15 Mayıs 2013

LA ROCHE POSAY EFFACLAR YAĞLI ve HASSAS CİLTLER İÇİN YÜZ TEMİZLEME JELİ

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Blogumu takip edenler bilirler,La Roche Posay ürünlerini genel olarak çok beğenirim ve severek de kullanırım ama bu ürün beğenimi kazanamadı aksine bir daha almayı kesinlikle aklımın ucundan dahi geçirmiyorum!

Malumunuz herkesin cilt tipi farklı.Ben de hassas,sivilceye meyilli,karmadan yağlıya dönük bir cilt tipine sahibim.Bu ürün tam da benim cilt tipime hitap eden bir ürün normalde.

Ürün gel yapıda ve renksiz.Yapısı biraz yoğun.Ciltte iyi köpürüyor ve cildi derinlemesine temizliyor.La roche posay'ın diğer ürünlerinde olduğu gibi bu ürün de kokulu ama beni rahatsız etmiyor.Buraya kadar sorun yok.Peki neden sevmedim bu ürünü?

Bu jel cildi aşırı kurutuyor bir kere.Yağlı/karma bir cilde sahip olmama rağmen cildim felaket derecede kurudu ve gerildi.Her yıkamamdan sonra sanki cildim yırtılacakmış gibi bir his yaşattı.O yüzden kuru ciltler yanına dahi yaklaşmasın!Cildim aşırı kuruyunca haliyle soyulmaya da başladı ve yaptığım makyajlar cildimde kötü durdu.Normalde tek tük sivilce çıkan cildimde kocaman sivilceler çıkmaya başladı.İlk başta belki cildi kusturuyordur biraz daha kullanayım diye kendimi ikna ediyordum ama sonlara doğru cildim cidden tanınmaz bir hale geldi ve ben bu durumdan aşırı rahatsız olduğum için kullanımı kestim.Yani anlayacağınız cildimi tedavi edeceğine,çok kötü duruma getirdi.

Her ürün herkeste aynı sonucu vermez,hatta bu jelden çok memnun kalanlar da olmuştur muhakkak ama benim cildime yaramadı bu ürün.O yüzden yukarıda da belirttiğim gibi bir daha almayı düşünmüyorum.

Diğer ayrıntılara geçecek olursam;ürün 200 ml ve 1 yıl kullanım ömrü var.Eczanelerde 30-40 TL arası bir fiyata satılıyor.Bazı zamanlar online eczanelerde falan baya indirime de girebiliyor.

Siz bu ürünü kullandınız mı?Sizin yorumlarınız neler?



11 yorum:

  1. Roaccutane tedavimden önce kullanmıştım ve çok sevmiştim bu ürünü. Ancak tedavi bittikten sonra cildim kurudu, geçen yaz tekrar kullanmayı denedim ama kuruluktan mı bilmiyorum kist şeklinde sivilcelere yol açtı. Yağlı ciltler için ideal olduğunu düşünüyordum eski tecrübelerime dayanarak. Ciltten cilde değişiyormuş demek ki. :(

    YanıtlaSil
  2. Bende kullandım.Cildim karma.Sabah akşam kullandığımda benimde cildimi çok kuruttu.Sadece akşamları kullanarak bitirdim.Birde tüp şeklindeki jelleri sevmiyorum ben.Bunun yerine benzer temizleyici olan Bioderma sebium jeli alırım daha iyi.Hem kullanımı pratik hem de kurutmamıştı.

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünü yaklaşık 6 aydır kullanıyorum sadece sabahları, bazen gün aşırı. Cildim yağlı (Clinique sağolsun mahvetti cildimi) ve oldukça hassas. Bu ürünü de sürekli La Roche Posay ürünlerini aldığım eczanemin tavsiyesiyle almıştım ve iyi de geldi. Clinique'in rezalet duruma getirdiği cildimi adama çevirdi, sivilcelerim azaldı, demek ki benim ciltte tutmuş. Bu ara hava/yer/beslenme değişikliklerinden olan sivilcelenmemi de bu ürünün arkasından hemen arkasından kullandığım Burt's Bees Spot Acne Treatment solüsyonuyla bitirdim sayılır, onu da tavsiye edebilirim.

    Bu ürün kurutuyorsa bana promosyon olarak başka bir ürünle gelen yine aynı markanın bir jel temizleyicisi vardı pompalı bir kutuda o çok yumuşak bir his bırakıyordu ama alt grup adını hatırlayamadım şimdi, onu tavsiye edebilirim.

    YanıtlaSil
  4. Bu ürünü bayadır araştırıyorum benim cildim de sivilceye meyilli ve yağlı. Olumlu ve olumsuz yorumlar neredeyse eşit.Bilemedim ne yapsam :S

    YanıtlaSil
  5. bu temizleyiciyi bana da doktorum wermişti fakat tam da sendeki etkileri gördüm. siwilce tedawisi de görüodum üstelik yanında effaclar jel duo kullanıodum başta çok sewiodum ama gittikçe inanılmaz kurutmaya we anlamsız germeye başladı cildimi ki benim karmadan yağlıya dönüktür cildim. bitirmeye dayanamadan attım çöpe. daha sora başka bi doktor bana esasında senin cildin hassas we bu temizleici sana çok fazla gelmiş dedi yine la roche posay.dan hassas ciltler için krem köpük bi temizleici werdi karmadan yağlıya dönük ciltler için. şuan onunla aşk yaşıorum we eminim sende çok beenceksin :)sabah akşam kullanmama raamen hiçbi sıkıntı yaşamıorum.

    YanıtlaSil
  6. bende deneyeceğim


    www.sadecemoda18.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Severek kullanıyorum hassas ve yağlı cildim için yumuşacık bir temizleyici, görevini çok iyi gerçekleştiriyor :)

    YanıtlaSil
  8. canım bu yazı süper oldu cunku bana hedıye edılen bu uruhnu kız kardesıme hedıye etmeyı dusunuyordum onun gencecik gusel yuzune kıyamadım şimdi..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. bioderma sebium kullanıyorum ben. memnunum. la roche deneyecektim diğer bütün sitelere baktım yorumlar fazlasıyla olumsuz. bioderma sebium kurutmayan yakmayan etkili yüz temizleme jeli. herkese tavsiyemdir.

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle kullanmayin cektigim aciyi anlatmam insan.icine cikacak halim jalmadi konusamiyirum yemek yiyemiyorum bir haftadir

    YanıtlaSil
  11. Mrb bir haftadir kullaniyorum bu jrli yuzumu maf etti konusamiyorum yemek yiyemiyorum.yuzumde yirtilma meydana geldi kesinlikle kullanmayin

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...