1 Eylül 2012

Bitenlerrrr :)

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Bu ara baya ürün bitiriyorum aslında ama kimisini yoğunluktan,kimisini de unutup çöpe attığımdan yazamıyordum.Bugün dolaplarımı temizlerken yine birçok bitmiş ürün biriktiğini gördüm ve çöpe atmadan önce üşenmeden hemen yazayım dedim :)
  1. GLISS LIQUID SILK ŞAMPUAN (Cansız ve Mat Saçlar İçin): Gliss şampuanları ne zamandır yazıcam yazıcam diyorum ama bir üşengeçliktir almış başını gidiyor :)2 senedir denediğim andan itibaren bağımlısı oldum ben bu şampuanların!Abartısız bu zamana kadar kullanıp da en memnun kaldığım markadır kendileri.Bütün çeşitlerini denedim ama en çok siyah ambalajlıyı beğendim ve kaç tane bitirdim hatırlamıyorum.Bunu da siyah ambalajlı kalmadığı için almıştım ama yine bundan da memnun kaldım baya.Benim gibi boyalı,kuru,zor şekil alan,yıpranmış saçlarınız varsa kesinlikle öneririm.Zaman zaman Gratis ve Watsons'larda da indirime giriyor zaten,oralardan alabilirsiniz :)
  2. NUDE ŞAMPUAN ve SAÇ KREMİ (Kuru ve Boyalı Saçlar İçin): Bu ürünlerle ilgili ayrıntılı bir yazıyı hazırlamıştım zaten buraya tıklayarak okuyabilirsiniz ;)
  3. YVES ROCHER HİNDİSTAN CEVİZLİ DUŞ JELİ: Bu ürünle ilgili ayrıntılı bir yazı hazırlamıştım zaten,buraya tıklayarak okuyabilirsiniz ;)
  4. BİODERMA SENSİBİO H2O HASSAS CİLTLER İÇİN MAKYAJ TEMİZLEME SUYU: Vazgeçilmez makyaj temizleme suyumdur kendileri.Yine şuraya tıklayarak ayrıntılı yazımı okuyabilirsiniz ;)
  5. REXONA ANTİPERSPIRANT TER ÖNLEYİCİ DEODORANTLAR: Malum yaz mevsimindeyiz,havalar aşırı sıcak buna bağlı olarak da aşırı terliyoruz.Peki ter kokusuyla nasıl başa çıkacağız,tabi ki yukarda gördüğünüz ter önleyici deodorantlarla :) Ben yıllardır Rexona markasını kullanıyorum ve aşırı memnunum.Her çeşidini de denedim ama biraz çabuk bitse de en çok Shower Clean'dan memnun kaldım.Kokusu olsun,performansı olsun süper.Banyodan yeni çıkmış gibi kokuyorsunuz bunu sürünce :)Öyle ki bu yaz kaç şişe bitirdiğimi hatırlamıyorum bile :)
  6. NEVACARE NUTRITIVE ACİL BAKIM SAÇ KREMİ: Bu ürünle ilgili daha önce ayrıntılı bir post hazırlamıştım.Yazımı şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz ;)
  7. SEBAMED FEMININE INTIMATE WASH: Genital bölge temizleyicisi bu.Beğendiğim bir ürün oldu kendisi.Sabun içermemesi ve cilt yapısına uygun PH seviyesiyle cildimde herhangi bir irritasyona sebep olmadı.Kokusu falan da çok güzel.Yenisini alınacak mutlaka :)
  8. COSMED ACNE CARE CLEANING GEL: Cosmed'in hediye olarak yolladığı akneli ciltler için yüz temizleyicisi kendisi.Akneli bir cildim yok çok şükür ama arada pütür pütür yağ bezecikleri çıkıyor.Onlara da La Roche Posay Effaclar Duo'dan başka çözüm bulamadım.O yüzden akneli ciltlerdeki etkisini pek bilemeyeceğim ama temizlemesi güzel.Cildimi kurutmadı.Kokusu biraz traş köpüğünü anımsatsa da beni rahatsız etmedi.Tek sorun çok çabuk bitiyor,bana 2 ay bile dayanmadı ama genel olarak önerebileceğim bir ürün kendisi ;)
