30 Eylül 2012

LA ROCHE POSAY HYDREANE LEGERE NEMLENDİRİCİ KREM

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

 Ben bu kremi aylardır çok severek kullanıyorum ve blogda neden bahsetmemişim kendisinden bilmiyorum :S Bu resimlediğim üçüncü paketim,daha bir tane de yedeği var bunun gerisini siz düşünün.Hatta LRP'nin elimde tanıtılmayı bekleyen 3-4 ürünü daha var onları da yakın zamanda tanıtacağım blogda inşallah ☺ Neyse zararın neresinden dönülürse kardır diyerekten LRP HYDREANE LEGERE'dan bahsetmeye başlayabilirim ☺


LRP'nin ürünlerini genel olarak çok beğeniyorum,bu zamana kadar kullandığım her ürününden memnun kaldım çünkü.Bu krem de uygun fiyatına rağmen beklentilerimi boşa çıkarmadı açıkçası.


▬Bu kremin 2 çeşidi var LEGERE karma/yağlı ciltleri için;RICHE kuru ve hassas ciltler için.Ben karma bir cilde sahip olduğum için LEGERE olanını tercih ettim.
▬Gayet hafif bir yapısı var ve sürmesi,dağıtması çok kolay.Cilt tarafından kolayca emiliyor ve geride yağlı bir his bırakmıyor.
▬Nemlendirme özelliği çok iyi;yumuşacık,pamuk gibi yapıyor cildi sürünce.
▬Kutusunda da yazdığı gibi cidden mükemmel bir makyaj bazı kendisi çünkü cildi makyaja çok güzel hazırlıyor,sürülen ürünlerin cilde daha kolay adapte olmasını sağlıyor ve makyajın kalıcılığını artırıyor.
▬Gayet hassas bir cilde sahibim;cildimde herhangi bir irritasyona sebep olmadı aksine cildimi aşırı rahatlatıyor bu krem sürünce.
▬Hafif,rahatsız etmeyecek güzel bir kokusu var.
▬La Roche Posay'un birçok ürünü gibi bu ürün de paraben içermiyor.
▬Ürün 40 gr,yaklaşık 1-2 ay gidiyor düzenli kullanımda.
▬Ben indirim zamanı 20 TL'ye almıştım,şimdi online alışveriş sitelerinde ve eczanelerde 30 TL gibi bir rakama satılıyor.
▬Sonuç olarak karma/yağlı ciltlerin rahatlıkla kullanabileceği,hafif yapılı,uygun fiyatlı ve gayet başarılı bir nemlendirici krem bu.Aradığınız nemlendiriciyi hala bulamadıysanız seve seve tavsiye ediyorum kendisini ;)

 İçeriği merak edenlere:

28 Eylül 2012

Clinique Line Smoothing Concealer

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.


 Son zamanlarda kullanıp da en memnun kaldığım ürünlerden biri bu kapatıcı.Tanıtmasam çatlardım artık!O yüzden lafı daha uzatmadan uzun uzun bahsetmek istiyorum kendisinden ☺


Concealer konusunda çok titizim,öyle her concealer gönlümü kazanamaz.Sürdüğüm anda cildimi pürüzsüz/lekesiz gösteren,çizgilere dolmayan,kalıcı bunun yanı sıra gayet doğal bir bitirişi olan concealerları tercih ederim.Clinique Line Smoothing Concealer de işte bütün bu özellikleri içinde barındırmasıyla gönlümü fethetti ☺

►Yoğun bir yapısı var,buna paralel olarak kapatıcılığı yüksek bir ürün.O yüzden bu concealerle cildinizdeki çok sorunlu/lekeli bölgeleri bile rahatlıkla kapatabilir,pürüzsüz ve lekesiz bir hale getirebilirsiniz.Aşağıdaki resimde de gördüğünüz üzere az bir kapatıcı kolumdaki bütün damarları kapatmaya yetti ve cildimi pürüzsüz gösterdi.
►Çok kapatıcı bir ürün olması sizi yanıltmasın çünkü gayet doğal bir bitirişi var,doğru rengi yakaladığınız sürece ciltte sırıtmıyor.Bunun yanında sağlıklı bir şekilde aydınlatıyor cildi.
►Çizgilere dolma olayı yok,sürdüğüm andan itibaren ciltle bütünleşiyor ve sabitleniyor.Ama ben her ihtimale karşı üzerinden transparan pudrayla geçiyorum.
►Kalıcılık çok çok iyi.Tüm gün en hareketli bölgelerden biri olan göz çevremde yerinden kıpırdamadan kalıyor ve ne akma ne de bulaşma yapıyor.Hatta gün sonunda makyaj temizleyicimle temizlerken bile zorlanıyorum kendisini o derece yani ☺
►Bütün bunların yanında bu ürünü far bazı olarak da kullanabiliyorsunuz.Farın rengini canlandırıyor ve kalıcılığını artırıyor.
►Bendeki renk 02 Light,siz de benim gibi beyaz tenliyseniz uyacaktır bu renk cildinize.
►Ürün 8 gram,çok az bir miktar ciltteki lekeleri kapatmaya yeterli oluyor o yüzden uzun süre kullanılabilecek bir ürün.
►Ben bu siteden 54 TL almıştım ürünü,aynı gün kargolandı ve gayet memnun kaldığım bir alışveriş oldu.
►Sonuç olarak kesinlikle çok başarılı bir ürün.Yukarıda saydığım bütün bu özelliklere sahip bir kapatıcı arıyorsanız Clinique Line Smoothing Concealer'i gözüm kapalı öneriyorum,inanın pişman olmayacaksınız.

