17 Eylül 2012

Yves Rocher Gözaltı ve Kusur Kapatıcısı

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Kullandığım Yves Rocher ürünleri tanıtmaya tüm hızla devam ediyorum.Bugün bahsedeceğim ürün Yves Rocher'ın gözaltı ve kusur kapatıcısı.
  • Yapısını beğenmedim çünkü gayet yoğun ve sert bir yapısı var,ele zor geliyor.Buna bağlı olarak sürmesi ve dağıtması biraz zor.Göz çizgilerine de doluyor ne yazık ki o yüzden transparan bir pudrayla sabitlenmesi şart.Sizin de göz çevreniz benimki gibi kuruysa alttan mutlaka nemlendirici bir göz kremiyle desteklemenizi öneririm aksi takdirde göz çevrenizi daha da kurutabilir.
  • Doğal bir bitirişi var ve kapatıcılığı iyi.
  • Kalıcılığını beğendim,gün boyu oynamadı yerinden.
  • Ürünün 3 renk seçeneği var.Bendeki en açık renk,beyaz tenli olduğumdan cildime tam uyuyor.
  • Ürün 5 gram ve 12 ay kullanım ömrü var,yoğun yapısından dolayı uzun süre kullanılabilir.
  • Ürüne Yves Rocher mağazalarından veya Yves Rocher online alışveriş sitesinden 44,90 TL'ye sahip olabilirsiniz.

Sonuç olarak;
Yumuşak bir yapısı olsaydı gayet iyi bir kapatıcıydı ama dediğim gibi dağıtması zor,ayrıca göz çevremi daha da kuruttu.Bu yüzden bir daha almayı düşünmüyorum.

2 yorum:

  1. Bu ürünü hic görmemistim bile : )
    Sana Rival de Loop´un Concealer´inide tavsiye edebilirim, Rossmann´da cok uygun fiyata satiliyor, üc renkte, biraz 1 numera acik olan cok acik gibi gelebilir ama göz cevresine dagitilinca cok güzel aydinlatiyor ve yapisi yumsacik. Birde 2 numera var, ama o cok pembeye kaciyor, birde 3 numera daha bronz olanlar icin. Post´da yapmistim hakkinda, Natural Touch Concealer : )

    YanıtlaSil
  2. Cok kuru oldugu fotodan bile anlasildi.

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...