30 Eylül 2012

LA ROCHE POSAY HYDREANE LEGERE NEMLENDİRİCİ KREM

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

 Ben bu kremi aylardır çok severek kullanıyorum ve blogda neden bahsetmemişim kendisinden bilmiyorum :S Bu resimlediğim üçüncü paketim,daha bir tane de yedeği var bunun gerisini siz düşünün.Hatta LRP'nin elimde tanıtılmayı bekleyen 3-4 ürünü daha var onları da yakın zamanda tanıtacağım blogda inşallah ☺ Neyse zararın neresinden dönülürse kardır diyerekten LRP HYDREANE LEGERE'dan bahsetmeye başlayabilirim ☺


LRP'nin ürünlerini genel olarak çok beğeniyorum,bu zamana kadar kullandığım her ürününden memnun kaldım çünkü.Bu krem de uygun fiyatına rağmen beklentilerimi boşa çıkarmadı açıkçası.


▬Bu kremin 2 çeşidi var LEGERE karma/yağlı ciltleri için;RICHE kuru ve hassas ciltler için.Ben karma bir cilde sahip olduğum için LEGERE olanını tercih ettim.
▬Gayet hafif bir yapısı var ve sürmesi,dağıtması çok kolay.Cilt tarafından kolayca emiliyor ve geride yağlı bir his bırakmıyor.
▬Nemlendirme özelliği çok iyi;yumuşacık,pamuk gibi yapıyor cildi sürünce.
▬Kutusunda da yazdığı gibi cidden mükemmel bir makyaj bazı kendisi çünkü cildi makyaja çok güzel hazırlıyor,sürülen ürünlerin cilde daha kolay adapte olmasını sağlıyor ve makyajın kalıcılığını artırıyor.
▬Gayet hassas bir cilde sahibim;cildimde herhangi bir irritasyona sebep olmadı aksine cildimi aşırı rahatlatıyor bu krem sürünce.
▬Hafif,rahatsız etmeyecek güzel bir kokusu var.
▬La Roche Posay'un birçok ürünü gibi bu ürün de paraben içermiyor.
▬Ürün 40 gr,yaklaşık 1-2 ay gidiyor düzenli kullanımda.
▬Ben indirim zamanı 20 TL'ye almıştım,şimdi online alışveriş sitelerinde ve eczanelerde 30 TL gibi bir rakama satılıyor.
▬Sonuç olarak karma/yağlı ciltlerin rahatlıkla kullanabileceği,hafif yapılı,uygun fiyatlı ve gayet başarılı bir nemlendirici krem bu.Aradığınız nemlendiriciyi hala bulamadıysanız seve seve tavsiye ediyorum kendisini ;)

 İçeriği merak edenlere:

3 yorum:

  1. nemlendiricim biter bitmez alacağım bundan çok duydum methini

    YanıtlaSil
  2. Bende kullandım bu ürünü, kışın cildim kuruluktan pul pul dökülüyordu derdime derman olmuştu kendileri. Makyaj yapmadan önce elime aldığım tek kremdi. 2. kez alma planlarım sürüyor:)

    YanıtlaSil
  3. postlarin cok faydali ellerine saglik, blogumda cekilis var katilmak istersen Hediyemiz Victoria Secret`dann!
    http://kuyame.blogspot.com/2012/09/hediyemiz-victoria-secretdann-hadi.html

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...