8 Eylül 2012

Yves Rocher Saç Ürünlerim

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

 Yves Rocher ürünlerini genel olarak seviyorum.Tabi bunda markanın bitkisel içeriğe sahip olması ve paraben içermemesinin de büyük payı var.Benim için tek sorun fiyatları,keşke biraz daha uygun fiyatlara satılsalar.Onun için indirim zamanlarını yakalamak şart ☺

Bugün size tanıtacağım ürünler uzun zamandan beri kullandığım Purete Clean şampuan,Nutrition saç kremi ve Demelage sıvı saç kremi.

YVES ROCHER PURETE CLEAN ŞAMPUAN:

İçeriğindeki Organik Isırgan Otunun arındırıcı özelliği ile saç deriniz arınır, saçlarınız derinlemesine temizlenir ve uzun süre temiz kalır.
Silikon içermeyen formülüyle saçınızı ağırlaştırmadan bakım yapar. Doğada çözünebilen formüllere sahiptir.

Bu şampuanı aslında satıcı kızın beni yanlış yönlendirmesiyle almıştım ki o yüzden üzerinde yazan yağlı saçlar için ibaresini görmemişim bile.Yağlı saçlara sahip değilim aksine kuru saçlara sahibim.O yüzden ilk yıkamadan itibaren saçlarımı sertleştirdi ve kuruttu.Saçları çok güzel arındırdığı bir gerçek,silikon içermediğinden dolayı da ağırlaşma falan da olmuyor saçlarda ama dediğim gibi saç tipimle uyuşmadığı için memnun kalamadım bu şampuandan.Keşke kuru saçlar için olan seriden bir şampuan alsaymışım :(Ama yağlı saçlara sahipseniz işinizi görecek bir şampuan.Çünkü saçı çok güzel arındırıyor ve çabucak yağlanmasını engelliyor.
FİYAT:11,90 TL

 YVES ROCHER DEMELAGE SIVI SAÇ KREMİ:

Saçlarınızda düğümlenmeye izin vermeyin!
Saçı bir kalkan gibi kaplayarak koruyan Ihlamur içeriği sayesinde kolay taranma sağlar. Çiçeksi hoş parfümü ile kullanımı keyiflidir.
Silikon içermeyen formülüyle saçınızı ağırlaştırmadan bakım yapar.

Saçlarım çok kuru olduğu için hem banyoda hem de banyodan sonra saç kremi kullanıyorum.Sıvı saç kremlerini de kullanımı pratik olduğu için ayrı seviyorum.Daha önceleri birçok markanın sıvı saç kremini kullanmışlığım var o yüzden.Yves Rocher'in bu ürününe değinecek olursam;gayet bitkisel bir kokuya sahip,buram buram ıhlamur kokuyor ve ben bu kokuyu pek sevmedim,ağır bir koku gibi geldi bana.Yapısı diğer kremlere nazaran daha sulu kıvamda ,bu da içerisinde gene silikon içermemesinden kaynaklanıyor sanırım.Öyle saçlarımda mucize yarattı diyemeyeceğim çünkü saçlarımı fazla yumuşatamadı.Yine taramada kolaylık sağladı biraz ama diğer kullandığım sıvı saç kremlerinden aldığım performansı bundan pek alamadım açıkçası.
FİYAT:18,90 TL

 YVES ROCHER NUTRITION BESLEYİCİ SAÇ KREMİ:

Zengin bitkisel protein kaynağı Yulaf ile kuru saçlarınızı derinlemesine besler, esneklik ve parlaklık kazandır.
Badem Yağı ile zenginleştirilmiş formülü saçlarınızın kolayca taranmasını sağlar.
Silikon içermeyen formülüyle saçınızı ağırlaştırmadan bakım yapar. Doğada çözünebilen formüllere sahiptir.

İşte gelelim benim en çok beğendiğim ürüne ☺ Saçlarım boyadan ve ısıdan dolayı çok yıprandığı için saç bakımıma çok özen gösteriyorum ve saç kremi konusunda bir hayli seçiciyim.Saçlarımı yumuşacık yapmayan saç kremlerine bir daha şans vermiyorum.Bu kremi çok sevdim.Saçlarımı çok güzel yumuşattı ve bakım yaptı.Öyle ki bu saç kremini banyodan sonra da kullanmaya başladım ☺ Yoğun bir yapısı var,o yüzden hafif ıslak saç uçlarıma azıcık bir miktar yediriyorum,çok güzel nemlendirip yumuşatıyor saç uçlarımı ayrıca koruyor☺Sadece saç uçlarıma sürdüğüm için de yağlanma falan olmuyor saçlarımda,size de tavsiye ederim ☺
FİYAT:14,90 TL

Yves Rocher ürünlerini online olarak satın almak istiyorsanız buraya tıklayın.

5 yorum:

  1. bu saç kremi beni,mde alacaklarımın arasında :)

    YanıtlaSil
  2. Bana cok aydali oldu bu post cok tesekkurler. Tam da ihtiyacim olan seyler. Yagli saclar yipanik uclar malesef:(

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Saç kreminden ben de aldıım <3 havalar soğuyunca kullanmaya başlıcam, umarım ben de memnun kalırım canım.

    YanıtlaSil
  4. Şampuanı uzun zamandır bende kullanıyorum, başta çok memnun kalmıştım yağlanma süresinde belirgin etkisi var. Ama bir süredir saçlarım aşırı dökülüyor. Başka ürün kullanmadığımdan buna bağladım ama bilemiyorum:S

    YanıtlaSil
  5. Yves Rocher benim de hoşuma gidiyor ama saç şampuanlarıyla aram harika değil doğrusu. Ama hamamelis li duş jeline aşığım :)

    beauty-n-fashionlove

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...