16 Nisan 2013

LA ROCHE POSAY HYDREANE B.B KREM

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

Bugün size çok sevdiğim bir üründen bahsetmek istiyorum..Ürün fotoğraflardan da gördüğünüz üzere LA ROCHE POSAY B.B KREM..

B.B krem furyası aldı başını gitti,B.B krem çıkarmayan firma kalmadı desek yeridir.Ben de başta Kore ürünleri olmak üzere birçok B.B kremi denedim biliyorsunuz.


La Roche Posay markasını seviyorum ve ürünlerini de gayet kaliteli buluyorum.Bu ürün de yine çoook zaman önce Loreal Türkiye tarafından denemem ve yorumlamam için yollanmıştı.Hatta geldiği günden beri sürekli kullandım ve 3 tüp bitirdim bu kremden.Bu fotoğraflarda gördüğünüz ilk tüpümdü hatta bitmiş kutusu çoktan çöpü boyladı bile :)


Neyse efendim :) Kremi analiz edecek olursam;

-Biraz yoğun bir yapısı var ama buna rağmen sürümü gayet kolay ve cilde homojen şekilde dağıtılabiliyor.Yağlı bir dokusu yok kesinlikle.O yüzden ciltle çok güzel bir biçimde bütünleşiyor.
-Beyaz tenli olduğumu duymayan kalmadı herhalde :) Bendeki rengi light cildime birebir uyuyor ve hiçbir şey sürülmemiş gibi gayet doğal duruyor.
-Kapatıcılık özelliği çok çok az,kapatıcı ürünlerden hoşlanıyorsunuz bu ürün size göre değil o yüzden ama ben ciltteki duruşuna bayılıyorum :) Cilde verdiği canlılık ve görünüm gayet hoş.Cilt çok taze ve sağlıklı duruyor bu kremi sürünce.Ben makyaj bazı olarak bile kullanıyorum bu ürünü.Makyajımı yapmadan önce tüm yüzüme sürüp bekletiyorum ve fondötenimi/pudramı üzerine sürüyorum.Böylece makyajım cildimde daha uzun süre kalıyor ayrıca cildim gayet canlı görünüyor.Ayrıca cildi tıkamıyor ve nefes almasını sağlıyor.
-Kalıcılığı idare eder ama yağlı bir cildiniz varsa üzerine pudra geçmenizi tavsiye ederim ;)
-SPF 20 güneş korumasına sahip,benim gibi beyaz tenliler için tatmin edici değil ama hiç yoktan iyidir diyip yoluma devam ediyorum kendisiyle :)
-Paraben içermiyor,parabeni takıntı haline getirenler için sevindirici bir haber bu.
-Hassas bir cilde sahip olmama rağmen sivilce,aleji,kızarıklık,vs gibi sorunlara sebebiyet vermedi.
-40 ml ve 12 ay kullanım ömrü var.Çok az miktar ürün cilde yeterli olduğundan uzun süre kullanılabiliyor.
-Fiyatı 36,90 TL.Değer mi değer,orası tartışılmaz bile ;)Bütün eczanelerde bulabilirsiniz.



Sonuç olarak gayet memnun kaldığım ve severek kullandığım bir ürün kendisi,bittikçe de yenisini alıyorum.Kapatıcılık beklemeyen ama cildinin taze,nemli ve canlı görünmesini isteyen bonus olarak da cildini güneşin zararlı etkilerinden korumak isteyen herkese tavsiye ederim ;)

Sevgiler,

11 yorum:

  1. Bende bu ürüne ait sample almıştım deneyecektim. bu ara bb krem hastalığına tutuldum da bir de nuxe var elimde bir deneyeyim bakalım. inşallah senin gibi ben de memnun kalırım.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BB krem kullandım kullanalı fondötenlerden soğudum valla,bunu da şiddetle tavsiye ederim.Kapatıcı bir ürün değil ama ciltteki duruşu harika.Umarim siz de memnun kalırsınız,sevgiler.

      Sil
    2. bende kapatıcılık beklemiyorum zaten taze aydınlık bir cilt tek arzum emelim. hani derler ya bebek gibiii:)

      Sil
    3. bende kapatıcılık beklemiyorum zaten taze aydınlık bir cilt tek arzum emelim. hani derler ya bebek gibiii:)

      Sil
  2. La roche posayın ürünlerini çok merak ediyorum.Bu yazıdan sonrada denicem sanırım.Bu ürün su bazlımıy
    dı acaba yağlı bir cilde sahibim ağır gelmez umarım.Buarada bloguma da beklerim :) http://ballkopugu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürün içerisinde yağ barındırmıyor,cilde sürüldüğü andan itibaren ciltle çok güzel bir biçimde bütünleşiyor ve geride yağlı bir his bırakmıyor.Ayrıca tıkamıyor gözenekleri.Yağlı ciltli biri olarak severek kullanıyorum.

      Sil
  3. çok severek kullandığım bir bb krem:)
    blogumuza bekleriz:)
    http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba... Bu ürünün tonu nasıl acaba? Yani sarı alt tonlu mu yoksa pembe mi? Garnier bana fazlasıyla pembe gelmişti de :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe alt tonlu ama ciltle bütünleşince varlığı hissedilmiyor bile.

      Sil
  5. Yaz kış gayet rahat kullandığım. Ayrıca çok hassas olan cildimi içeriğindeki termal su ile rahatlatan muhteşem bir ürün.

    YanıtlaSil
  6. Arkadaslar Meraba cildim cok hassas ve rozasea var yani ciltte kızarıklık bunu kullansam ne derece mutlu olurum B'ni neyi tatmin eder bu ürünün

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...