Flormar Loose Powder No:4

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Daha önce Kryolan,Ben Nye gibi porselen makyajda kendini ispatlamış markaların loose pudralarını tanıtmıştım.Bugün ise Flormarın yeni piyasaya sürdüğü ve gayet uygun bir fiyata satılan loose powderını yani toz pudrasını tanıtacağım.


Flormar son zamanlarda piyasaya sürdüğü birçok yeni ürün sayesinde baya bir ilerleme katetti zaten.Loose powder da beklentilerimin kat kat üstünde çıkan bir pudra oldu.Aldığım günden beri çok severek kullanıyorum kendisini.Ayrıca pudra pufunun da ambalajın içinde olması çok güzel olmuş,bu tür pudralarda çok işe yarıyor böyle puflar çünkü :)


Kapatıcı bir pudra değil ve cilde çok çok az renk veriyor,o yüzden tıpkı transparan pudralarda olduğu gibi cilt makyajımı tamamladıktan sonra son rötuş olarak kullanıyorum bu ürünü.Böylece cildime sürdüğüm fondöten/renkli nemlendirici/bb krem gibi kapatıcı ürünleri cildime sabitliyor ve akmasını/bulaşmasını engelliyor.Ayrıca fondötenin yapay görüntüsünü alarak daha soft bir görünüm çıkarıyor ortaya ve makyajın kalıcığını artırıyor.Tozları çok ince olduğundan ciltte varla yok arası gayet doğal duruyor.

Makyajın kalıcılığını daha da artırdığından buna paralel olarak kendi  kalıcılığı da gayet iyi.Sabah sürdüğüm pudra,fondötenle birlikte saatlerce cildimde kalıyor.Ayrıca cildinde aşırı yağlanma/parlama sorunu yaşayanlar için parlama olayını azaltıyor.Ürünün 6 renk seçeneği mevcut,bendeki 4 numaralı rengi.Beyaz tenliyim,cildime çok az koyu geldi keşke 3 numarasını  alsaymışım :)18 gram o yüzden uzun bir süre kullanılacak bir ürün ve fiyatı da 15 TL.






Performansı Kryolan transparan pudrayla aynı diyebiliriz,gerçekten fiyatının üstünde bir performansı var.O yüzden benden uygun fiyata transparan pudra önerisi isteyen takipçilerim vardı,bu ürünü kesinlikle öneriyorum zira ben bundan sonra bittikçe alacağım kendisini :)

Maybeline Falsies Feather Look Mascara‏


Kuş Tüyü Kadar Hafif ve Yumuşak
Dayanıklı ve Yoğun Görünen Takma Kirpik Etkisi!
Topaklanmış, ağırlaşmış ve birbirine yapışmış kirpikleri hiç bir kadın istemez!
Kirpiklerinizin hacimli ve belirgin görünmesini isterken, diğer yandan kirpiklerinizin hiçbir uygulama yapılmamış gibi doğal görünmesini istiyorsanız, yanıt; Maybelline Falsies Feather Look!
Maybelline’den sizin için tasarlanmış ilk jel-köpük maskara!*
Volum’ Express Falsies Feather-Look kirpiklerinizdeki tüm olumsuz görüntüyü yok eder. Falsies Feather-Look diğer maskaralara göre daha az vax içerir. Kuş tüyü gibi yumuşak ve dayanılmaz kirpiklere sahip olmanızı sağlar. Yoğun siyah içeriğiyle mükemmel takma kirpik etkisi yaratır. Falsies Feather-Look ile kirpiklerinizi kıvırıp ayırırken aynı zamanda mükemmel dolgunluk sağlar.
Kirpiklerinizin dolgun görünmesini isterken, kim makyajını silerken kirpiklerinin dökülmesini ister? Daha az wax içerikli formülü ile kirpiklerinizde yumuşacık bir etki yaratan Falsies Feather-Look, gün boyu etkisini koruyarak kirpiklerinize dayanıklılık katar. Yumuşak kirpikleriniz makyajınızı silerken de kırılmadan dayanıklı kalır.
Artık her zaman arzu ettikleri doğal görünümlü yumuşacık kirpiklere sahip olacak, kökten uca yoğun kuş tüyü yumuşaklığını hissedin! Esnek fırçası sayesinde günün her anında kirpiklerinize kolayca uygulayabileceğiniz Falsies Feather-Look Maybelline New York tarafından hafifliği ve yoğunluğu bir arada sunan formülü ile çantanızdan ayıramayacağınız makyaj ürününüz olacak!
Kirpikleriniz hiç bu kadar yumuşak olmamıştı!

