6 Ekim 2012

THE BALM CABANA BOY ALLIK

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Daha önce The Balm Hot Mama allıktan şu yazımda bahsetmiştim.The Balm yazı dizimize şimdi de yine çok severek kullandığım bir allık olan Cabana Boy ile devam etmek istiyorum.

The Balm'ın ambalajları şahane oluyor zaten.Bu ürünün de ambalajı gördüğünüz üzere çok şirin ve beni al diye bağırıyor resmen :) Ayrıca aynalı ve mıknatıslı oluşu çok daha kullanışlı olmasını sağlıyor.


Tamamen mat bir allık değil bu.İçerisinde çok ince ışıltılar barındırıyor;fazla sürülmediği sürece ciltte doğal duruyor,sırıtmıyor ve cilde canlılık katıyor (Işıltılı demem sizi yanıltmasın içerisinde sim barındırmıyor kesinlikle).
Gayet pigmentli bir yapısı var,fırçayı allığa bir kere batırıp cillte gezdirmek bile rengin cilde geçmesine yetiyor o yüzden renk vermez diye düşünüp fırçayı allıkta fazla gezdirmeyin.Ölçüsü kaçırıldığında hiç de doğal olmayan bir görüntü ortaya çıkabilir çünkü :)


Ambalajında çok koyu gibi görünse de kıvamında sürüldüğü sürece gayet hoş bir pembelik çıkıyor ortaya.Ben beyaz tenliyim,kendime yakıştırıyorum bu allığı ama esmerlerde daha muazzam duracağı kesin.Tozuma olayı birçok allıkta olduğu gibi bunda da mevcut ama sorun edilecek boyutlarda değil.Kalıcılık ise gayet iyi.


Son olarak 8,5 gram ve Gratislerde 35 TL'ye satılıyor.Gratis ara ara çok güzel indirimler yapıyor.Mesela The Balm ürünlerinde ekim ayı boyunca 3 al 2 öde kampanyası mevcut.Bu allığı ve diğer ürünleri bu indirimden yararlanarak alabilirsiniz;)

5 yorum:

  1. Canım ben de aldım bu allıktan ama galiba çalındı! Zaten bana uygun değildi renk de ama ambalajlarına bitiyorum. Bu arada benim blogumun headerlarını beğenmene çok sevindim. Seninki de güzel canım çok elit ve asil aynı senin gibi. Mucxxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl asil olan sensin canım arkadaşım benim!Seviliyorsun <3 Çok öpüyorum :*

      Sil
  2. ben bu cabana boy'dan fena korktum. alamadım :) ama çok şirin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de esasen down boyu almaya gitmistm,bu koyu diye aklımda yoktu ama bunu aldım cıktım,cok memnunum :-)

      Sil
  3. Yaaa bu renge bayılıyorum çok ama çok güzell :) İnsana farklı bir hava katıyor.
    Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...