31 Mart 2013

KOZMODA.COM KARDEŞ BLOG HEDİYE ÇEKİLİŞİ (BİOBLAS&NEUTROGENA)

Kozmoda.com ile kardeş blog çalışmamız adı altında hediyeler vermeye devam ediyoruz :) Bu sefer hediye edeceğimiz ürünler aşağıdaki fotoğraftan da gördüğünüz üzere ;

  1. Bioblas saç dökülmesine ve kepeğe karşı etkili şampuan - 400 ml (Sıvı saç kremi hediyeli)
  2. Neutrogena hızlı emilen bakım kremi - 200 ml
  3. Neutrogena SPF 20 dudak kremi (Lipbalm) - 4.8 gr


Hediyeleri kazanmak için yapmanız gereken tek şey blogumun izleyicisi olmanız ve bu yazının altına mail adresinizle birlikte yorum bırakmanız.
HERKESE BOL ŞANS :)

Not:Çekiliş 10 mayıs günü son bulacaktır.Kargo ücreti Kozmoda.com tarafından karşılanacaktır.

56 yorum:

  1. Merhaba :)

    İzleyicinim uzun zamandır. bende katılmak istedim.

    sevgiler. betty boop

    ntyildirir@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Takipçinim, katılmazsam olmaz.

    supergirlweba@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. izleyicinim.
    banu.isik05@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. merhaba..denemekten zarar gelmez diyip geldim..

    fndkfndk@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. bayıldım hediyelerine umarım benim olurlar :)
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. İzleyicinim katıldım bile:)
    mrym1_9682@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Zaten izleyicinim :)
    Şansımızı deneyelim (=
    Sevgiler,
    melishhe@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Herkese bol şans güzel hediyeler :)

    uygur.vildan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Merhaba:)
    Şu ara annemle şampuanlara sardık, bunu da denemek isteriz çıkarsa:)
    sevgilimadam@gmail.com Aybüke Önen
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. İzleyicinim :)
    Cansu Bıçak
    casnuuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. İzleyicinizim.
    tekask.a@hotmail.com

    sevgiler!

    YanıtlaSil
  12. ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com
    ellerine sağlık hoş bi çekiliş olmuş =)

    YanıtlaSil
  13. İzleyicinim :)

    gezginportakal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. Merhaba bloğunu izliyorum.
    senaygazoz@gmail.com
    Şenay Gazoz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. mebrure arslan izleyicinim
    mebruremm@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. merhaba
    izleyicinim :)
    meralumeral@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. İzlemedeyim..

    reyhanlahersey@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. Takipçinim. betus_806@hotmail.com
    Betül ÖNER KAYA

    YanıtlaSil
  19. Merhabaa izleyiciniiim :)
    Elif Nur
    oceciklerim@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Izleyicinim :)))

    elif.kocce@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Neutrogena için şansımı denemek istiyorum. :)
    nowaydown@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. merhaba izlemeye aldım
    deniz öz
    deniz08180@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. kepeklerim olsun istemem,kremden se bende zaten bir tane vardı ve memnundum bir ikincisine de hayır demem,saç kremine gelince zaten onlarsız en bir hiçim :)
    e-mail: aleykum_s@windowslive.com

    YanıtlaSil
  24. Merhaba
    İzleyicinim
    meryemtvsnc@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. izleyicinim.
    ozgee.33@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. merhaba izleyicinim kampanyayı face de duyurdum
    http://www.facebook.com/fattmaozdemir/posts/431757356918642
    fatma özdemir
    fsonmez44@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. merhabalar...denemeyi çok istediğim ürünler bunlar..

    nilay.kivan-aydin@hotmail.com

    teşekkürler..

    YanıtlaSil
  28. Neutrogena lipbalmım bitmek üzere umarım bana çıkar.Mailim k_ozkan_01@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. izleyicinim blogda da duyurdum: http://makyajvehersey.blogspot.com/2013/04/nisan-ay-cekilisleri.html
    makyajvehersey@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. Merhabalar, izleyicinimm :))

    nora.utopya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. Mrb izleyicinizim
    GFC:undenied

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  32. Merhaba takipçinim..Umarım ben kazanırım :)
    bridget.bjk@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. https://www.facebook.com/tubaonde/posts/536052256437539
    https://twitter.com/tubaonde/status/320301134780706816
    şartlar tamam
    Tuba Önde
    tondeumut@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. selam
    bloğunu izliyorum
    https://www.facebook.com/fevzikalayci/posts/196591770465188
    çekilişi duyurdum
    fevzikalayci@gmail.com
    fevzi kalaycı

    YanıtlaSil
  35. selam izleyicinim kazanmak çok isterim feride28@gmail.com feride ismailoğlu

    YanıtlaSil
  36. Merhaba ,izleyicinizim.

    elif-29-06-2009@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. İzleyicinizim zaten :)

    aliceojelerdiyainda@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. zleyicinim :) tugbagozz@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. çekilişe katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. izleyiciniz oldum:)

    serra aydın
    serraydin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. Çekilişiniz hayırlı olsun.
    Mes TidyGhost adı ile blogunuzun izleyicisi oldum.
    mesinkaleminden@gmail.com

    Herkese bol şans...

    YanıtlaSil
  42. slm izleyicinim
    https://twitter.com/01mehpare/status/321350904458645504

    mehpare01@gmail.com
    mehpare ölmesek

    YanıtlaSil
  43. Merhabalar Merve aydın ismiyle izleyicinizim:)

    meuf3511@gmail.com
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  44. izleyicinim
    pylştım
    https://twitter.com/AkdeniZZZZzzzz
    sevgiler
    oğuz akdeniz
    akdenizzzzzz@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. İzleyicinim: Damla

    Teşekkürler :)

    annabell_lee_dk (at) yahoo (dot) com

    * Ben de çekilişime beklerim: http://damlaya-damlaya.blogspot.com/2013/03/cekilis-blogumun-1-yl-hediyeleri.html

    YanıtlaSil
  46. izleyicinim :)

    seher aydın
    seher_uu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. Merhaba İncifem adıyla izleyicinim mail sudocremm@gmail.com Bol şanslar..

    YanıtlaSil
  48. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  49. rüyadaki düş olarak izleyicinim....

    elvin_ayca_@hotmail.com


    <3 <3 <3 kazanmak istiyoruuuuUUUUUMMM

    YanıtlaSil
  50. elvin_ayca_@hotmail.com

    rüyadaki düş olarak izleyicinim :)

    YanıtlaSil
  51. merhaba izleyicinizim
    iki markayı da severek kullanıyorum
    saç dökülmesine çare olarak bıoblas harika
    kremde zaten Neutrogena üstüne tanımıyorum
    ysmnayay@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. Semin Bayrak olarak izleyicinim. Mail adresim seminbayrak@gmail.com

    YanıtlaSil
  53. izleyicinim inşallah benim olurlar:) hayat_bayat.91@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. Blogunu takip ediyordum fakat izleyicin degildim. Simdi izleyicin de oldum :)
    mrcvatansever@hotmail.com

    YanıtlaSil
  55. Blogunu takip ediyordum fakat izleyicin degildim. Simdi izleyicin de oldum :)
    mrcvatansever@hotmail.com

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...