Önerilen Tüketici Ürün Fiyatı: 18.49TL

25 Eylül 2012

Yves Rocher Ultra Parlak Yoğun Renkli LipGloss

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Bugün makyajımda Yves Rocher glossu kullanmışken ve hazır Yves Rocher dudak ürünlerinde de %20 indirim varken bu ürünü tanıtayım dedim :)

Adından da anlaşıldığı üzere yoğun bir yapısı var.Yoğun bir yapısı olmasına rağmen fırçası sayesinde sürümü gayet kolay.İçerisinde çok minik ışıltılar var,dudakta belli belirsiz duruyor ve rahatsız etmiyor.
Çoğu gloss gibi yapış yapış bir his veriyor ama bu hissi vermeyen glossa çok nadir rastladığımdan benim için bir sorun teşkil etmiyor.Yoğun ve ultra parlak yapısı sayesinde dudaklara parlak bir görünüm veriyor ve dudakları olduğundan daha dolgun ve düzgün gösteriyor.Kalıcılık konusunda ise sınıfı geçti,diğer glosslar gibi hemen çıkmıyor dudaktan.

Bendeki renk tam dudak rengim olan 06 FRAISE.Günlük makyajımda genelde dudak rengimde yani doğal duran lipglossları  kullanırım.Bu ürün de performansından dolayı takdirimi kazandı o yüzden bu aralar elim sürekli bu glossa gidiyor :) Fiyatı şuan %20 indirimle 30 TL'ye geliyor.Ürüne Yves Rocher mağazalarından ve online alışveriş sitesinden ulaşabilirsiniz.

21 Eylül 2012

Garnier BB Krem - Light

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.
 Malumunuz BB krem çıkarmayan firma kalmadı nerdeyse.Ama birçoğu BB krem niteliği taşımıyor çünkü çoğu renkli nemlendirici formunda ürünler ve BB kremlerin yerine getirdiği vaatleri gerçekleştiremiyorlar.
Peki bu vaatler neler ? :
►Cildi beslemek ve nemlendirmek,
►Kırışıklıkları gidermek ve yaşlanma etkilerini geciktirmek,
►Sivilceleri tedavi etmek,
►Lekeleri ve izleri gidermek,
►Cildin tonunu açmak ve aydınlatmak,
►Yüksek koruma faktörüyle cildi güneşin zararlı etkilerinden korumak,
►Cildi yormadan ciltteki kusur ve izleri mükemmel şekilde kapatmak.


Garnier BB krem de yakın zamanda piyasaya sürülen ve büyük vaatlerde bulunan bir krem.Bu vaatler birçoğumuzun aklını çeldi ki kullanmayan kalmadı nerdeyse bu kremi.Hakkında birçok olumlu/olumsuz yorum mevcut ama itiraf etmeliyim ki olumsuz yorumlar çoğunlukta.

Biliyorsunuz birçok BB kremi denedim,blogumda da yorumladım hatta elimde birçok yorumlanmayı bekleyen BB krem de var.Tecrübelerime güveniyorum bu konuda ve yorumlarım bazı kişiler için gayet önem taşıyor.O yüzden lafı daha fazla uzatmadan yorumlara geçmek istiyorum ☺

Öncelikle belirtmeliyim ki hassas,karmadan yağlıya dönük bir cilde sahibim ve T bölgem yağlı.

►Yukarıda da belirttiğim gibi BB kremlerin vaatleri arasında  'yüksek koruma faktörüyle cildi güneşin zararlı etkilerinden korumak' maddesi geçiyor ama Garnier bu özelliği yerine getiremiyor çünkü SPF 15 koruma faktörüne sahip.BB krem niteliği taşıması için daha yüksek bir koruma beklerdim açıkçası,SPF 15 yetersiz.
►Çok yoğun bir yapısı yok.O yüzden sürüp,dağıtması kolay.Ama kıvamını beğenmedim,tabir-i caizse çamur gibi bir kıvamı var ve cilt tarafından tam emilmiyor.
►Nemlendirme özelliği iyi fakat sürünce yağlı bir görünüm oluşturuyor ciltte ve rahatsız edici bir durum bu.Zaten yağlı olan ciltleri daha da yağlandıracak ve parıl parıl parlatacaktır sıcak havalarda ki bende öyle oldu.O yüzden karma ve yağlı ciltlere önermiyorum.Ama kuru ciltlerdeki etkisini bilemeyeceğim.
►Kapatıcılık özelliği yok denecek kadar az.BB kremlerin kapatıcılık özelliği yüksek olduğundan bu konuda da sınıfta kaldı.Sadece ciltteki renk bütünlüğünü sağlıyor;gözenekler,izler,lekeler,kızarıklıklar olduğu gibi kalıyor.
►Yukarıda bahsettiğim yağlı yapısından ötürü sıcaklarda kullanılmayacak ve kalıcılık beklenmeyecek bir ürün çünkü sıcaklarda akıp gidiyor.Pudrayla sabitlenince de aynı şey söz konusu,çizgilerde birikiyor ve hoş olmayan bir görüntü çıkıyor ortaya ama bazla denemedim ürünü.O yüzden altına makyaj bazı kullanılırsa ne kadar kalıcı olur orasını bilemem.
►Bu ürünü kullandıktan sonra tek tük sivilce çıkan cildimde hayli sivilcelenme oldu.Bunu da içerisindeki fazla yağa bağlıyorum.Ondan sonra kullanımı kestim zaten.
Light ve Medium olmak üzere 2 renk seçeneği mevcut.Bendeki renk Light ve beyaz tenime uydu.
50 ml,uzun süre kullanılabilir o yüzden.Fiyatının 17 TL civarı olması lazım ayrıca 12 ay kullanım ömrü var.


