8 Ekim 2012

VANİLYA CLUB EKİM KUTUSU

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Vanilya Club ekim kutuları geçen hafta elimize ulaştı.Ekim kutusu en çok da oje severleri sevindirmişe benziyor çünkü tırnak ürünleri ağırlıklıktaydı bu ayki kutuda.


Kutudan 3 orijinal boy,2 deneme boy olmak üzere toplamda 5 ürün çıktı.Kutudan çıktığına en çok sevindiğim ürün doğrusunu söylemek gerekirse L'Occitane el kremi.Çünkü diğer kutularda da çıkmıştı bu kremlerden ve ben çok beğenmiştim.Ojelerle french dışında pek alakam olmadığı için ojeleri bir arkadaşıma hediye edeceğim.Betty Boop aseton pedleri seyahatlerimde kullanmayı düşünüyorum pratik olması açısından.Kenzo Madly parfümün kokusunu da pek beğenmedim,bana çok ağır geldi o da anneme devredilecek :)


Bu ayki kutu böyleydi.Bakalım kasım kutusundan neler çıkacak?Vanilya Club'a üye olmak için tık tık...

*Basın kutusudur...

1 yorum:

  1. Çekilişe bekliyoruz hediyeler çok güzel detaylı bilgi için tıklayınız ?

    http://www.mervesevim.com/?p=230

    1 - 3 Kişiye Bayan Kol Saati
    2- 3 Kişiye Erkek Kol Saati
    3- 2 GB Flash Disk
    4- 15 Kişiye Bir ünlü ile Fotomontaj
    5- 60. yoruma kadar yazanlar arasındaki çekilişte 30 tl Kontor
    6- 120. yorumu yapana çekilişsiz kurasız kol saati
    7-5 Kişiye Süpriz Hediyeler

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...