3 Nisan 2013

Bitenler-Çöpe Gidenler..


Bitenler yazısını okumayı birçok kişi gibi ben de çok seviyorum :) Bakalım ben bu aralar hangi ürünleri bitirmişim ve hangilerinden memnun kalmışım,hangilerini sevmemişim ? :P

1)DALAN d'Olive Zeytinyağlı Besleyici Şampuan (Kuru ve Yıpranmış Saçlar için) : Bu şampuan Kozmoda.com tarafında denemem için yollanmıştı bir süre önce.Ben de tabiki denedim.Hatta kendisi bitmek üzere,son birkaç kullanımı kaldı.Ürün paraben içermiyor.Bu paraben konusuna takık olanlar için büyük bir artı ama onun haricinde birçok şampuan gibi diğer bütün zararlı kimyasalları içeriyor buna sodium laureth  sulphate da dahil.Kuru ve yıpranmış saçlar için üretilmiş bir ürün kendisi.Temizlemesi gayet iyi,kokusunu da sevdim ben ama saçları yumuşatmıyor,aksine sertleştiriyor;saç kremi kullanmazsanız ve saçlarınız benimkisi gibi işlem görmüşse taranması çok zorlaşıyor.O yüzden pek sevemedim kendisini ve bir daha almayı düşünmüyorum.

2)DALAN d'Olive Zeytinyağlı Besleyici Saç Bakım Kremi : Bu ürün de yine Kozmoda.com tarafından denemem için yollandı.Bu serinin şampuanını ne kadar sevmiyorsam saç kremine o derece bayıldım.Bu zamana kadar birçok saç kremi kullandım ve kullandıklarım arasında en iyilerden biri diyebilirim.Saçları yumuşacık yapıyor ve cidden besliyor.Ayrıca parlaklık kazandırıyor ve hemen açılıyor saçlar.Kokusu da çok güzel.Bundan sonra tekrar tekrar alacağım bir ürün kendisi.

3)L'OREAL MYTHIC OIL ŞAMPUAN (Argan yağlı şampuan) : Bu ürün de Loreal Türkiye tarafından denemem için yollanmıştı,saç kremini de yollamışlar diğer bloglara ama o bana gelmedi.Onu da denemek istiyordum keşke paketi eksik yollamasalarmış :( Neyse...Malum bu ara argan yağı fazla revaçta.Kozmetik firmaları da bunun farkındalar ki içerisine argan yağı koymadıkları ürün kalmadı :) Bu şampuan da onlardan biri.L'oreal ürünlerini yıllardır güvenerek kullanıyorum,bu şampuanı da tereddütsüz kullandım ve çoooooook memnun kaldım.Saçı temizlemesi,kokusu,saça verdiği parlaklık harika.Ayrıca içerisindeki argan yağı ve pamuk yağı sayesinde saçları o kadar güzel yumuşatıyor ki saç kremi kullanmaya bile gerek kalmıyor.Uzun lafın kısası çok sevdim ben bu ürünü.Bitmesin diye de gram gram kullandım ama yine de bitti keşke bitmeseydi.Elimdeki şampuanlar bitince tekrardan dönüş yapacağım kendisine inşallah :)

4)L'OREAL MYTHIC OIL FÖN YAĞI : Fön ve ısı öncesi kullanılan bir ürün bu;fönün ve aşırı ısının zararlı etkilerinden saçları korumak için.Tabi sadece fönden önce kullanmanız şart değil,saçlarınıza bakım yapmak için de kullanabilirsiniz.Ben her iki amaç için de kullandım ama objektif olmak gerekirse öyle aman aman bir etkisini  göremedim.Bir kere çok ince bir yapısı var aynen su gibi yağ demeye bin şahit.Eee haliyle saça pek etki etmiyor.Yaptığı tek etki anlık yumuşatmak falan oluyor.Onun haricinde bu ürünün de yine kokusu çok güzel ama bir daha alacağım bir ürün değil kendisi.Piyasada daha ucuza çok daha iyi saç yağları mevcut çünkü ;)

5)PANTENE AQUA LIGHT SAÇ KREMİ : Bu saç kremi hayatımın saç kremi diyebilirim.Benim işlem görmüş saçlarıma bile çok ama çok iyi geliyor.Saçlarımı yumuşacık ve pasparlak yapıyor.Hiç zorlanmıyorum saçlarımı tararken.Kokusu da çok ferah,misler gibi :) Tekrar tekrar alacağım bir ürün kendisi.

6)REXONA BAMBOO ANTIPERSPIRANT DEODORANT : Blogumu takip edenler bu seriyi çok sevdiğimi bilirler.Artık bu kaçıncı bitirdiğim şişe oldu bilmiyorum ama yerine yenisi alındı bile :)

7)GOLDEN ROSE SILKY TOUCH COMPACT POWDER : Bu pudrayı da çok seviyorum ve bundan da yine birkaç tane bitirdim.Blogda bahsetmiştim kendisinden uzun uzun,buraya tıklayarak okuyabilirsiniz ;)

8)MAYBELLINE AFFINITONE 24 H PERFECTING & LONG LASTING FONDÖTEN : Hayatımın fondötenlerinden biri o derece seviyorum kendisini.Bitti ve yerine yenisi kondu bile.Blogda kendisinden uzun uzun bahsedeceğim için şimdilik bu kadar yorum yeter ;)

9)LA ROCHE POSAY EFFACLAR DUO KREM : İyi ki varsın dediğim ürünlerden biri daha.yine bu üründen de birkaç tane bitirdim hatta blogda ayrıntılı bir şekilde bahsetmiştim kendisinden;buraya tıklayarak okuyabilirsiniz ;)

10)LA ROCHE POSAY HYDREANE LEGERE NEMLENDİRİCİ KREM : Bu üründen de yine blogumda bahsetmiştim,buraya tıklayarak okuyabilirsiniz ;)

2 yorum:

  1. ooo bol boıl bitirmişsin ağırlıklı olarak saç bakımı olmuş :))

    YanıtlaSil
  2. effaclar duo benim de sevdiğim bir ürün:)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...