27 Nisan 2013

Garnier BB Krem (Karma ve Yağlı Ciltler için)...

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Garnier'in diğer BB kreminden burada bahsetmiştim ve memnun kalmadığımı da fazlasıyla belirtmiştim yazıda.Yağlı ve karma ciltlerin feryadını duymuş olmalılar ki sonradan bu BB kremi piyasaya sürdüler :) Fakat bu krem beni fazlasıyla şaşırttı.Diğerinden ne kadar nefret ettiysem bunu o kadar sevdim!


Ürünün ambalajı tüp şeklinde yukarıdaki fotoğraftan da gördüğünüz üzere.40 ml ve gayet akışkan bir yapıya sahip bir krem bu.İnce bir ağza sahip ambalaj.Bu sayede hiçbir sıkıntı yaşamadan ürünü istediğiniz miktarda alabiliyorsunuz.Ürün gayet akışkan bir yapıda olduğundan dolayı eğer geniş ağızlı bir ambalaja sahip olsaydı çok fazla ürün gelebilirdi,bunu düşünmeleri iyi olmuş.


2 rengi var ve bendeki açık ton olan light rengi.Beyaz tenime birebir uydu.Yukarıda da bahsettiğim gibi gayet akışkan yapıda bir krem bu.Yapısı gayet ince.O yüzde yüze sürmesi ve dağıtması çok kolay.Cilt tarafından kolayca emiliyor ve sürdükten kısa bir süre sonra ciltte sabitleniyor.

Kapatıcılığı az,kapatıcı ürünlerden hoşlanıyorsanız veya sorunlu bir cilde sahipseniz önermem o yüzden ama ben ciltteki duruşunu gayet sevdim.Özellikle cildini fondötenle boğmak istemeyenlere öneririm.


Yağlı ciltli olmak bir dert biliyorsunuz,en mat ürünü kullansanız dahi belli bir saatten sonra ciltte parlama yapar.Hele ki hava sıcaksa ama bu üründe parlama sorunu pek yaşamadım.Bunda tabi üzerine pudra geçmemin de etkisi büyük ;) Siz de parlama sorunu yaşıyorsanız işi garantiye almak için üzerine bir pudra geçmenizi öneririm o yüzden.

Kalıcılık olarak da benden sınıfı geçti.Sürdükten sonra üzerine hafif bir pudrayla geçiyorum ve gün boyu yüzümde kalıyor.Bir daha tazeleme ihtiyacı hissetmiyorum.


Cildimde herhangi bir soruna yol açmadı.Ürünü Watsons'tan indirimde 15 TL gibi bir fiyata almıştım.

Ürün 40 ml ve kullanım ömrü 12 ay.


İçeriği merak edenlere;

14 yorum:

  1. Ben ilkinden sonra buna hala cesaret edemedim çünkü ilkinde sivilce patlaması yaşadım ve ürünü çöpe attım direk 10 defa kullanılmıştır en fazla dolu dolu gitti. Buna da cesaretim yok:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanan birçok kişi memnun bu üründen ama herkesin cildine uyacak diye birşey yok tabi ki.Korkuyorsanız yaklaşmayın bence ;)

      Sil
  2. BB Kremleri neden alıyorsunuz ki tamamen pazarlama stratejisi. Bilgiğimiz nemlendiriciye 1 çay kaşığı kadar fondöten koyun karıştırın çok fazla makyaj gerektirmeyen günlerde sürün çıkın. Normalde bb kremde renk tonunu eşitleyen kapatıcı yada fondöten değilde ne??? kutunun arkasında vaadettikleri sizce gerçekmi

    normalde zaten nemlendiricler kullanıyoruz hemde en iyilerinden, birde bb kreme ne gerek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esas BB kremler Kore'de üretiliyor;fondötenlere göre gayet kapatıcı ve cildi tedavi edici özelliklere sahipler.Diğer markaların çıkardığı BB kremlerin zaten Kore'dekilerle alakası yok.Dediğiniz gibi resmen pazarlama stratejisi ve kapatıcı özelliği bulunmayan ve nemlendirici özelliğe sahip ürünler.Cildi tedavi ettikleri falan yok.O yüzden çoğu başarılı değil ve gerçek BB krem niteliği taşımıyorlar.Kore ürünlerini kullanmadıysanız öneririm ama gerçekten çok başarılı birçoğu ve vaat etikleri çoğu şeyi gerçekleştiriyorlar...

      Sil
    2. bb kremlerin hiç birini kullanmadım.blogların birinde bi bb kremin 40-50 liraya civarında olduğunu görmüştüm markası ne, ne malı hiç dikkat etmeden geçtim.. Ha cildi onarırken aynı zamanda canlı göstermesi,bozuklukları kapatması pratiklik açısından çok iyi.. düşününki işe yetişeceksiniz ayrı ayrı nemlendirici kapatıcı sürmeye vaktiniz yok, bb kremi sür ve çık. Amaaa gerçekten ve gerçekten işe yaramayack ürün alacağıma en iyi nemlendiriciyi hatta bephanteni alır içine fondöten basarım daha iyi.

      uzun lafın kısası markaları karalamak gibi bi derdim asla yok ama kesinlikle işe yaramadığına eminim.. Devir artık zor devir ne kullanıp neye inanacağımıza şaşırır-şaşırtılık olduk,hepimize kolay gelsin :)))

      Sil
  3. bb kremden nivea sayesinde öylesine nefret ettim ki açıkçası bi daha alırmıyım emin değilim. sürdükten bi kaç saat sonr resmen mantar gibi sivilce oluşuyordu yüzümde tamamen hayal kırıklığı oldu bende :( korkuyorum açıkçası bi daha kullanmaya

    YanıtlaSil
  4. Ben maalesef çok memnunum :) Maalesef diyorum çünkü cok alıştım. Sürmeden evden çıkamıyorum :/

    YanıtlaSil
  5. Çok faydalı bir post olmuş :) Ben de bloguma beklerim...

    www.eceninmodagunlugu.com

    YanıtlaSil
  6. Bu güzel paylaşımın için teşekürler. Ben de çok pratik bir üründen bahsetmek istiyorum. Freshn Soft Makyaj Temizleme Pamuğu ürününü çıkarmış. Çok kaliteli harika bir ürün ben de yeni denedim çok memmnu kaldım. Tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. Bu güzel paylaşımın için teşekürler. Ben de çok pratik bir üründen bahsetmek istiyorum. Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Pamuğu ürününü çıkarmış. Çok kaliteli harika bir ürün ben de yeni denedim çok memmnu kaldım. Tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. Kapatıcılığı fazla bi fondöten önerebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  9. Bb krem üstüne Kullandığınız pudranın markası ve numarasını da paylaşır mısınız :)

    YanıtlaSil
  10. benim cildim yağlı fakat bu aralar nedense havalarında etkisi ile sanırım biraz kurudu ve ürün bazı bölgelerde mükemmel duruyor fakat bazı bölgelerde özellikle burun çevremde pul pul altına uygulayabileceğim bir nemlendirici öneriniz var mı

    YanıtlaSil
  11. Elinize sağlık faydalı bir post olmuş bende bu ürünü yorumladım bana da beklerim :) http://mervekacar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...