1 Ekim 2012

GOLDEN ROSE TERRACOTTA İKİLİ FARLAR

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Terracotta ürünlere zaafım var.Bu ciciler de Golden Rose standında ürünleri incelerken gözüme çarpmıştı.Tabi ki kayıtsız kalamadım ve yukardaki 2 rengi denemek için satın aldım.

Yapıları yumuşacık buna bağlı olarak sürümleri çok çok rahat.Gayet opak bir yapıları var,ürünlerin altına herhangi bir baz,vs uygulamamama rağmen renklerini gayet güzel veriyorlar ama bazla birlikte performanslarının daha üst seviyeye çıkacağı kesin.Yine bazsız kullanmama rağmen kalıcılık konusunda da hiçbir sıkıntı yaşatmadılar bana.Bütün gün yerinden oynamadan göz kapağımda kaldılar :)

Tozuma olayı yok denecek kadar az.2,5 gramlar,fırınlanmış ürün olduklarından çok uzun süre kullanılabilirler zira ben defalarca kullandım ve en ufak bir azalma görmedim kendilerinde :) Yanılmıyorsam tanesini 17 TL gibi bir rakama almıştım ama Golden Rose ara ara indirim yapıyor takip etmenizi öneririm o zaman çok daha uygun fiyata alabilirsiniz bu ürünleri.




310 numara;şampanya ve yavru ağzı olarak tabir edilen gayet güzel sedefli renklerden oluşuyor.İçerisinde kesinlikle sim barındırmıyor.Fardaki şampanya rengini aydınlatıcı olarak da kullanıyorum ben ve çok memnunum.Günlük kullanıma da uygun renkler olduklarından severek kullanıyorum bu farı.

301 numara;içerisinde çok ince altın ışıltılar bulunduran beyaz ve kahverengi renklerden oluşan bir far.İçerisinde sim barındırmıyor.Fardaki altın yansıma aşağıdaki fotoğraftan da gördüğünüz üzere muazzam.Bunu da yine çok severek kullanıyorum.


Sonuç olarak:
Siz de benim gibi terracotta ürünlere düşkünseniz;ben bu farları çok sevdim,performansları çok çok iyi ve benim için hiçbir olumsuz yanları yok o yüzden kesinlikle öneriyorum.

Bu seri birçok renkten oluşuyor,aklımı çelen birkaç renk daha var onları da yakın zamanda almayı planlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...