Sonuç olarak;
Bir BB krem olarak benim beklentilerimi karşılayamadı malesef.Verdiği vaatleri yerine getirebildiğini pek düşünmüyorum çünkü BB kremden çok renkli nemlendirici vazifesi gören bir ürün.Ama herkesin cilt yapısı farklı,ben beğenmedim diye siz de beğenmeyecek değilsiniz sonuçta.

Garnier BB kremi kullananlar varsa yorumlarını bekliyorum ☺
*Basın ürünüdür...

Vichy'nin Yeni Harikası: Idealia


Her kadının kendine özgü ideal bir cilt görünümü vardır ve buna kavuşmak, içindeki ışıltıyı dışarıya yansıtmak hepimizin en doğal hakkı. Zamanla cildin yapısı değişmeye başlıyor. Yapısı değişince olması gereken ideal görünümünden uzaklaşıyor. Peki İdeal görünümünden uzaklaştıran özellikler nelerdir? Gözeneklerin genişlemesi, cilt renk tonunun düzenli olmaması, ilk kırışıklıkların görülmeye başlanması ve aynı zamanda hepimizin korkulu rüyası; cildin ışıltısını kaybetmeye başlaması... Vichy’nin yeni kremi Idealia – yeni nesil bakım kremi olarak tüm bu problemlerin karşısına geçmenizi ve pürüzsüz, ışıltılı bir cilde kavuşmanızı sağlıyor. Peki bunu nasıl sağlıyor diye merak edebilirsiniz. Idealia, bu problemlerin görülmeye başladığı dönemde devreye girerek kadınların ideal cilt görünümlerinden uzaklaşmamasını sağlıyor. Kremin yapısında bulunan ve biyoteknoloji ile elde edilen eşsiz bileşimi cilde katman katman etki ediyor. Kremin bileşiğindeki Kombucha adlı aktif maddenin içeriğinde vitamin, polifenol ve doğal olarak AHA bulunuyor. Ciltlerin genel görünümü ve işleyisi üzerinde etkinlik sağlayarak  daha kaliteli (gözenek görünümü azalmış, renk tonu düzenli, ilk  kırışıklıkları azalmış ve ışıltılı) bir cilde kavuşmalarını sağlıyor. Idealia ile tanışmaya hazırsan Vichy’nin Facebook ve Twitter hesaplarını takip ederek; ürün kazanma şansını yakalayabilir, #idealiabenimkremim hashtag’i ile Twitter üzerinden konuşmaya dahil olabilirsin.



https://www.facebook.com/VichyTurkiye
https://twitter.com/VichyTurkiye

Bir bumads advertorial içeriğidir.

19 Eylül 2012

MAYBELLİNE FASHION NIGHT OUT


Maybelline New York 13 Eylül Fashion Night Out etkinliğinde Bağdat caddesinde en çok trafik yaratan alana sahipti. Lanse ettiği BB krem ve Feather Look maskara tanıtımlarına yoğunlaşarak katılımcılara ürünlerin Maybelline Make up artistleri tarafından uygulanmasını sağladı. Aktivite öncesinde https://www.facebook.com/maybellinenyturkiye adresinden duyuru yaparak, kendilerine mail atan 30 kişiye ücretsiz makyaj uygulama şansı sunan markanın make up artistleri, gece boyunca 250’den fazla kişiye makyaj uygulaması yaptı.


New York’un hızlı yaşamından ilham alarak birkaç dokunuşla farklılık yaratacak makyaj uygulamalarında bulunan make up artistleri, o gece birçok kadının kendisini çok daha güzel hissetmesini sağladı.


 BB krem ile maske gibi bir görünüm oluşmadan tenindeki kusurları kapatarak taze bir görünüme sahip olan her yaştan katılımcı, ürünün satışa sunulacağı zamanı sordu. Maybelline New York’un 4 farklı renk seçeneği sunan ve 8 farklı özelliği ile bir kadının tenine dair istediği her şeyi bir arada sunan Dream Fresh BB krem Eylül ayı içinde satışa sunulmuş olacak.


