22 Temmuz 2013

LUSH ENCHANTED EYE CREAM


Yüzümüzün en hassas noktasıdır göz çevresi.Onun için göz çevresine ayrı bakımlar yapmalı,ayrı ürünler kullanmalıyız.Ben normalde yağlı olmayan bir göz çevresine sahibim ama yaz aylarının da gelmesiyle ister istemez bir yağlanma oluyor yüzümde ve göz çevremde.Onun için de yağlı olmayan,göz çevremi yormayan ama gereken nemi sağlayan ürünler kullanmaya dikkat ediyorum.

Lush Enchanted göz kremini alalı baya oluyor,uzuuuun bir zamandır kullanıyorum kendisini.Şimdi bitmeye yakın zaten.Birçok göz kremi denedim ve bu üründen memnun kaldığımı söyleyebilirim.Öncelikle yağlı bir yapısı yok.Kremle jel arası bir yapıya sahip.İçerisinde yağ özleri var ama bu yağlar göz çevresini kesinlikle yağlı bırakmıyor fakat güzelce nemlendiriyor.Hassas bir cilde sahip olmama rağmen yanma,kaşınma,kızarma gibi herhangi bir sorun yaşatmadı.Aksine göz çevremin rahatladığını hissediyorum bu kremi sürünce.

Daha 24 yaşımda olduğum için sorunlu bir göz çevrem yok.O yüzden kırışık/morluk gibi sorunlara çözüm sağlayıp sağlamadığını bilemeyeceğim.Zaten dediğim gibi yoğun bir krem de değil kendisi.Gayet hafif bir yapıda ve cilt tarafından kolayca emiliyor.Yağlı/yapışkan bir yapısı olmadığından dolayı far bazı olarak da kullanıyorum kendisini.Çünkü makyaj üzerinde güzelce sabitleniyor.

Kremin yayılmış hali

Çok kuru bir göz çevresine sahipseniz önermem kremi çünkü yeterince nemi sağlamayabilir.Fakat fazla kuru olmayan ya da yağlı göz çevresine sahip olanlara gözüm kapalı öneririm.

Size bu konuyla ilgili tüyo vermem gerekirse;göz çevresine kullandığınız ürünleri buzdolabında bekletip göz çevrenize sürerseniz daha faydasını görürsünüz ayrıca göz çevreniz daha şişsiz ve diri görünür.

Ürün 45 gr.Dolayısıyla gayet bereketli ve çoooooook uzun süre kullanılabiliyor.Lush mağazalarında 54 TL gibi bir fiyata satılıyor.Ürünü Lush mağazalarından ya da şehrinizde bir Lush mağazası yoksa şuradan temin edebilirsiniz ;)

5 yorum:

  1. çok denemek istediğim ürünlerden bitanesi ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. bu ürünü çok merak ediyordum tereddütlerim geçiyor fiyat gramaj kalite açısından çok uygun :)
    açıldıktan sonra ne kdr sürede tüketilmeli acaba?

    YanıtlaSil
  3. ben de bu ürünü kullanalı 9 ay falan oluyor sanırım. Kocaman ürün fiyatı da uygun olunca deneyeyim ne kaybederim ki dedim ama sadece nemlendirme arayanlar için uygun bir ürün bence. Bende de kızarıklık kaşıntı falan yapmadı ama nemlendirme harici bir etkisini göremedim ne bileyim şişlik azaltır, aydınlatır, kırışıklık önler vs...

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...