21 Eylül 2012

Garnier BB Krem - Light

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.
 Malumunuz BB krem çıkarmayan firma kalmadı nerdeyse.Ama birçoğu BB krem niteliği taşımıyor çünkü çoğu renkli nemlendirici formunda ürünler ve BB kremlerin yerine getirdiği vaatleri gerçekleştiremiyorlar.
Peki bu vaatler neler ? :
►Cildi beslemek ve nemlendirmek,
►Kırışıklıkları gidermek ve yaşlanma etkilerini geciktirmek,
►Sivilceleri tedavi etmek,
►Lekeleri ve izleri gidermek,
►Cildin tonunu açmak ve aydınlatmak,
►Yüksek koruma faktörüyle cildi güneşin zararlı etkilerinden korumak,
►Cildi yormadan ciltteki kusur ve izleri mükemmel şekilde kapatmak.


Garnier BB krem de yakın zamanda piyasaya sürülen ve büyük vaatlerde bulunan bir krem.Bu vaatler birçoğumuzun aklını çeldi ki kullanmayan kalmadı nerdeyse bu kremi.Hakkında birçok olumlu/olumsuz yorum mevcut ama itiraf etmeliyim ki olumsuz yorumlar çoğunlukta.

Biliyorsunuz birçok BB kremi denedim,blogumda da yorumladım hatta elimde birçok yorumlanmayı bekleyen BB krem de var.Tecrübelerime güveniyorum bu konuda ve yorumlarım bazı kişiler için gayet önem taşıyor.O yüzden lafı daha fazla uzatmadan yorumlara geçmek istiyorum ☺

Öncelikle belirtmeliyim ki hassas,karmadan yağlıya dönük bir cilde sahibim ve T bölgem yağlı.

►Yukarıda da belirttiğim gibi BB kremlerin vaatleri arasında  'yüksek koruma faktörüyle cildi güneşin zararlı etkilerinden korumak' maddesi geçiyor ama Garnier bu özelliği yerine getiremiyor çünkü SPF 15 koruma faktörüne sahip.BB krem niteliği taşıması için daha yüksek bir koruma beklerdim açıkçası,SPF 15 yetersiz.
►Çok yoğun bir yapısı yok.O yüzden sürüp,dağıtması kolay.Ama kıvamını beğenmedim,tabir-i caizse çamur gibi bir kıvamı var ve cilt tarafından tam emilmiyor.
►Nemlendirme özelliği iyi fakat sürünce yağlı bir görünüm oluşturuyor ciltte ve rahatsız edici bir durum bu.Zaten yağlı olan ciltleri daha da yağlandıracak ve parıl parıl parlatacaktır sıcak havalarda ki bende öyle oldu.O yüzden karma ve yağlı ciltlere önermiyorum.Ama kuru ciltlerdeki etkisini bilemeyeceğim.
►Kapatıcılık özelliği yok denecek kadar az.BB kremlerin kapatıcılık özelliği yüksek olduğundan bu konuda da sınıfta kaldı.Sadece ciltteki renk bütünlüğünü sağlıyor;gözenekler,izler,lekeler,kızarıklıklar olduğu gibi kalıyor.
►Yukarıda bahsettiğim yağlı yapısından ötürü sıcaklarda kullanılmayacak ve kalıcılık beklenmeyecek bir ürün çünkü sıcaklarda akıp gidiyor.Pudrayla sabitlenince de aynı şey söz konusu,çizgilerde birikiyor ve hoş olmayan bir görüntü çıkıyor ortaya ama bazla denemedim ürünü.O yüzden altına makyaj bazı kullanılırsa ne kadar kalıcı olur orasını bilemem.
►Bu ürünü kullandıktan sonra tek tük sivilce çıkan cildimde hayli sivilcelenme oldu.Bunu da içerisindeki fazla yağa bağlıyorum.Ondan sonra kullanımı kestim zaten.
Light ve Medium olmak üzere 2 renk seçeneği mevcut.Bendeki renk Light ve beyaz tenime uydu.
50 ml,uzun süre kullanılabilir o yüzden.Fiyatının 17 TL civarı olması lazım ayrıca 12 ay kullanım ömrü var.


Sonuç olarak;
Bir BB krem olarak benim beklentilerimi karşılayamadı malesef.Verdiği vaatleri yerine getirebildiğini pek düşünmüyorum çünkü BB kremden çok renkli nemlendirici vazifesi gören bir ürün.Ama herkesin cilt yapısı farklı,ben beğenmedim diye siz de beğenmeyecek değilsiniz sonuçta.

Garnier BB kremi kullananlar varsa yorumlarını bekliyorum ☺
*Basın ürünüdür...

21 yorum:

  1. Merhabalar.
    Ben hiç memnun kalmadım Garnier'in bu ürününden. Sivilcelenme ve artıddan yağlanma oluşturdu çünkü cildimde ve doğal bir parlaklık değilde daha çok yağlanmış hissi uyandırdı. 15 tl gibi bir fiyat bile bu ürüne fazla bence ..

    YanıtlaSil
  2. ben de her yerde olumsuz yorumlar okumuştum, bu ürün bende de var.. daha önce hiç bb krem kullanmadım ama bir renkli nemlendirici gibi düşündüğüm için memnun kalmıştım ben, normal - yağlı sorunsuz bir cildim var.. parlama sorunum hiç olmadı zaten, spf yetersiz doğrudur ama günlük kullanım için seviyorum. bazen üstünden nars nico'yla geçiyorum ve güzel bir baz oluşturuyor.