Maskara denince kadınların ilk aklına gelen markalardan biri olarak Maybelline New York “Kuş tüyü gibi yumuşak” sloganıyla çıkardığı jel köpük teknolojisine sahip maskarası Feather Look’un yumuşaklığını hissettirmek için Bağdat Caddesi’ndeki alanına büyük ve yumuşacık kuş kanadı getirmişti. Binlerce insanın Maybelline New York Feather Look kanadının önünde çektirdiği fotograflar gece boyunca Facebook’ta en çok paylaşılanlar arasındaydı. Ürünün üstünde bulunan yeşil kuş tüyü sembolünden ilham alınarak oluşturulan kuş kanadı genç-yaşlı, kadın-erkek herkesin ilgi odağı olarak, kanat ile fotograf çektirmek isteyenler tarafından kuyruklar oluşmasına sebep oldu.



                Maybelline New York dikkat çeken uygulamalarıyla Bağdat cadde’sindeki Fashion Night out aktivitesinin en ilgi gören markalarından biriydi. 

17 Eylül 2012

Yves Rocher Gözaltı ve Kusur Kapatıcısı

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Kullandığım Yves Rocher ürünleri tanıtmaya tüm hızla devam ediyorum.Bugün bahsedeceğim ürün Yves Rocher'ın gözaltı ve kusur kapatıcısı.
  • Yapısını beğenmedim çünkü gayet yoğun ve sert bir yapısı var,ele zor geliyor.Buna bağlı olarak sürmesi ve dağıtması biraz zor.Göz çizgilerine de doluyor ne yazık ki o yüzden transparan bir pudrayla sabitlenmesi şart.Sizin de göz çevreniz benimki gibi kuruysa alttan mutlaka nemlendirici bir göz kremiyle desteklemenizi öneririm aksi takdirde göz çevrenizi daha da kurutabilir.
  • Doğal bir bitirişi var ve kapatıcılığı iyi.
  • Kalıcılığını beğendim,gün boyu oynamadı yerinden.
  • Ürünün 3 renk seçeneği var.Bendeki en açık renk,beyaz tenli olduğumdan cildime tam uyuyor.
  • Ürün 5 gram ve 12 ay kullanım ömrü var,yoğun yapısından dolayı uzun süre kullanılabilir.
  • Ürüne Yves Rocher mağazalarından veya Yves Rocher online alışveriş sitesinden 44,90 TL'ye sahip olabilirsiniz.

Sonuç olarak;
Yumuşak bir yapısı olsaydı gayet iyi bir kapatıcıydı ama dediğim gibi dağıtması zor,ayrıca göz çevremi daha da kuruttu.Bu yüzden bir daha almayı düşünmüyorum.

16 Eylül 2012

ANN YVETTE İNCİ TOZLU GÖZ KREMİ

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.
 Ann Yvette el ve ayak kreminden şu yazımda bahsetmiştim.Bugün göz kreminden bahsetmek istiyorum sizlere :

24 yaşındayım,sorunlu bir göz çevresine sahip değilim sadece yüzümün diğer kısımlarına nazaran daha kuru bu yüzden göz çevremi çok iyi nemlendirecek ürünler seçmem gerekiyor.Bu kremin yoğun bir yapısı var.Kuru bir göz çevresine sahip olmama rağmen cildimi güzelce nemlendireceğini düşünmüştüm,başardı da ama başka sorunlar ortaya çıktı malesef.Kremi sürdükten belli bir zaman sonra sanki yeni uykudan kalkmışım gibi göz çevremde şişlikler oldu ayrıca sulanma yaptı gözlerimde.Sadece bende mi bu etkiyi yapıyor acaba diye merak ettiğimden anneme de kullandırdım kremi ve onda da aynı sorunlar meydana gelmiş.Yani kısacası yoğun ve yağlı yapısı göz çevreme çok ağır geldi.Bundan dolayı kullanımı kestim malesef.Daha hafif yapılı ve iyi nemlendiren bir göz kremine geçtim.Onu da yakında tanıtacağım blogda ;)

Bunun dışında;gördüğünüz gibi cam bir ambalajı var ve ağzı açık haliyle dışardaki tozlar ve elimizdeki mikroplar kremin içerisine giriyor bu yüzden hiç hijyenik değil.Normalde göz kremleri 15'şer gram olur ama bu krem onlardan farklı olarak 20 gram,yoğun yapısından dolayı da uzun süre kullanılabilir.İçerik bitkisel ve zararlı kimyasallar içermiyor bu açıdan iyi tabi.Yanılmıyorsam 76 TL olması lazım fiyatının ve 12 ay ömrü var.


Ann Yvette ürünlerine yetkili eczanelerden ve online satış yapan eczane sitelerinden ulaşabilirsiniz.Diğer yazıda görüşmek üzere ;)

15 Eylül 2012

ESSENCE LASH & BROW GEL MASCARA

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

 Essence ürünlerine artık Gratis sayesinde gayet uygun fiyatlara sahip olabiliyoruz biliyorsunuz.Essence markasına sempati duyduğum için birçok ürününü Türkiye'ye gelir gelmez almıştım.Yavaş yavaş elimdeki bütün Essence ürünlerini sizlerle paylaşmayı düşünüyorum ve ilk olarak Lash&Brow jel maskarasıyla işe başlamak istiyorum.


