28 Eylül 2012

Flormar Loose Powder No:4

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Daha önce Kryolan,Ben Nye gibi porselen makyajda kendini ispatlamış markaların loose pudralarını tanıtmıştım.Bugün ise Flormarın yeni piyasaya sürdüğü ve gayet uygun bir fiyata satılan loose powderını yani toz pudrasını tanıtacağım.


Flormar son zamanlarda piyasaya sürdüğü birçok yeni ürün sayesinde baya bir ilerleme katetti zaten.Loose powder da beklentilerimin kat kat üstünde çıkan bir pudra oldu.Aldığım günden beri çok severek kullanıyorum kendisini.Ayrıca pudra pufunun da ambalajın içinde olması çok güzel olmuş,bu tür pudralarda çok işe yarıyor böyle puflar çünkü :)


Kapatıcı bir pudra değil ve cilde çok çok az renk veriyor,o yüzden tıpkı transparan pudralarda olduğu gibi cilt makyajımı tamamladıktan sonra son rötuş olarak kullanıyorum bu ürünü.Böylece cildime sürdüğüm fondöten/renkli nemlendirici/bb krem gibi kapatıcı ürünleri cildime sabitliyor ve akmasını/bulaşmasını engelliyor.Ayrıca fondötenin yapay görüntüsünü alarak daha soft bir görünüm çıkarıyor ortaya ve makyajın kalıcığını artırıyor.Tozları çok ince olduğundan ciltte varla yok arası gayet doğal duruyor.

Makyajın kalıcılığını daha da artırdığından buna paralel olarak kendi  kalıcılığı da gayet iyi.Sabah sürdüğüm pudra,fondötenle birlikte saatlerce cildimde kalıyor.Ayrıca cildinde aşırı yağlanma/parlama sorunu yaşayanlar için parlama olayını azaltıyor.Ürünün 6 renk seçeneği mevcut,bendeki 4 numaralı rengi.Beyaz tenliyim,cildime çok az koyu geldi keşke 3 numarasını  alsaymışım :)18 gram o yüzden uzun bir süre kullanılacak bir ürün ve fiyatı da 15 TL.






Performansı Kryolan transparan pudrayla aynı diyebiliriz,gerçekten fiyatının üstünde bir performansı var.O yüzden benden uygun fiyata transparan pudra önerisi isteyen takipçilerim vardı,bu ürünü kesinlikle öneriyorum zira ben bundan sonra bittikçe alacağım kendisini :)

2 yorum:

  1. dediklerinize kesinlikle katılıyorum kasım 2010 da almıştım ben o zaman beyaz kapaklı ambalajındaydı halende 1numarasını kullanmaktayım çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  2. Canım beyaz tenliysen 02 numarasını tavsiye ederim. Çünkü ben de kulladım, beyaz tenliyim. MAC dilinde NC15im ve bende inanılmaz uyum sağladı. Öyle ruh gibi gözükmedi yani :) Bu pudrayı çok seviyorum

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...