31 Mart 2013

FLORMAR'DAN GELENLER...

Merhabalar:)
Aylardır blogumu bir hayli boşluyorum,farkındayım ama bu sefer keyfi olarak boşlamış değilim.Yıllardır kullandığım bilgisayarım bozulup beni yarı yolda bırakınca yeni bir laptop alana kadar mecbur fazla yazı giremedim bloga.Dün yeni laptopıma kavuştum nihayet ve artık eskisi gibi blogumu güncel tutacağım inşallah :)Yani bundan sonra blogda sık sık yeni yazılarımı okuyabileceksiniz ;) Neyse konuyu fazla uzatmadan bugünkü konumuza geçiyorum ;)


Flormar bu ara bir sürü yeni ürün çıkarıyor ve deneyip yorumlamamız için de yeni ürünlerinden oluşan çok güzel paketler yolluyorlar bize sağolsunlar :) Fotoğrafta gördüğünüz ürünler bana geleli baya bir süre oluyor ama yukarıda bahsettiğim sebepten dolayı bloguma koyamamıştım malesef.Neyse geç oldu güç olmadı en azından :P

Ürünlerde dikkatimi ilk çeken şey;yeni ambalajları oldu.Eskiden alıştığımız beyaz ambalajları yok artık Flormar'ın.Renk değişikliğine gidip siyah yapmışlar ambalajlarını.Ben beyaz olanları da seviyordum ama bunlar da fena olmamış hani :P Bazı ürünlerde ise tamamen farklı ambalajlar kullanıp ürünlerin albenisini artırmışlar.Sadece ambalajları değişmemiş tabi ürünlerin.Yapıları ve kaliteleri de bir hayli artmış.Yani dünya markalarıyla yarışacak bir kıvama gelmiş sevgili Flormar anlayacağınız.Bu durum bizim için onur verici tabi ama keşke fiyatları da biraz uygun tutsalar ;)

Flormar'ın ojeleri dillere destan zaten.Yeni çıkardığı mat oje serisi de en az eski ojeleri kadar güzel.Ben çok çok beğendim kendilerini ;)


Yeni Deluxe Cashmere Stylo rujların hem ambalajlarına hem de yapılarına bayıldım.Zaten bu rujlar bana gönderilmeden önce Flormar standında bakmıştım ve tam da almayı düşündüğüm renkleri denemem için yollamışlar :)


 Şu renklerin güzelliğine bakar mısınız,özellikle sol baştaki gözdem =). Son günlerde elim sürekli bu ruja gidiyor,rengine,yapısına herbirşeyine B.A.Y.I.L.I.Y.O.R.U.M =) 


Fara geçecek olursam;mavi renk far kullanmadığım için kendilerini kullanamayacağım malesef ama denediğim kadarıyla renk verişi,yapısı ve kalıcılığı gayet iyi.Ayrıca gramaj olarak da çok fazla yani evladiyelik bir ürün kendisi.



Ürünlerle ilgili ayrı ayrı postlar hazırlayacağım için şimdilik bu kadar yorum ve fotoğrafla postumu bitiyorum.
Burdan Flormar ekibine bu güzel ürünler için tekrardan teşekkür ediyorum =)
Sevgiler,

5 yorum:

  1. farı bana hediye edebilirsin tatlım I-)

    YanıtlaSil
  2. ayrıca rujların kalıcılığı mükemmel . ben de denedim :)

    YanıtlaSil
  3. Fuşya oje çok güzelmiş.Bu rengi dikkatimi çekmemişti daha önce.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canım,
    cidden rujların rengi harikaymış.Ben bayıldım. Vede o farı kullanmalısın canım.Sana çok yakışacak eminim. :D

    benim blogumada beklerim seni canım;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Mat ojeler bir harika katılıyorum farıda denemelisin bence çok iyi :)

    Bloğuma beklerim :))
    http://kirmizirujim.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...