Ürün hem şeffaf rimel olarak hem de kaş sabitlemek amacıyla kullanılabiliyor.
Kaş sabitleme konusunda pek başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim.Çünkü yaptığı tek şey kaşları taramak!Sabitlemek gibi bir özelliğine rastlamadım malesef.İlk başlarda sabitlemiş gibi dursa da kuruyunca yine eski haline dönüyor kaşlar ve jel hiç sürülmüş mü sürülmemiş mi belli bile olmuyor.

Şeffaf rimel olarak ise daha vasat bir durumda.Kirpiklere hiçbir etkisi yok.Şeffaf rimeller zaten belirgin bir dolgunluk/uzunluk/renk vermez kirpiklere şeffaf yapılarından dolayı ama en azından hiç yokmuş gibi de göstermez kirpikleri,az biraz ortaya çıkarır.İşte bu o etkiyi veremiyor malesef,sürmesen daha iyi.

Neyse sonuç olarak büyük bir hevesle 8 TL gibi bir fiyata aldığım bu ürünü hiç beğenmedim.Bir diğer Essence ürününde görüşmek üzere ;)

Kozmoda.com Kardeş Blog Hediye Çekilişi #2'nin Kazananı :)


 Merhabalar.Biliyorsunuz Kozmoda.com kardeş blog #2 çekilişimiz bugün sona erdi.Söz verdiğim gibi aynı gün kazananı açıklıyorum.

Çekiliş için toplamda 75 yorum bırakıldı fakat firma tarafından istenen zorunlu kuralları yerine getirmeyenleri çekilişten elemek zorunda kaldım.Ayrıca iki defa çekilişe katılanlar da olmuş,onların da fazla yorumlarını sildim.Böylece elemeler sonucu 55 başarılı katılım meydana geldi.


Kazananı yine random.org aracılığıyla belirledim gürdüğünüz üzere.Çekilişim kapsamında Deborah markasının 3 tane makyaj ürününü kazanan şanslı takipçim AYBUKE067 oldu.Tebrikler,kısa süre içerisinde makyajguncem@hotmail.com mail adresime iletişim bilgileri gönderirsen sevinirim,aksi takdirde çekilişi tekrarlamak zorunda kalacağım ;)

12 Eylül 2012

THE BALM HOT MAMA ALLIK

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

The Balm markasına aşığım,birçok ürününe de sahibim ama onlarla ilgili hiç yazı girmediğimin farkına vardım bugün.Bu güzelliklerden sizi mahrum bırakmamak adına The Balm ürünleri yazı dizimize benim en çok sevdiğim allığım olan HOT MAMA ile başlamak istiyorum :)


 The Balm ürünleri diğer kozmetiklere nazaran masum bir içeriğe sahip.Masum diyorum çünkü içerisinde cilde zarar verecek zararlı kimyasallardan fazla barındırmıyor buna paraben de dahil! Ambalajları zaten dillere destan ve aşık olunası nitelikte.Gratis sayesinde uygun fiyatlara da satın alabiliyoruz kendisini onun için iyi ki varsın Gratis ayrıca daha çok markayı Türkiye'ye getirmeni istiyoruz :)


Neyse konuyu daha fazla dağıtmadan;HOT MAMA gördüğünüz üzere içerisinde altın ışıltılar bulunduran pembe bir allık.Işıltı demem sizi yanıltmasın çünkü içerisinde sim barındırmıyor kesinlikle.Bu ışıltılar cilde canlılık ve altın yansıma kazandırıyor.
HOT MAMA'yı Nars Orgasm'a çok benzeten var ama Nars Orgasm'a sahip olmadığım için bir yorum yapamayacağım malesef.Yumuşacık ve pigmentli bir dokuya sahip,o yüzden fırçaya kolayca geliyor ve rengini tene çok güzel bir şekilde veriyor.Kalıcılık derseniz muazzam;sabah sürdüğüm allık gün boyu cildimde kalıyor ve hiç tazeleme ihtiyacı hissetmiyorum.


 Esmerlerin de,buğday tenlilerin de,beyaz tenlilerin de rahatlıkla kullanabileceği;her cilde yakışacak türden bir allık bu.Tozuma olayı birçok allıkta olduğu gibi bu allıkta da mevcut ama rahatsız edecek nitelikte değil.Kutuda az gibi durmasına bakmayın,7 gram ve gayet uzun süre kullanılabilecek bir ürün.


Ürün Gratis'lerde 35 TL'ye satılıyor ama ara ara indirime giriyor,eee o zaman da tadından yenmiyor haliyle.Ben de o indirimlerden birinden yararlanıp uygun bir fiyata almıştım kendisini.

