12 Eylül 2012

YVES ROCHER ELIXIR 7.9

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Bugün size Yves Rocher'ın en çok sevdiğim ürününden bahsetmek istiyorum.Yves Rocher Elixir 7.9 gençlik iksiri olarak da geçen bitkisel içeriğe sahip bir serum.Jelle krem arasında bir yapısı var ve cilt tarafından kolayca emiliyor,yağlı bir his bırakmıyor geride.Mükemmel bir nemlendirme sağlıyor cilde o yüzden sürdükten sonra yumuşacık,bebek cildi gibi bir cildim oluyor.Makyaj bazı olarak da denedim kendisini ve gayet başarılı buldum çünkü makyaja çok güzel bir zemin hazırlıyor.


İçerisinde zararlı kimyasallar barındırmıyor buna paraben de dahil ve tüm cilt tipleri için uygun bir serum bu.O yüzden kullanmadan önce tereddüt yaşamadım.Hassas bir cilde sahip olmama rağmen cildimde herhangi bir irritasyona da sebep olmadı.Aksine pürüzsüz,bakımlı ve ışıldayan bir cilde sahip oldum sayesinde.Hafif bir kokuya sahip,beni rahatsız etmedi.Bayılıyorum kendisine o yüzden çabucak bitmesin diye haftada 2 kere cildime maske yaptıktan sonra bakım niyetine kullanıyorum ve sonuçtan gayet memnunum.
Tek sorun fiyatı...Ürün Yves Rocher mağazalarında ve online alışveriş sitesinde 79,90 TL'ye satılıyor.30 ml,benim gibi haftada sadece 2 kere kullanırsanız uzun süre gidebilecek bir ürün ama sonuçları gördükten sonra sürekli kullanmak isteyeceğiniz bir gerçek ☺


 Bu ürünü Yves Rocher mağazalarından ve Yves Rocher online alışveriş sitesinden satın alabilirsiniz.

7 yorum:

  1. vay be.. çok merak ettim şimdi :)) 24 yaşındayım. sence kullanabilir miyim bu tipde bir ürün?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 24 yasındayım.tum cilt tipleri icin uygun bir krem bu ve yas sınırlamadı yok ayrıca bitkisel iceriginden dolayı guvenle kullanılabilir.

      Sil
  2. Acaba anti-aging ozelligi var midir? Anneme almak istedim de.

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anti-aging ozelligi var cnm.Hatta yaslanma geciktirici kremlerden once etkilerini artırmak icin bile kullanılabiliyor.Ama ben sadece cildimdeki gorunumu duzeltmek ve daha canlı,daha aydınlık bir gorunum elde etmek icin kullanıyorum yasımdan mutevelit.

      Sil
  3. merak ettim doğrusu.. ben de oriflame den benzer bir şişesi olan bir yüz kokteylini siparişi verdim, sırf meraktan... ondan memnun kalmazsam bunu denerim , indirimde denk gelir alırım mutlaka. sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan şekerim bende özellikle makyaj altı için istiyorum deniycem:))

    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...