3 Eylül 2012

VANİLYACLUB EYLÜL KUTUSU

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Geçenlerde VanilyaClub eylül kutusundan 5 adet tam boy ürün çıkacağına dair mail almıştım o yüzden kutumu sabırsızlıkla bekliyordum ve nihayet bugün kutuma kavuştum :)

Geçtiğimiz aylarda 
kutulardan pek makyaj malzemesi çıkmıyor diye yakınıyorduk,sonunda kutu ekibi sesimizi duymuş olmalı ki  eylül ayında bize çok hoş bir sürpriz hazırlamışlar :)


Evet yukarıdaki resimden de gördüğünüz üzere bu ay tam tamına 4'ü makyaj malzemesi olmak üzere 5 adet tam boy Hello Kitty ürünü çıktı kutudan.Hello Kitty markasını daha önce duymadıysanız ve makyaj ürünlerinden haberdar değilseniz,şu yazımı okuyarak detaylı bilgi sahibi olabilirsiniz;)

Hello Kitty makyaj malzemelerini çok sevdiğimden bu ayki kutuyu beğendim :)Umarim önümüzdeki aylarda da kutulara bol bol makyaj ürünü koyarak böyle mutlu ederler bizi.

Lafı daha fazla uzatmadan ürünlerle ilgili detaylı resimlere geçiyorum ;)

1)HELLO KİTTY EYE SHADOW


 2)HELLO KİTTY LİPGLOSS


3)HELLO KİTTY MAGİC LİPSTİCK


 4)HELLO KİTTY DİPLİNER


5)HELLO KİTTY STERİLE PLASTERS



Siz de Vanilya Club 'a aylık 35 TL'ye üye olmak istiyorsanız buraya tıklayın lütfen ;)

*Basın kutusudur.

1 yorum:

  1. Hemen yorumlarini ve ilk denemelerini bekliyoruz:)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...