Sonuç olarak;
HOT MAMA,herkesin makyaj çantasında mutlaka bulunması gereken bir allık,sahip olunca ne demek istediği daha iyi anlayacaksınız ;)
Sevgiler *_*

YVES ROCHER ELIXIR 7.9

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Bugün size Yves Rocher'ın en çok sevdiğim ürününden bahsetmek istiyorum.Yves Rocher Elixir 7.9 gençlik iksiri olarak da geçen bitkisel içeriğe sahip bir serum.Jelle krem arasında bir yapısı var ve cilt tarafından kolayca emiliyor,yağlı bir his bırakmıyor geride.Mükemmel bir nemlendirme sağlıyor cilde o yüzden sürdükten sonra yumuşacık,bebek cildi gibi bir cildim oluyor.Makyaj bazı olarak da denedim kendisini ve gayet başarılı buldum çünkü makyaja çok güzel bir zemin hazırlıyor.


İçerisinde zararlı kimyasallar barındırmıyor buna paraben de dahil ve tüm cilt tipleri için uygun bir serum bu.O yüzden kullanmadan önce tereddüt yaşamadım.Hassas bir cilde sahip olmama rağmen cildimde herhangi bir irritasyona da sebep olmadı.Aksine pürüzsüz,bakımlı ve ışıldayan bir cilde sahip oldum sayesinde.Hafif bir kokuya sahip,beni rahatsız etmedi.Bayılıyorum kendisine o yüzden çabucak bitmesin diye haftada 2 kere cildime maske yaptıktan sonra bakım niyetine kullanıyorum ve sonuçtan gayet memnunum.
Tek sorun fiyatı...Ürün Yves Rocher mağazalarında ve online alışveriş sitesinde 79,90 TL'ye satılıyor.30 ml,benim gibi haftada sadece 2 kere kullanırsanız uzun süre gidebilecek bir ürün ama sonuçları gördükten sonra sürekli kullanmak isteyeceğiniz bir gerçek ☺


 Bu ürünü Yves Rocher mağazalarından ve Yves Rocher online alışveriş sitesinden satın alabilirsiniz.

9 Eylül 2012

Deborah Comfort Mat Fondöten

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Kadın bedeninden esinlenerek tasarlanan özel ambalaj ile gün boyu varlığını hissettirmeden kusursuz bir görünüm sağlar. İçeriğindeki pirinç ipeği ile başta T bölgesi olmak üzere parlamayı engelleyerek, mat ve doğal bir görünüm kazanmasını sağlar. Hydra Protect DH Complex, yoğun nemlendirme sağlayarak pürüzsüz ve yumuşak bir görünüm kazandırır, cildin elastikiyetini arttırır. Biosakarid Gum-4, cilt üzerinde elastik bir tabaka yaratarak cildi sert dış koşullara karşı koruma sağlarken SPF 15 ile güneşin zararlı etkilerinden korur.


 Kardeş blog çalışmamız kapsamında Kozmoda.com'dan gelen şu pakette çıkmıştı bu fondöten.Ürünü denedim lafı fazla uzatmadan yorumlarıma geçmek istiyorum:

Kadın vücudundan esinlenerek tasarlanmış bir ambalaja sahipmiş.Beğendim ambalajını,pompalı olması da hijyen açısından ayrı güzel.
Ürünün 5 renk seçeneği mevcut.Bana gelen renk 00 ivory.Beyaz tenli olduğumdan bire bir uydu bu renk.
♦Kapatıcılık çok az.Sorunlu bir cildiniz varsa önermem o yüzden.Sadece cildin renk bütünlüğünü sağlıyor;izler,lekeler falan olduğu gibi kalıyor,hiç kapatmıyor.Kapatıcılık istemediğimde cildimi yormamak açısından renkli nemlendirici kullanıyorum,fondötene ihtiyaç duymuyorum.Dolayısıyla fondöten kullanacaksam eğer kapatıcılığı yüksek ve cildi pürüzsüz gösteren ürünleri tercih ediyorum.Yani kısacası kapatıcılığı yüksek fondötenleri daha çok seviyorum,o yüzden pek hoşuma gitmedi.
♦Kıvamlı bir yapısı var ama dağıtması gayet kolay.Sürünce pudramsı bir yapıya dönüşüyor ve ciltte gayet mat bir görünüm oluşturuyor..Bu yüzden üzerine pudra falan geçmeye hiç gerek kalmıyor.Blogumu takip edenler bilirler,karma bir cilde sahibim.T bölgem yağlı,yanaklarım kuru.Eee haliyle biraz pullanmalar var cildimde.Bu fondöten ciltte pudramsı bir kıvama dönüştüğünden cildimdeki pullanmaları daha çok ortaya çıkardı ve cildim hiç hoş durmadı.Yağlı ciltler için iyi bir seçenek olabilir ama kuru ciltlere önermiyorum bu fondöteni ya da sürecekseniz çok iyi nemlendirilmiş cilt üzerine sürmenizi tavsiye ederim.
♦Ürün 30 ml ve SPF 15 güneş korumasına sahip.Yüksek bir koruma değil ama hiç yoktan iyidir.
Ürün şuan Kozmoda.com'da indirimli olarak 38,70 TL'ye satılıyor.Almak istiyorsanız tık tık.


