15 Eylül 2012

ESSENCE LASH & BROW GEL MASCARA

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

 Essence ürünlerine artık Gratis sayesinde gayet uygun fiyatlara sahip olabiliyoruz biliyorsunuz.Essence markasına sempati duyduğum için birçok ürününü Türkiye'ye gelir gelmez almıştım.Yavaş yavaş elimdeki bütün Essence ürünlerini sizlerle paylaşmayı düşünüyorum ve ilk olarak Lash&Brow jel maskarasıyla işe başlamak istiyorum.


Ürün hem şeffaf rimel olarak hem de kaş sabitlemek amacıyla kullanılabiliyor.
Kaş sabitleme konusunda pek başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim.Çünkü yaptığı tek şey kaşları taramak!Sabitlemek gibi bir özelliğine rastlamadım malesef.İlk başlarda sabitlemiş gibi dursa da kuruyunca yine eski haline dönüyor kaşlar ve jel hiç sürülmüş mü sürülmemiş mi belli bile olmuyor.

Şeffaf rimel olarak ise daha vasat bir durumda.Kirpiklere hiçbir etkisi yok.Şeffaf rimeller zaten belirgin bir dolgunluk/uzunluk/renk vermez kirpiklere şeffaf yapılarından dolayı ama en azından hiç yokmuş gibi de göstermez kirpikleri,az biraz ortaya çıkarır.İşte bu o etkiyi veremiyor malesef,sürmesen daha iyi.

Neyse sonuç olarak büyük bir hevesle 8 TL gibi bir fiyata aldığım bu ürünü hiç beğenmedim.Bir diğer Essence ürününde görüşmek üzere ;)

4 yorum:

  1. Bunu rimel bazı şeklınde kullanabılır mıyız? Once bunu surup 2-3 dk sonra sıyah rimeli kullansak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O maksatla hiç kullanmadım cnm ama pek etkisinin olacağını sanmıyorum çünkü gayet vasat bir ürün :S

      Sil
    2. Valla bnde almayı ıstıyordum vazgectım gıttı suan :D:D tesekkürler .)

      Sil
  2. ben de kaç gündür düşünüyodum bugun aldım sonunda ve internette hiç bi olumlu yazı yok. resmen mutsuzum suanda :D gerçi ben bunu kirpik serumu niyetine almıştım makyaj amacından ziyade??

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...