17 Kasım 2012

Essence'in benzersiz renkleri 'Alacakaranlık Efsanesi'ne hayat veriyor

Avrupa’nın lider renkli kozmetik markası essence’in
Alacakaranlık Efsanesi: Şafak Vakti Bölüm 2’den
ilham alarak hazırladığı baş döndürücü makyaj koleksiyonu sayesinde sokakları vampirler basacak!

Bir LIONSGATE® şirketi Summit Entertainment ile işbirliği kapsamında resmi tanıtım partneri olan Avrupa’nın lider renkli kozmetik markası essence, sinema tarihinin son efsanelerinden Alacakaranlık (Twilight) serisinin 16 Kasım’da vizyona girecek finali olan ‘Alacakaranlık Efsanesi: Şafak Vakti Bölüm 2’den ilham alarak baş döndürücü bir koleksiyon hazırladı.
Başrollerini ilkinde olduğu gibi Kristen Stewart, Robert Pattinson ve Taylor Lautner’in oynadığı, yönetmenliğini ise Akademi Ödülü sahibi Bill Condon’ın yaptığı film, Alacakaranlık Efsanesi’nin sır ve gizemlerini çarpıcı bir sonla aydınlatıyor.
essence, sınırlı sayıda hazırladığı koleksiyonu, filmin vizyona girdiği tarihle eş zamanlı olarak beğeniye sunarak, bütün kızları gerçek birer vampir görünümüne kavuşturuyor!
essence, yeni koleksiyonunu Gratis mağazalarına özel olarak hazırladığı kampanyada, çeşitli sürpriz hediyelerle taçlandırıyor. Siz de sürprizleri kaçırmamak için essence’i Gratis mağazalarında takip etmeye devam edin!





4 yorum:

  1. Gratise bugün baktım seri yoktu, ne zaman gelmeye başlayacakmış, bilginiz var mı ?

    YanıtlaSil
  2. bende baktım yoktu :( sanırım küçük yerlere gelene kadar epey zaman geçecek

    YanıtlaSil
  3. Yaa ben bugün gittim ama tüm güzel şeyleri yağmalamışlar :(( Parıltılı pudra alacaktım bi tane bile kalmamış

    YanıtlaSil
  4. Bizim gratise geldi, ürünlerin de çoğunu aldım fakat beğendiğimi söyleyemicem. Glitter eyeliner'lar tamamen para kaybı. 2 rengini de aldım çok zayıflar, hiç önermiyorum. Golden Rose veya Pastel'inkiler çok daha iyi, kaliteli ve belirginler. Pigmentler fena değil, sarı olan çok fazla sarı simli, onu da önermiyorum. Pudrayı da swatchlardan beğenmemiştim, tester'ı olmadığı için bakamadım ama The Blam'ın aydınlatıcısı kesinlikle daha iyidir.

    Özetle reklamı iyi yapıldı, herkes bir heveslendi bir coştu ama paranızı gereksiz harcamayın derim. Çokta lazımlı ürünler değil muadili daha iyileri varken bunları almak çok yersiz gerçekten...

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...