    YanıtlaSil
  3. Bu bb krem çok kötü bence artık üretimden kaldırsınlar aldım bir kez kullanmam yetti çok merak eden varsa para verip almasın-değmez bendekini gönderebilirim.

    YanıtlaSil
  4. bende pek memnun kalmadım açıkçası bu üründen. başka markaları denmek lazım..
    www.cati-kati.net

    YanıtlaSil
  5. Uzun zamandan sonra internette hakkında yorum okumadan aldığım bir üründü. Bin pişman olmuştum aldığıma inanılmaz kötü. Anca çooooook kuru ciltler kullanabilir bence. Benim cildimi 2 günde mahvetti ve ne hikmetse o sivilcelerin geçmesi çok uzun sürdü!
    Bu ürünü gördükçe sinir basıyor bana.
    :)

    YanıtlaSil
  6. garnier bb kreminin karma ve yağlı ciltler için olanını da çıkarmış, beşiktaş'taki cosmopark'ta rastladım. spf, kıvam, renk ve kapatıcılık aynı, ambalajı değişmiş ince uçlu uzun bi tüp bu seferki. ve yağlandırma sıkıntısı olmuyor. açık tonu yine bana koyu geldiği için kullanamadım ama tek sıkıntısı cildi yağlandırması olanlar bi denesin derim.

    YanıtlaSil
  7. sanırım bu üründen memnun azınlıktanım çünkü severek kullanıyorum ve biterse yenisini mutlaka alırım,zaten indirimdeyken almıştım.light rengi tenime uyuyor.cilt tipim kuru,sivilcelenme vb sorunlar yaratmadı.BB krem değilde renkli nemlendirici niyetine kullanıyorum.kremi kullandıktan sonra 1-2 dk bekleyip üzerine toz pudra yada terracotta pudra sürüyorum gün boyu hiç bozulma vb yapmıyor :)

    YanıtlaSil
  8. diğer marka bb kremler ve fiyatları içinde yorumlarınızı merak ediyorum kullananlar yorumda bulunabilir mi? lütfen!

    YanıtlaSil
  9. bir haftadır kullanıyorum sivilce problemim hiç olmadı- cildim kuru-.nemlendirme ve canlılık verme açısından gerçekten güzel.

    YanıtlaSil
  10. ben testerını denedim .maske gibi oldu light olanı bile.ama yenisi cıkmıs onuda deneyecegim.ama begenecegimi sanmıyorum yine

    YanıtlaSil
  11. ben çok beğendim.özellikle yağlı-karma ciltler için olanı gayet güzel.hiç parlama yapmadı.

    YanıtlaSil
  12. Ben çok beğendim ve zevkle kullanıyorum. Ama benim kullandığım ürün yağlı ciltler için olan yeni ürün. Bir denemenizde fayda var. Hatta bu ürünü kullanmışken fotoğraf da çekildim, bakabilirsiniz blogumdan....

    Ürün fotoğrafım: http://pinkbubu.com/?p=5726

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Bende aldım we coookk menun kaldım enteresan bu kdar insanın memnuniyetsz olması..

    YanıtlaSil
  14. ben flormarin bb kremini kullaniyorum. cildim asiri kuru degil, normal bir cilt yapim var. nemlendirme ve emilim etkisini begendim urunun ama kapaticiligi cok zayif, cok fazla uygulamama ragmen kapatici etki saglamiyor, kaldi ki cildimde ortmeye calistigim buyuk kusurlar yok. buna ragmen renk dengesini saglayamiyor ve gozenekleri bile kapatmiyor, yalnizca hafif renkli makyaj bazi olabilir bana gore.korumasi da 15 spf, acik tenli oldugum icin o da yetersiz kaliyor. bitmek uzere ve tekrar almayi dusunmuyorum.

    YanıtlaSil
  15. ben bir şey soracaktım bu bb kremlerin fondoten gibi zararları var mı bir de ben nivea bb krem almayı düşünüyorum sizce sağlık ve görünüm açısından hangisi iyi ? cildim normal ne yğlı ne de yağsız

    YanıtlaSil
  16. kesinlikle katılıyorum ben de...

    YanıtlaSil
  17. İki üç tane sivilceyi kapatayım diye aldım artık 20-30 tane var, zaten doğru düzgün de kapatmıyor cildi çok parlatıyor. kesinlikle önermiyorum.

    YanıtlaSil
  18. Garnier bb kremini merak ederek aldım fakat vadettiği hiç bir şeyi sagladıgını görmedim tam aksine kapatıcılığı iyi fakat yüzde ki çizgileri daha çok ortaya çıkardığını düşünüyorum, hiç ama hiç memnun kalmadım..

    YanıtlaSil
  19. Garnier bb kremini merak ederek aldım fakat vadettiği hiç bir şeyi sagladıgını görmedim tam aksine kapatıcılığı iyi fakat yüzde ki çizgileri daha çok ortaya çıkardığını düşünüyorum, hiç ama hiç memnun kalmadım..

    YanıtlaSil
  20. ben de kullanıyorum, rengi bana koyu geldi. ayrıca kıvamı o kadar cıvık o kadar saçma ki, fırçayla yüzüme sürdüğümde fırçanın izlerini görebiliyorum. parmağımla yaysam daha beter. resmen çöpe gitmesi gereken bi ürün. arkadaşımda uzun tüplü olanı görmüştüm ve karma ciltli değilim diye bunu aldım. normal ciltliyiz diye bu kadar da yağlı bi görüntü verilmez bb kreme! güzel bi parlaklık değil bir ay yıkanmamış gibi bi görüntü veriyor. uzun tüp olan daha iyi.

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...