12 Eylül 2012

THE BALM HOT MAMA ALLIK

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

The Balm markasına aşığım,birçok ürününe de sahibim ama onlarla ilgili hiç yazı girmediğimin farkına vardım bugün.Bu güzelliklerden sizi mahrum bırakmamak adına The Balm ürünleri yazı dizimize benim en çok sevdiğim allığım olan HOT MAMA ile başlamak istiyorum :)


 The Balm ürünleri diğer kozmetiklere nazaran masum bir içeriğe sahip.Masum diyorum çünkü içerisinde cilde zarar verecek zararlı kimyasallardan fazla barındırmıyor buna paraben de dahil! Ambalajları zaten dillere destan ve aşık olunası nitelikte.Gratis sayesinde uygun fiyatlara da satın alabiliyoruz kendisini onun için iyi ki varsın Gratis ayrıca daha çok markayı Türkiye'ye getirmeni istiyoruz :)


Neyse konuyu daha fazla dağıtmadan;HOT MAMA gördüğünüz üzere içerisinde altın ışıltılar bulunduran pembe bir allık.Işıltı demem sizi yanıltmasın çünkü içerisinde sim barındırmıyor kesinlikle.Bu ışıltılar cilde canlılık ve altın yansıma kazandırıyor.
HOT MAMA'yı Nars Orgasm'a çok benzeten var ama Nars Orgasm'a sahip olmadığım için bir yorum yapamayacağım malesef.Yumuşacık ve pigmentli bir dokuya sahip,o yüzden fırçaya kolayca geliyor ve rengini tene çok güzel bir şekilde veriyor.Kalıcılık derseniz muazzam;sabah sürdüğüm allık gün boyu cildimde kalıyor ve hiç tazeleme ihtiyacı hissetmiyorum.


 Esmerlerin de,buğday tenlilerin de,beyaz tenlilerin de rahatlıkla kullanabileceği;her cilde yakışacak türden bir allık bu.Tozuma olayı birçok allıkta olduğu gibi bu allıkta da mevcut ama rahatsız edecek nitelikte değil.Kutuda az gibi durmasına bakmayın,7 gram ve gayet uzun süre kullanılabilecek bir ürün.


Ürün Gratis'lerde 35 TL'ye satılıyor ama ara ara indirime giriyor,eee o zaman da tadından yenmiyor haliyle.Ben de o indirimlerden birinden yararlanıp uygun bir fiyata almıştım kendisini.

Sonuç olarak;
HOT MAMA,herkesin makyaj çantasında mutlaka bulunması gereken bir allık,sahip olunca ne demek istediği daha iyi anlayacaksınız ;)
Sevgiler *_*

5 yorum:

  1. Bu allik benim de son favoriletim icinde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel bir allık kesinlikle!

      Sil
  2. ben bulamadim bu hafta sonu kendisini :( malum gratisten de uzaktaa yasiyorum gitmisken hepsinden alacaktim alliklarin tuketmisler komple :(

    YanıtlaSil
  3. ama bulamayinca aklimda olmayan urunler aldim cok da memnun kaldim cok guzel bu marka :))

    YanıtlaSil
  4. aynı zamanda far olarakta kullanılabildiğini biliyor muydunuz??;))

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...