21 Nisan 2013

PARFÜMEVİ.COM'DAN ALIŞVERİŞİM...

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blgspot.com 'a aittir.

Parfümler günlük hayatın vazgeçilmez unsurları,malum.Misler gibi kokmayı birçoğumuz çok seviyoruz ama orijinal parfümlere çoğu kişinin gücü yetmiyor.Bu durumda devreye açık parfümler giriyor.Ama kimi firmaların ürünleri başarılı kimileri ise gayet başarısız oluyor.Çünkü bazıları cidden sadece alkol kokuyor ve kalıcılıkları az oluyor.

İşte parfümevi.com bu konuda beni çok şaşırtan bir site oldu.Siteden deneme amaçlı favori parfüm kokularımı sipariş ettim.Sonuçtan ise gayet memnun kaldım.Benim aldığım kokular,hem orijinallerle birebir benziyor hem de aşırı kalıcılar.Aşırı diyorum çünkü gün boyu üzerimde kaldılar ve elbiselerim yıkansa dahi üzerinden çıkmadı bu kokular.

Benim aldığım kokulardan bahsedecek olursam;

CHANEL CHANCE sitedeki adıyla Chantie Delux:Yıllardır vazgeçilmez kokumdur kendisi,benimle özdeşleşti resmen.Başka parfüm kullansam kendisini aldatmışım gibi hissediyorum artık o derece :) Neyse efendim doldurması orijinaliyle birebir aynı kokuyor ve kalıcılığı da gayet iyi.Bundan sonra bittikçe alacağım tek adres parfümevi.com ;) FİYAT:10 TL.Almak için tık tık..

CHLOE LOVE sitedeki adıyla Clerk Love:Bu parfüm de yine orijinaliyle birebir aynı ve kalıcılık abartmıyorum muazzam.Yürüdüğünüz heryer parfüm kokuyor.Adeta siz gitmeden kokunuz gidiyor önce gideceğiniz yere.Çok sevdim kendisini.Chanel 'i arada bununla aldatmaya devam edeceğim :P FİYAT:10 TL.Almak için tık tık...

VİKTOR ROLF FLOWER BOMB sitedeki adıyla Florida Bomb:İlk kokladığımda birebir benzetemesem de tenimle bütünleştiğinde gayet benzettim kokusunu.Gayet başarılı,yine kalıcılığı çok iyi ve alkol kokusu gelmiyor.Bunu da arada sıkıyorum ve bu kokuya bayılıyorum :) FİYAT:10 TL.Almak için tık tık...

Kısacası ben aldığım 3 parfümden de çok memnun kaldım.Belki bana iyileri denk gelmiştir diyeceğim ama genel olarak siteyle ilgili birçok kişi olumlu yorumda bulunmuş.Bu kadar kişi yanılıyor olamaz.Diğer sevdiğim kokuları da yine bu siteden almaya devam edeceğim.Çünkü orijinal parfümlerle aynı performansı veren parfümler bunlar,boşuna birsürü para vermeye gerek yok orijinallere.


Bir de kısaca alışverişimin kademelerinden bahsetmek istiyorum.Siteden gece saatlerinde parfümleri sipariş ettim ve ertesi gün sabah saatlerinde parfümler kargolandı.Ayrıca hem mail adresime hem de telefonuma parfümlerin kargolandığına dair mail/mesaj geldi ve parfümler 2 içerisinde elimdeydi.Hızlarına ve ilgilerine hayran kaldım.Yeni açılmış bir sitenin işini bu kadar ciddi ve iyi yapması çok hoşuma gitti.O yüzden alışveriş yapacaksanız kesinlikle tavsiye ederim.

Alışveriş yapmak istiyorsanız adres:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...