11 Ekim 2012

BİODERMA SEBİUM PURİFYİNG and FOAMİNG CLEANSİNG GEL

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Bioderma Sebium Purifying and Foaming yüz temizleme jelini ha yazdım ha yazacağım derken bitirmiş bulunmaktayım :) Bu fotoğrafı da jeli yeni aldığımda çekmiştim,şimdi boş şisesi çöplüğü boyladı bile :) Neyse en azından eminim artık kendisi hakkındaki düşüncelerimden :)

  • Ürün gördüğünüz üzere mavi renk.Aslında rengi çok ilgimi çekmişti ve sebebini araştırınca jele mavi rengi veren maddenin bakır sülfat olduğunu öğrendim.Bakır sülfat da bildiğiniz üzere antibakteriyel bir madde.Bu da demek oluyor ki bu jel bakterilere karşı koruma sağlıyor.
  • Ürün karma ve yağlı ciltler için.Aslında jel ürünlerin özellikle de karma ve yağlı ciltler için olanları cildi aşırı kurutup,gerebiliyor.Karma bir cilde sahibim ve cildimde yer yer kuru bölgeler var;bu jel kuru yerleri bile kurutup germedi ve bu durum benim çok hoşuma gitti.O yüzden bu konuda sınıfı geçti.
  • Jelin yoğun bir yapısı yok ve köpürmesi gayet güzel.Ayrıca deterjan ve sabun gibi cilde zarar veren maddeleri içermiyor o yüzdendir ki cildi çok nazikçe temizliyor.Ciltteki kiri yağı bir çırpıda çıkarıyor,cildi çok güzel arındırıyor.Özellikle de makyaj temizleme hususunda çok başarılı olduğunu söyleyebilirim.Bazen üşenip makyaj temizleme suyuyla çıkarmıyorum makyajımı direkt temizleme jeliyle çıkarmaya çalışıyorum ve hiç zorlanmadan çıkarabiliyorum makyajımı ben bu jelle.
  • Sivilcelere olan etkisini bilemeyeceğim çünkü sivilceli bir cilde sahip değilim sadece ara ara tek tük yağ bezesi çıkıyor cildimde.Onların da çözümünü hala bulabilmiş değilim ne yazık ki :S
  • Ürün parfüm içeriyor ama kesinlikle rahatsız etmeyecek hafif bir kokuya sahip.Hatta Bioderma'nın kremleri de aynı kokuya sahip ve ben çok seviyorum bu kokuyu :)
  • Gayet hassas bir cilde sahip olmama rağmen,cildimde herhangi bir irritasyona sebep olmadı.
  • Bendeki 200 ml'lik şişe yaklaşık 2-3 ayda bitti.Şimdi 500 ml'lik şişeye başladım ve o hiç bitecekmiş gibi durmuyor yani gayet bereketli :)


Sonuç olarak;
Karma cilde sahip olan biri olarak bu ürünü çok çok sevdim ve hiçbir olumsuz yönünü görmedim.Bundan sonra sürekli kullanacağım bir ürün kendisi.Hatta size şöyle bir tüyo vereyim;karma ve yağlı bir cilde sahipseniz Bioderma'nın Sebium serisinin diğer ürünleriyle birlikte bu jeli kullanırsanız cildinizde harikalar yaratabilirsiniz,bu en azından bende öyle oldu.

Elimdeki diğer Bioderma ürünleri de tanıtmaya devam edeceğim,beklemede kalın o yüzden *_*

Bioderma Sebium gel 500ml+500 ml (ikincisi bedava) ;geçen gün şu yazımda tanıtımını yaptığım Kozmekolik sitesinde uygun bir fiyata satılıyor,eğer alacaksanız sakın kaçırmayın derim ;)Ürünü almak için tık tık...

5 yorum:

  1. ben de oğlum için almıştım bunu baya faydasını gördük..

    YanıtlaSil
  2. Bende kullanıorum cok azı bıle cildinize dağıtarak duruladığınızda makyajı silip atıyor...benim cildimde sivilcelenme ara ara olan bırı olmama rağmen ürün kesinlikle olanı bile kurutacak kadar gerginleştiriyor yüzü..çok memnunum.sende güle güle temizle cildini cnm :))

    YanıtlaSil
  3. Bende bu urunu hatta butun setini kullaniyotum hemde uzunca bir zamandir. Benim ki gibi hassas karma fakat akneye meyilli her neredeyse her nemlendiricnin sivilce yaptigi her jelin kuruttugu bir cilde bile iyi geliyor :-) gerci ek bir nemlendirci arayisindayim daha uygun fiyatli ama kararsix kaldim:-) sende gule gulr kullan ...

    YanıtlaSil
  4. bende biodermanın sebium serisini çok seviyorum sebium h2o yu kullanıyorum zaten düzenli olarak aradada bu jelle temizliyorum yüzümü gerçekten çok güzel ürünler

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, web sitenizi google'da makyajla ilgili web sitelerini gezerken buldum. Ben de makyaj videolariyla ilgili bir web sitesi açtım ve sizin gibi tecrübeli isimlerden tanıtım için yardım rica ediyorum. Kısa da olsa bir yazıyla veya sosyal medyada makyajvideolari.com 'dan bahsedebilirseniz cok sevinirim. Tesekkurler, Deniz

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...