28 Eylül 2012

Clinique Line Smoothing Concealer

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.


 Son zamanlarda kullanıp da en memnun kaldığım ürünlerden biri bu kapatıcı.Tanıtmasam çatlardım artık!O yüzden lafı daha uzatmadan uzun uzun bahsetmek istiyorum kendisinden ☺


Concealer konusunda çok titizim,öyle her concealer gönlümü kazanamaz.Sürdüğüm anda cildimi pürüzsüz/lekesiz gösteren,çizgilere dolmayan,kalıcı bunun yanı sıra gayet doğal bir bitirişi olan concealerları tercih ederim.Clinique Line Smoothing Concealer de işte bütün bu özellikleri içinde barındırmasıyla gönlümü fethetti ☺

►Yoğun bir yapısı var,buna paralel olarak kapatıcılığı yüksek bir ürün.O yüzden bu concealerle cildinizdeki çok sorunlu/lekeli bölgeleri bile rahatlıkla kapatabilir,pürüzsüz ve lekesiz bir hale getirebilirsiniz.Aşağıdaki resimde de gördüğünüz üzere az bir kapatıcı kolumdaki bütün damarları kapatmaya yetti ve cildimi pürüzsüz gösterdi.
►Çok kapatıcı bir ürün olması sizi yanıltmasın çünkü gayet doğal bir bitirişi var,doğru rengi yakaladığınız sürece ciltte sırıtmıyor.Bunun yanında sağlıklı bir şekilde aydınlatıyor cildi.
►Çizgilere dolma olayı yok,sürdüğüm andan itibaren ciltle bütünleşiyor ve sabitleniyor.Ama ben her ihtimale karşı üzerinden transparan pudrayla geçiyorum.
►Kalıcılık çok çok iyi.Tüm gün en hareketli bölgelerden biri olan göz çevremde yerinden kıpırdamadan kalıyor ve ne akma ne de bulaşma yapıyor.Hatta gün sonunda makyaj temizleyicimle temizlerken bile zorlanıyorum kendisini o derece yani ☺
►Bütün bunların yanında bu ürünü far bazı olarak da kullanabiliyorsunuz.Farın rengini canlandırıyor ve kalıcılığını artırıyor.
►Bendeki renk 02 Light,siz de benim gibi beyaz tenliyseniz uyacaktır bu renk cildinize.
►Ürün 8 gram,çok az bir miktar ciltteki lekeleri kapatmaya yeterli oluyor o yüzden uzun süre kullanılabilecek bir ürün.
►Ben bu siteden 54 TL almıştım ürünü,aynı gün kargolandı ve gayet memnun kaldığım bir alışveriş oldu.
►Sonuç olarak kesinlikle çok başarılı bir ürün.Yukarıda saydığım bütün bu özelliklere sahip bir kapatıcı arıyorsanız Clinique Line Smoothing Concealer'i gözüm kapalı öneriyorum,inanın pişman olmayacaksınız.

6 yorum:

  1. Denemek lazım :) Sen bu kadar memnun kaldıysan alırım ben de tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerim seni yer :-) cidden guzel bir urun cnm,mutlaka dene ;-)

      Sil
  2. sanki biraz kuru gibi mi yapısı? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo kuru degil,yogun sadece.surup dagıtması cok rahat ama surunce sabitlendiginden kuruymus gibi gelmis olabilir.

      Sil
  3. Canim benim cildim cok kuru ve beyaz tenliyim goz altim ise asiri mor bu urunu almayi dusunuyorum yorumlarin ve resimler gayet tatmin edici ama ben yine de kararsizim ne aldiysam ise yaramadi cunku.s bir urun daha vardi burdan urun ismi vermemde bi sakinca var mi bilmiyorum ama all about eyes gozalti kapaticisi ya da senin tanittigin urunu alacagim yine cliniquenin urunuymus bnim yazmis oldugum. Ikisi arasinda ne gibi bir fark var acaba bir de senin cilt tipin ve cild rengin nedir bn de alirsam ona gore alayimm urunu.. tesekkueler simdiden:)

    YanıtlaSil
  4. Canim bir de urunu gozunde de gorebilme sansimiz olsaydi keske :)kapatma ozelligi iyi ama gozde naail durur ki..

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...