26 Temmuz 2013

Rimmel Apocalips Lip Lacquer...


 Rimmel ürünlerini genel olarak beğeniyorum,bu lipglossları da Watsons'lara gelir gelmez almıştım.En çok bu 3 rengi dikkatimi çekmişti.Özellikle de LUNA çok güzel ve farklı bir renge sahip.


Yoğun yapıları var.Gayet opak bir renk veriyorlar dudaklara.Şeffaf değiller yani.Parlak bir yapıları da yok.Mat bir görünüm veriyorlar dudaklara.Hatta rujla lipgloss arasında bir yapıya sahipler diyebilirim.


Kalıcılık diğer dudak ürünleri gibi çok iyi değil.Yani uzun süre dudakta kalmadıkları bir gerçek,bir şeyler yiyip içince çıkıyorlar.Bunun için de sık sık tazelemekte fayda var.

Benim aldığım renkleri inceleyecek olursak;

 AORORA;Koyu pembe-kırmızı arası koyu canlı bir renge sahip.Bana en çok yakışan da bu renk oldu açıkçası.Bu ara favori ürünüm.Yaz mevsiminin de gelmediyse nerdeyse her makyajımda kullanıyorum artık.


CELESTIAL;Gayet güzel bir pembe ve günlük kullanıma çok uygun.Hemen hemen herkese yakışacak bir tona sahip.Pembe renk sürmek istersem elim sürekli bu ürüne gidiyor.


LUNA;Çok tatlı ve farklı bir renge sahip fakat sıkıntılı bir lipgloss bu.Her tene gitmez.Çünkü bazı kişileri olduğundan daha solgun gösterebilir.Bir de bu ürünün yapısından da bir farklılık var sanki.Sürünce dudak çizgilerine dolabiliyor.Diğerlerinde öyle bir sorun yaşamadım ama bunda ilgimi çekti açıkçası.Her şeye rağmen farklı bir rengi olduğundan seviyorum kendisini :)


Ambalajları olsun,yapıları olsun,renkleri olsun ben çok sevdim bu glossları.Herkese içim rahat bir şekilde tavsiye ediyorum.Diğer renkleri de en kısa sürede almayı planlıyorum.Yanılmıyorsam 13-14 TL gibi bir fiyatının olması lazım.Watsons ara ara indirim yapıyor.İndirimi de yakalarsanız tadından yenmez ;)

7 yorum:

  1. Luna için ben de aynı şeyi düşünüyorum. Çok güzel rengi var ama diğerlerinden daha değişik bir yapıya sahip sanki. :/
    Aurora çok güzel gözüküyor ama, bir sonraki indirimde alsam mı diye düşündüm şimdi. :)

    YanıtlaSil
  2. bloglarda okumuştum ama çok ilgimi çekmemişti, şimdi bi indirim olsa da alsam dedim çok güzeller!

    YanıtlaSil
  3. celestial ve luna favorimdir :)

    YanıtlaSil
  4. mutlaka almak gerek, çok hoşlar

    YanıtlaSil
  5. Celestialde gozum kalmisti ama kalıcılıgı konusunda ki blogger ablalarimin yorumlarından sonra almamistim :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım. Bendede celestial ve nude rengi var severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  7. Benim de bloguma göz atarsanız sevinirim kızlar :)

    http://www.istanbulshoppingdiary.com/

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...