4 Ekim 2012

Kozmekolik.com'dan Alışverişim

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Kozmekolik.com 1 ekimde açılan yepyeni online alışveriş sitesi.Merkezi Adapazarı'nda bulunan bir eczaneye ait olan site içerisinde birçok seçkin markaya ait cilt,saç,vücut ve bebek bakım ürünü barındırıyor.Renkli kozmetik olarak şuan sadece oje satılsa da ilerleyen günlerde birçok makyaj ürününü de sitede görürüz umarım.Fiyatlar ise gayet uygun.Özellikle de benim çok sevdiğim bir marka olan Bioderma'nın ürünleri %40 indirimli ve şuan piyasanın altında satılıyor birçok ürünü.Vichy'de ise net %50 indirim ve diğer birçok markada 3 al 2 öde gibi kampanyalar var.O yüzden Bioderma ve Vichy'den ürün alacaksanız siteye biran önce ışınlanmanızda fayda var ;)


Ben siteden ilk alışverişimi geçen pazar günü yaptım.Siparişimle ilgili bütün gelişmeler mail olarak iletildi bu yüzden kafamda hiç soru işareti kalmadı..Pazar verdiğim sipariş pazartesi kargoya verildi ve dün elimdeydi.Ürünler gayet güzel bir şekilde paketlenmişti.

Firma Yurtiçi kargoyla çalışıyor ve 150 TL üzeri alışverişlerde kargo ücretsiz.150 TL'ye kadar alışverişlerde ise 5,90 TL.Ayrıca aldığınız ürünlerin ücretini kredi kartınızla tek çekim ya da taksitle ödeyebildiğiniz gibi;kapıda nakit veya kredi kartıyla ödeme şansınız da var.

Bana verdikleri hediye çekiyle yukarıda gördüğünüz ürünleri sipariş ettim.Aslında ilk başta La Roche Posay Hydreane BB krem yerine Bioderma Pore Refiner krem almıştım ama sonra o kremi değiştirme kararı aldım ve firmaya pazartesi günü mail attım.Mailimi hemen cevaplayıp,fazla ödediğim parayı kartıma iade ettiler.Yani firmanın müşterileriyle iletişimi gayet hızlı ve istekleri hemen yerine getiriyorlar.Bu durum benim için en önemli şeylerden biri;yeni bir firma olmalarına rağmen hiçbir aksaklık yaşatmamalarına sevindim ve gönlümü kazanmalarını sağladı bu ilgileri.Bundan dolayı hiç tereddüt etmeden tekrar tekrar alışveriş yapacağım kesin kendilerinden.

Aldığım ürünlere ve fiyatlarına geçecek olursam ;
1)Bioderma Sebium Pain: Bioderma Sebium ürünleri tam benim cilt yapıma uyduğundan yavaş yavaş seriyi tamamlamaya başladım.Bir sabun meraklısı olarak bu ürünü çok merak ediyordum ve hemen aldım :)Ürünün normal fiyatı 24,5 TL ama siteden %30 indirimle 17,15 TL aldım.Almak için tık tık...

2)La Roche Posay Hydreane BB Cream: Bu ürünü denemem için firma yollamıştı ama üründen çok memnun kaldığım için yedeklemek istedim.Ürünü siteden 34,60 TL'ye aldım.Almak için tık tık...

3)Bioderma Sebium Gel: Bioderma Sebium yüz temizleme jelim bitmişti,sitedeki müthiş indirimli fiyatı da görünce almadan edemedim.500 ml+500 ml (ikincisi hediye) kampanyasında bu iki ürünü %40 indirimle 59,50 TL yerine 35,70 TL'ye aldım.Baya kar ettim anlayacağınız :)Almak için tık tık...

Bakalım firma kendini nasıl tanımlamış ?
Güven Kalite Hizmet

www.kozmekolik.com isimli internet sitesi Merkez Eczanesi ( Adapazarı )' nın e-ticaret sitesidir.

Merkez Eczanesi (Adapazarı) 1958 yılında Adazaparı Merkez Uzunçarşıda kurulmuş ve günümüzde halen aynı adreste faaliyetine devam etmektedir. Yarım asırdan beri ilaç, kozmetik, hammadde, medikal ürünler, vitamin ve beslenme destekleri ürünlerinin satış, pazarlama ve danışmanlık hizmetini yürütmektedir. Sitemizde bulunan tüm ürünler distribütör firmalardan temin edilmekte ve satışa sunulmaktadır. Orjinal, kaliteli, ve uygun fiyatlı ürünlerini koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışı ile seçiminize sunmaktadır. Her alanda çalıştığı tüm firmalar birinci sınıf firmalardır. 

E-ticaret sitemizde de bu misyon ve vizyonumuz uygulayıp sizlere en iyi şekilde hizmet vermeye devam edeceğiz. Bizi tercih edip güvendiğiniz için teşekkür ederiz.

Kozmekolik'ten alışveriş yapmak ve siteye üye olmak için buraya tıklayınız.

10 yorum:

  1. siteyi çok beğendim ve bana güven verdi canım. denemeye değer kesinlikle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Hulyacım..İndirimler de gayet iyi,alısveris yapmalısın kesin ;-)

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan canım , sabun yorumunu merakla bekliyorum , sevgilerle ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım :* Kullanınca tanıtacağım blogda mutlaka ;)

      Sil
  3. canım bioderma foaming gel 53tl :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yeni farkettim kusura bakma,ben aldığımda 35 TL ydi fiyatı yalnız şimdi dediğin gibi 53 TL olmuş.Sanırım indirim bitmiş :S

      Sil
  4. gülegüle kullann bb kremi bende merak ettim doğrusu ey firmalar sesime gelin sesimee:))))))

    YanıtlaSil
  5. La roche BB kremi bende çok merak ediyorum, memnun kalmana sevindim

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...