6 Nisan 2013

LOREAL TRUE MATCH PUDRA...


 Bir pudra insanı olarak birçok markanın pudrasını denemiş bulunmaktayım.Buna bağlı olarak da artık bu konuda profesyonelleştiğimi söyleyebilirim :) Bugünkü irdeleyeceğimiz makyaj ürünü Loreal True Match pudra.

Bu pudra Loreal Türkiye tarafından gönderilmişti bana.Denemek istediğim bir pudra olduğu için de oldukça sevinmiştim.


 Ürünün ambalajı ve tasarımı gayet hoş gördüğünüz gibi.Dokusu çok güzel ayrıca yapısı da yumuşacık.Kolayca fırçaya ve süngere geliyor.Buna bağlı olarak cilde homojen şekilde dağıtılabiliyor.Ayrıca ambalajının alt kısmında süngeri de mevcut ama onu fotoğraflamayı unutmuşum ne yazık ki.


Bendeki renk en açık renk olan W1 GOLDEN IVORY.Haliyle beyaz tenlilere uygun bir renk.Kapatıcılığı az diyebiliriz.O yüzden çok sorunlu bir cildiniz varsa altına fondöten,bb krem ya da kapatıcı uygulamanız gerekebilir.Sorunlu bir cildiniz yoksa da işinizi hayli hayli görecek bir pudra.Ben genelde kalıcı olsun ve cildimde daha iyi tutunsun diye altına La Roche Posay BB kremi uyguladım.Onu da yakın zamanda tanıtacağım blogda ;)

Karma bir cilde sahibim ve T bölgem yağlı.Bunu kontrol etmek amacıyla da pudra kullanmak zorundayım.Bazı pudralar cildimdeki yağlanmayı kontrol altına alamazken,bu pudrada öyle bir sorunla karşılaşmadım.Cildimdeki yağlanmayı minimum seviyeye indirdi ve gün sonuna kadar tazeleme ihtiyacı hissetmedim.Yani kalıcılık olarak da benden sınıfı geçti.Ayrıca gözenekli bir cilde sahip olmama rağmen,cakey bir görüntü oluşturmadı.En çok da bu özelliğini sevdim diyebilirim ;)Ciltte kalıp gibi durmaması da cabası.


Hassas bir cilde sahip olmama rağmen cildimde herhangi bir soruna yol açmadı.Bu yüzden güvenerek kullanabiliyorum.Ayrıca ürünün kokusuz yani parfümsüz olması da kokuya hassasiyeti olanlar için büyük bir artı.Ayrıca tozuma sorunu bu pudrada yok.

 Ürün yukarıdaki fotoğraftan da gördüğünüz üzere 9 gram ve raf ömrü 2 yıl.Fiyatı da 49,90 TL.Mat,kalıcı ve fazla kapatıcı olmayan pudraları seviyorsanız bu ürünü tercih edebilirsiniz.

Loreal True Match pudrayla ilgili benim görüşlerim böyle.Diğer yazıda görüşmek üzere...
Sevgiler,

4 yorum:

  1. Güzel bir pudraya benziyor. Arada benimde gözüm çarpmıyor değil. Yazdığın yazıda tam bana hştap ediyor karmadan yağlıya donuk cilt,parlayan cilt, hassas cilt, azda olsa gözenekli cilt ve fondotenlerde en açık renk cilt :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt yapımız ve rengimiz benzediğine göre senin de seveceğin kesin ;)

      Sil
  2. ben de kullanıyorum bu pudrayı numarası aynı W1... çok memnunum karma cildim var fondötendense pudra kullanmam özellikle yazları daha doğru diye düşünüyorum true match fondöteni de çok merak ediyorum ama W1 rengini bulamıyorum bir türlü diğer renkler koyu geliyor o zaman da yüzüm koyu kalıyor ...umarım kısa zamanda bulabilirim gerçekten W1 fondöteni merak ediyorum AYŞE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. True match fondöteni denedim,onu da yazacağım yakında bloga ama ben pek sevmedim.Pudrası ona göre kat kat iyi ;)

      Sil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...