3 Ekim 2012

YVES ROCHER Pur Bleuet Express Yoğun Göz Makyaj Temizleyicisi

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Benden makyaj temizleyici ürün tavsiyesi isteyen takipçilerim vardı onlar için hemen bu yazıyı hazırlayayım dedim :) 

Gözlerim bozuk olduğu için yıllardır lens kullanıyorum ve buna bağlı olarak gözlerim çok hassas.O yüzden göz kremi,göz makyaj temizleyicisi falan alırken gözlerime zarar vermeyecek ürünleri tercih ediyorum.Bildiğiniz üzere birçok makyaj temizleyici kimyasal içeriğinden dolayı gözleri yakar ve daha da hassaslaştırır.Bu üründe öyle birşeyle karşılaşmadım çünkü benim çok hassas gözlerimi bile yakmadı.Bu durumdan dolayı takdirimi kazandı.

Ürün yukarıdaki fotoğraftan da gördüğünüz üzere çift bazlı.Kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor,çalkalayınca da aşağıdaki görüntü ortaya çıkıyor.

Karmadan yağlıya dönük bir cilde sahip olmama rağmen kuru bir göz çevresine sahibim.O yüzden bazı ürünler göz çevremi daha da kurutarak tahriş edebiliyor.Bu ürünün gayet hafif ve yağlı bir yapısı var,o yüzden makyajınızı temizledikten sonra yüzde yağlı bir his bırakıyor ama durulama gerektiren bir ürün olduğundan yıkandıktan sonra o yağlı his geçiyor ve ciltte herhangi bir irritasyona sebebiyet vermiyor.Makyaj temizleme yağları gibi bir nevi,bu ürünü kullanınca makyaj temizleme yağı almaya da gerek kalmıyor.Yağlı,yumuşak ve hafif yapısından ötürü göz çevremi kesinlikle tahriş etmedi aksine nemlendirdi ve canlandırdı.Ayrıca cilt yıkandıktan sonra bile sanki nemlendirici sürmüş gibi yumuşacık oluyor.O yüzden bazen abartarak komple yüz makyajımı bu ürünle temizliyorum :)

Waterproof makyaj yapmayı pek tercih eden biri değilim o yüzden waterproof makyajdaki etkisini bilemeyeceğim.Ama göz makyajına çok önem veririm ve o yüzden genelde yoğun/bol rimelli göz makyajları yaparım.Bu ürün yoğun göz makyajımı bile göz çevremi kurutmadan gayet güzel bir şekilde çıkarıyor.Makyaj temizleme konusunda da sınıfı geçti yani.


Sonuç olarak:
Aldığım günden beri çok severek kullanıyorum bu ürünü.Beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor ve benim için hiçbir olumsuz yanı yok,bittikçe de alacağım kendisini..O yüzden gönül rahatlığıyla herkese öneriyorum bu ürünü.

Bu ürüne Yves Rocher mağazalarından ve Yves Rocher online alişveriş sitesinden 22,90 TL'ye sahip olabilirsiniz.

6 yorum:

  1. göz makyaj temizleyicilerinde; neutrogena'dan çok memnunum. h2o'da kesinlikle fazlasıyla kaliteli.o yüzden çok pahalı :S loreal'a verilen paraya yazık. yves rocher hiç kullanmadım ama bana kalitesiz geliyor malları neden bilmiyorum. ama bu ürünüde deniycem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Biodermayı kullanıyordum sürekli bunu da kullanayım dedim ve bundan da aşırı memnun kaldım.Mutlaka denemelisin bence hakkat güzel ürün ;)

      Sil
  2. kesinlikle piyasadaki en iyi ürün diyebilirim bende severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  3. Açık ve net en beğendiğim ürün kendisi.En son Nivea'nın çift fazlısını aldım pişmanım.Gözlerimi nasıl yakıyor anlatamam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bioderma H2O sensibio dan sonra hiçbir makyaj temizleyiciyi beğenmem diyordum ama bu ürün gönlümü fethetti sürekli alınacak artık.Nivea'yı denemedim cnm ama zaten bu kadar başarılı olabilecklerini düşünmüyorum :/

      Sil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...