9 Eylül 2012

Deborah Comfort Mat Fondöten

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Kadın bedeninden esinlenerek tasarlanan özel ambalaj ile gün boyu varlığını hissettirmeden kusursuz bir görünüm sağlar. İçeriğindeki pirinç ipeği ile başta T bölgesi olmak üzere parlamayı engelleyerek, mat ve doğal bir görünüm kazanmasını sağlar. Hydra Protect DH Complex, yoğun nemlendirme sağlayarak pürüzsüz ve yumuşak bir görünüm kazandırır, cildin elastikiyetini arttırır. Biosakarid Gum-4, cilt üzerinde elastik bir tabaka yaratarak cildi sert dış koşullara karşı koruma sağlarken SPF 15 ile güneşin zararlı etkilerinden korur.


 Kardeş blog çalışmamız kapsamında Kozmoda.com'dan gelen şu pakette çıkmıştı bu fondöten.Ürünü denedim lafı fazla uzatmadan yorumlarıma geçmek istiyorum:

Kadın vücudundan esinlenerek tasarlanmış bir ambalaja sahipmiş.Beğendim ambalajını,pompalı olması da hijyen açısından ayrı güzel.
Ürünün 5 renk seçeneği mevcut.Bana gelen renk 00 ivory.Beyaz tenli olduğumdan bire bir uydu bu renk.
♦Kapatıcılık çok az.Sorunlu bir cildiniz varsa önermem o yüzden.Sadece cildin renk bütünlüğünü sağlıyor;izler,lekeler falan olduğu gibi kalıyor,hiç kapatmıyor.Kapatıcılık istemediğimde cildimi yormamak açısından renkli nemlendirici kullanıyorum,fondötene ihtiyaç duymuyorum.Dolayısıyla fondöten kullanacaksam eğer kapatıcılığı yüksek ve cildi pürüzsüz gösteren ürünleri tercih ediyorum.Yani kısacası kapatıcılığı yüksek fondötenleri daha çok seviyorum,o yüzden pek hoşuma gitmedi.
♦Kıvamlı bir yapısı var ama dağıtması gayet kolay.Sürünce pudramsı bir yapıya dönüşüyor ve ciltte gayet mat bir görünüm oluşturuyor..Bu yüzden üzerine pudra falan geçmeye hiç gerek kalmıyor.Blogumu takip edenler bilirler,karma bir cilde sahibim.T bölgem yağlı,yanaklarım kuru.Eee haliyle biraz pullanmalar var cildimde.Bu fondöten ciltte pudramsı bir kıvama dönüştüğünden cildimdeki pullanmaları daha çok ortaya çıkardı ve cildim hiç hoş durmadı.Yağlı ciltler için iyi bir seçenek olabilir ama kuru ciltlere önermiyorum bu fondöteni ya da sürecekseniz çok iyi nemlendirilmiş cilt üzerine sürmenizi tavsiye ederim.
♦Ürün 30 ml ve SPF 15 güneş korumasına sahip.Yüksek bir koruma değil ama hiç yoktan iyidir.
Ürün şuan Kozmoda.com'da indirimli olarak 38,70 TL'ye satılıyor.Almak istiyorsanız tık tık.


Kozmoda.com sayesinde bu fondötenle birlikte 2 deborah ürününü daha denemek istiyorsanız buraya tıklayın lütfen.

9 yorum:

  1. Fondöteni neyle uyguluyorsunuz? fırça, sünger vb.
    ben fırçayla sürüyorum hiç bu bloglarda gördüğüm kızların gibi olmuyor ya:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım likit yapıda fondötenleri elimle,pata krem tarzı fondötenleri süngeri ıslatıp uyguluyorum ve gayet iyi bir görüntü oluşuyor cildimde =)

      Sil
    2. teşekkür ederim canım bir de öyle deneyeceğim bakalım:))

      Sil
  2. Kalatici ozelligi olmayan fondoteni renkli nemlendirici varken neden tercih edesin ki? Ama su da ikinci sorum gercekten renkli nemlendiricinin fondotenden farki var mi? Yoksa biz kendi kendimizi mi kandiriyoruz?

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel soru... =) Evet ben de onu anlamıyorum yani cildindeki pürüzleri kapatmak istemiyorsa ya da cildinde zaten hiç pürüz yoksa neden fondöten kullanır ki insan ?Fondötenler ciltteki kusurları gizlemek için sürülür.Yani ciltte hiçbir şey yokmuş gibi dursun diye değil =) Yoksa cilde yazık,ihtiyac olmadığı halde sürülmesi.
      Renkli nemlendirici ile fondötenin farkını da aşağıdaki linke tıklayarak okuyabilirsin canım ;)
      http://www.pudra.com/guzellik/makyaj/renkli-nemlendirici-mi-fondoten-mi-9953.htm

      Sil
  3. hiç bana göre değil o zaman bana iyi nemlendiren bir fondoten lazım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tercihim de o yonde oluyor cnm,yoksa cildimdeki kuru yerler kabuk kabuk duruyor.

      Sil
  4. benimde t bölgem yağlı ve yanaklarım kuru çok makyaj yapan biri değilim fondötenimi değiştirmek istiyorum ve üzerine pudra uygulamadan kullanabileceğim bir fondöten arıyorum maybelline affinitone fondöteni tavsiye ettiler bir bilgin var mı?? ya da bana tavsiye edebileceğin bir fondöten var mı ??

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...