8 Nisan 2013

DEBORAH EYE DESIGN QUAD FAR 01 ALL BLACK

Merhabalar:)
Eskiden pek far kullanmayan biriydim ama bu aralar farlarla kafayı bozmuş durumdayım.Nerde ışıltılı,güzel far varsa hemen alıyorum.Peki hepsini sürüyor muyum,orası tartışılır ama en azından gözümde kalmıyor :P

Bugün inceleyeceğimiz ürün Deborah Eye Design Quad 01 ALL BLACK 4'lü far...


Fotoğraftan da gördüğünüz üzere smokey makyaj için tasarlanmış bir palet bu.4 renkten oluşuyor ve farlar mat yapıda değil,sedefli yapıda.Sedefli yapıda olması sizi yanıltmasın;gözde gayet canlı duruyorlar ama kesinlikle sim barındırmıyorlar.


 Farların yapısı çok yumuşak değil o yüzden fırçaya alırken ufak zorlanmalar yaşanabiliyor ama renk verişleri ve pigmentasyonları gayet iyi.Kalıcılık olarak da benden sınıfı geçti.Altına herhangi bir baz kullanmadan beni bütün gün idare etti.

Özellikle beyaz olan farı çok beğendim ben,göz pınarlarımı aydınlatmak için elim sürekli bu fara gidiyor bu aralar..


Deborah ürünlerini genel olarak seviyorum ama fiyatları bana gereksiz yere pahalıymış gibi geliyor.Fiyatları daha uygun olsa daha çok tercih edilebilir bu markanın ürünleri.Bu ürünün fiyatının da 40 TL civarında olması lazım eğer yanlış hatırlamıyorsam,yanlışsam da düzeltin lütfen ;)


Ürün 8 gram ve raf ömrü 18 ay.Gramaj olarak gayet iyi,uzun süre kullanılabilir.
Ayrıca paletin arka tarafında hangi farları gözün hangi kısmına süreceğiniz yazıyor,aynen NYX'in smokey eyes far paleti gibi.


Altına herhangi bir baz kullanmadan,çıplak deri üzerine sürüp fotoğrafladım farları ve fotoğraftan da gördüğünüz üzere renkler gayet canlı ve pigmentasyon yoğun.

Genel olarak beğendiğim bir ürün oldu kendisi.Makyajdan anlıyorsanız bu farlarla gayet etkileyici smokey makyajlar yapabilirsiniz;)

Yeni yazıda görüşmek üzere.
Sevgiler,

10 yorum:

  1. Oowwww siyah ve fümeye bayıldım !! Bu farların bu kadar pigmentli olabileceğini hiç tahmin etmemiştim :D Güle güle kullan canııım !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol cnm :* Beğenmene sevindim ;)

      Sil
  2. Teninde açık olan 2 renkte çok guzel durmuş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gri ve beyaz şahane,tşk ederim ;)

      Sil
  3. çok güzelmiş bayıldım :). banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen ışınlanıyorum bloguna canım ;)

      Sil
  4. Gerçekten güzelmiş bende beğendim pigmentleri ve ışıltıları şahane özellikle gri ve beyaz olana bittim !! güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol cnm,ben de bu kadar iyi olacağını tahmin etmiyordum ama çok sevdim.Öpüyorum :*

      Sil
  5. sana kıseinlikle katılıyorum çok hoş çok güzel ama deborah haettiğinden acıkın pahalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen fiyatları uygun olsa denemeyi istediğim çok ürünü var ;)

      Sil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...