7 Ekim 2012

THE BALM FRAT BOY ALLIK

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

 The Balm Cabana Boy allıktan dün şurada bahsetmiştim,Frat Boy allığın da birçok özelliği Cabana Boy ile aynı olduğundan uzun uzun bahsetmeyeceğim kendisinden.


 Allık gördüğünüz üzere mercan-pembe olarak tabir edilecek bir renge sahip.Cabana Boy ve Hot Mama allıklardan farklı olarak tamamen mat bir allık bu.İçerisinde sim ve ışıltı barındırmıyor.Tabi buna bağlı olarak ciltte canlı ve parlak durmuyor.Allıkta ışıltı sevemeyenlerin tercih edebileceği bir allık o yüzden.


Renginden ötürü bayılarak almıştım kendisini öyle ki bütün yaz elim sık sık bu allığa gitti.Ölçüsü fazla kaçırılmadığı sürece gayet naturel ve soft bir duruşu var tende.Beyaz tenlilere ve kumrallara çok yakışan bir allık :)


 Bu ürüne de yine Gratis mağazalarından 35 TL'ye sahip olabilirsiniz ;)

4 yorum:

  1. bu allık balmjovi paletin içinde bende de var ama daha denememiştim, pırıltılı allıkları daha çok sevsem de rengi güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çk güzel bir allık,beyaz tenliysen çok çok yakışacağı kesin ;)

      Sil
  2. hemen alıp denemek istiyorum.rengine bayıldım...
    Sevgiler...
    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. ben de dün aldım indirimdeymiş 24.50 tl, çok beğendim rengi çok tatlı ben de beyaz tenliyim çok hoş durdu, bu blogda görüp almıştım çok memnun kaldım :))

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...