7 Eylül 2012

PASTEL WATERPROOF/LONG LASTİNG METALLIC EYELİNERS

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

 Pastel ürünlerini çok sevdiğimden daha önce bahsetmiştim. Bu güzelliklere de bir Watsons alışverişim sırasında rastlamıştım.İyi ki de rastlamışım :)




Adından da anlaşıldığı gibi metalik yapıda göz kalemleri bunlar yani mat değiller.İçerisinde çok minik ışıltılar barındırıyorlar.Yapıları yumuşacık o yüzden sürümleri gayet kolay ve renklerini çok güzel veriyorlar.
Waterproof (su geçirmez) olduklarından kalıcılıkları da gayet iyi.Kalemlerin tanesinin 9.90 TL olması lazım,en azından ben aldığım zaman o kadardı.

Gördüğünüz yerde kaçırmayın derim bu kalemleri çünkü ben o kadar memnun kaldım ki sizin de seveceğinizi tahmin ediyorum.Yakın zamanda serideki diğer renkleri de kapmayı planlıyorum ☺

11 yorum:

  1. Lacivert olan bende de var :)) Gerçekten de çok güzel bir kalem. Sürümü yumuşacık olmasına rağmen kalıcılığı şaşırtıcı :D

    YanıtlaSil
  2. Benim de favori kalemim lacivert olan,elim sürekli ona gidiyor :)Kalıcılık da cidden çok iyi ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben uzun zamandır kullanıyorum bu kalemleri.Gerçekten çok güzeller.Bir de mat sersi var onlar da aynı kalitede.Siyahı simsiyah.Lacivertte gözüm kaldı :D Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ;) Laciverti cidden harika! Mat serisini bilmiyordum canım,onlara da bakayım bir ara soylemen güzel oldu :)

      Sil
  4. Gercekten guzel renkler. Gule gule kullan ben de deneycegim.

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisin,cidden çok güzeller :)

      Sil
  5. Bende siyahını kullanmıştım bir dönem.Bende çok memnun kaldım.Sürümü kolay,rengini güzel veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sürü siyah kalemim oldugu için siyahını almamıştım ama onu da alabilirim çünkü cidden çok memnun kaldım ben bu kalemlerden :)

      Sil
  6. Ben de siyahını kullanıyorum ve inanılmaz memnunum. sürümü çok rahat kayıp gidiyor. Akmıyor da... Bu renkler için sabırsızlanıyorum bak şimdi:) İlk fırsatta...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bak cnm,renkler cidden sahane :) Benim de aklımda yeşili ve moru kaldı onları da almalıyım kesin :)

      Sil
  7. 329 harika bir renk,severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...