5 Eylül 2012

ANN YVETTE İNCİ TOZLU EL VE AYAK KREMİ

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

 Ann Yvette markasından birçok blog sayesinde çoğunuz haberdarsınızdır herhalde.Eğer haberdar değilseniz sizi şöyle alalım☺Ben de bu markanın birçok ürününü kullanıyorum ve artık sıra sıra ürünlerinden bahsetmek istiyorum size.Bugünkü yorumlayacağım ürünler markanın el ve ayak kremi.Konuya ilk başta el kremiyle başlamak istiyorum:

►Ağır bir yapısı yok kesinlikle,cilt tarafından kolayca emiliyor.
►Kokusu hafif ve güzel.
►Cildimde herhangi bir irritasyona sebep olmadı.
►Benim ellerim çok kurudur o yüzden her krem cildimi yeterince nemlendiremiyor.Bu krem benim ellerimi bile fazlasıyla nemlendirdi o yüzden nemlendirme özelliğini çok beğendim.
►Aşağıda da gördüğünüz üzere doğal bir içeriğe sahip.İçerisinde cilde zarar veren zararlı kimyasallar bulundurmuyor.O yüzden kremi bir kez daha beğenmeme sebep oldu bu durum.
►Ürün 100 gram ve 12 ay kullanım süresi var.
►Yanılmıyorsam 25 TL olması lazım fiyatının.




►El kremine göre daha yoğun yapıda ama bu da cilt tarafından kolayca emiliyor.
►Yine bunun kokusu da gayet hafif ve güzel,rahatsız edici değil.
►Nemlendirme özelliği gayet güzel,sürünce ayaklarım pamuk gibi oluyor ve uzun süre bu his gitmiyor☺
►Cildimde herhangi bir irritastona sebep olmadı.
►Yine el kremi gibi doğal bir içeriğe sahip ve zararlı kimyasallar barındırmıyor içinde.
►İçerisindeki bitkisel özlerden olsa gerek rahatlatıcı bir etkiye sahip.
►Ürün 100 gram ve 12 ay kullanım ömrüne sahip.
►Yanılmıyorsam bunun da fiyatının 25 TL olması lazım.



Sonuç olarak iki kremi de çok beğendim,benim beklentilerimi karşıladılar.Bu ürünlere Ann Yvette ürünleri satan yetkili eczanelerden ulaşabilirsiniz☺

4 yorum:

  1. allah allah bugün bu ürünün karşıma çıktığı ikinci blog bu bir işaret mi alsam mı acaba :)

    http://denizdenerde.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bilgiler icin tesekkurler,gule gule kullan:) benim de ayak kremim tukendi,arayistaydim iyi oldu.

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederm :-)ayak kremin de bitmisken hazır hemen al bence guzel bir urun ;-)

      Sil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...