Kozmoda.com sayesinde bu fondötenle birlikte 2 deborah ürününü daha denemek istiyorsanız buraya tıklayın lütfen.

8 Eylül 2012

Yves Rocher Saç Ürünlerim

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

 Yves Rocher ürünlerini genel olarak seviyorum.Tabi bunda markanın bitkisel içeriğe sahip olması ve paraben içermemesinin de büyük payı var.Benim için tek sorun fiyatları,keşke biraz daha uygun fiyatlara satılsalar.Onun için indirim zamanlarını yakalamak şart ☺

Bugün size tanıtacağım ürünler uzun zamandan beri kullandığım Purete Clean şampuan,Nutrition saç kremi ve Demelage sıvı saç kremi.

YVES ROCHER PURETE CLEAN ŞAMPUAN:

İçeriğindeki Organik Isırgan Otunun arındırıcı özelliği ile saç deriniz arınır, saçlarınız derinlemesine temizlenir ve uzun süre temiz kalır.
Silikon içermeyen formülüyle saçınızı ağırlaştırmadan bakım yapar. Doğada çözünebilen formüllere sahiptir.

Bu şampuanı aslında satıcı kızın beni yanlış yönlendirmesiyle almıştım ki o yüzden üzerinde yazan yağlı saçlar için ibaresini görmemişim bile.Yağlı saçlara sahip değilim aksine kuru saçlara sahibim.O yüzden ilk yıkamadan itibaren saçlarımı sertleştirdi ve kuruttu.Saçları çok güzel arındırdığı bir gerçek,silikon içermediğinden dolayı da ağırlaşma falan da olmuyor saçlarda ama dediğim gibi saç tipimle uyuşmadığı için memnun kalamadım bu şampuandan.Keşke kuru saçlar için olan seriden bir şampuan alsaymışım :(Ama yağlı saçlara sahipseniz işinizi görecek bir şampuan.Çünkü saçı çok güzel arındırıyor ve çabucak yağlanmasını engelliyor.
FİYAT:11,90 TL

 YVES ROCHER DEMELAGE SIVI SAÇ KREMİ:

Saçlarınızda düğümlenmeye izin vermeyin!
Saçı bir kalkan gibi kaplayarak koruyan Ihlamur içeriği sayesinde kolay taranma sağlar. Çiçeksi hoş parfümü ile kullanımı keyiflidir.
Silikon içermeyen formülüyle saçınızı ağırlaştırmadan bakım yapar.

Saçlarım çok kuru olduğu için hem banyoda hem de banyodan sonra saç kremi kullanıyorum.Sıvı saç kremlerini de kullanımı pratik olduğu için ayrı seviyorum.Daha önceleri birçok markanın sıvı saç kremini kullanmışlığım var o yüzden.Yves Rocher'in bu ürününe değinecek olursam;gayet bitkisel bir kokuya sahip,buram buram ıhlamur kokuyor ve ben bu kokuyu pek sevmedim,ağır bir koku gibi geldi bana.Yapısı diğer kremlere nazaran daha sulu kıvamda ,bu da içerisinde gene silikon içermemesinden kaynaklanıyor sanırım.Öyle saçlarımda mucize yarattı diyemeyeceğim çünkü saçlarımı fazla yumuşatamadı.Yine taramada kolaylık sağladı biraz ama diğer kullandığım sıvı saç kremlerinden aldığım performansı bundan pek alamadım açıkçası.
FİYAT:18,90 TL

 YVES ROCHER NUTRITION BESLEYİCİ SAÇ KREMİ:

Zengin bitkisel protein kaynağı Yulaf ile kuru saçlarınızı derinlemesine besler, esneklik ve parlaklık kazandır.
Badem Yağı ile zenginleştirilmiş formülü saçlarınızın kolayca taranmasını sağlar.
Silikon içermeyen formülüyle saçınızı ağırlaştırmadan bakım yapar. Doğada çözünebilen formüllere sahiptir.

İşte gelelim benim en çok beğendiğim ürüne ☺ Saçlarım boyadan ve ısıdan dolayı çok yıprandığı için saç bakımıma çok özen gösteriyorum ve saç kremi konusunda bir hayli seçiciyim.Saçlarımı yumuşacık yapmayan saç kremlerine bir daha şans vermiyorum.Bu kremi çok sevdim.Saçlarımı çok güzel yumuşattı ve bakım yaptı.Öyle ki bu saç kremini banyodan sonra da kullanmaya başladım ☺ Yoğun bir yapısı var,o yüzden hafif ıslak saç uçlarıma azıcık bir miktar yediriyorum,çok güzel nemlendirip yumuşatıyor saç uçlarımı ayrıca koruyor☺Sadece saç uçlarıma sürdüğüm için de yağlanma falan olmuyor saçlarımda,size de tavsiye ederim ☺
FİYAT:14,90 TL

Yves Rocher ürünlerini online olarak satın almak istiyorsanız buraya tıklayın.