  9. YVES ROCHER 50 FAKTÖRLÜ GÜNEŞ KREMİ: Yüz,dekolte ve boyun için üretilmiş gayet yüksek bir koruma faktörüne sahip bir güneş kremi kendisi.Yapısı biraz yoğun.Sürülünce ilk başta yağlı bir his bırakıyor ciltte ama sonradan hemen emiliyor.Diğer güneş kremleri gibi beyaz leke bırakmıyor ciltte,sürüldükten kısa bir süre sonra ciltle bütünleşiyor.Badem gibi kokuyor,ben çok sevdim kokusunu ama koku hassasiyeti olanları rahatsız edebilir tabi.Genel olarak iyi bir ürün.Beyaz tenli olduğum için de 50 faktör olması çok büyük bir avantaj,güneşin zararlı etkilerinden gayet iyi bir şekilde koruyor.Cildimde herhangi bir irritasyona da sebebiyet vermedi.Tek kusuru yapış yapış bir his bırakması ciltte o da olmasa gayet güzel bir ürün kendisi,tavsiye ediyorum :)
  10. LA ROCHE POSAY EFFACLAR DUO CREAM: Benim için efsane bir üründür kendisi.Ayrıntılı postumu okumak için buraya tıklayın lütfen ;)
  11. YVES ROCHER OJE ÇIKARICI: Aseton yazmadım çünkü bu ürün aseton içermiyor :)O yüzden tırnağa zarar vermeden gayet nazik bir şekilde çıkarıyor ojeyi tırnaktan.Ayrıca içeriğindeki yağlar tırnağa bakım da yapıyor.Baskın kokusu ve fiyatı haricinde memnun kaldığım bir ürün oldu kendisi :)Tekrar alınabilir.
  12. ARM& HAMMER ADVANCED WHITENING HASSAS DİŞLER İÇİN DİŞ MACUNU: Zannediyorum bu ürün Türkiye'ye yeni geldi.Macun,3 tona kadar dişleri beyazlatmayı vaat ediyor ama o kadar da başarılı olduğunu söyleyemem.Tamam piyasadaki birçok diş macununa fark atar ama benim beklentilerimi çok karşılayamadı.Bundan önce Sensodyne kullanıyordum ve ondan daha çok memnun kalmıştım,bu bittiğine göre tekrar ona dönüş yapabilirim :)
  13. L'OCCITANE ALMOND SHOWER OIL: Ben bu ürüne bayıldım,öldüm,bittim:) Shower oil yazdığına bakmayın;bir duş jeli bu.Yanılmıyorsam Vanilya Club kutumdan çıkmıştı kendisi.O kokusu var ya sırf onun için bile alınır bu ürün.Mükemmel bir badem kokusuna sahip çünkü.Onun yanında cildi yumuşacık yapıyor.Banyodan çıktıktan sonra krem sürmeye bile gerek kalmıyor.Hassas bir cildim olmasına rağmen herhangi bir irritasyona sebep olmadı.Tek kötü yanı fiyatı ama kesinlikle o fiyata da değecek ürün.Kesinlikle alacağım tam boyunu ilerleyen günlerde.
  14. MAX FACTOR MASTERPIECE MAX MASCARA: Bu ürün de Lila Kutu'dan çıkmıştı vakti zamanında.Rimelde mükemmeli arayan bir insan olarak bu kadar beğeneceğimi tahmin etmiyordum.Kendisi resmen benim kirpiklerim için tasarlanmış :) Benim bir rimelden beklentim neyse fazlasıyla karşılıyor çünkü.Plastik fırçaya sahip oluşu olsun,kirpikleri birbirine yapıştırmadan mükemmel bir uzunluk ve hacim verişi olsun,kalıcılığı olsun,gözde ağırlık yapmaması olsun tek kelimeyle beni kendine hayran bıraktı.Bundan sonra bittikçe mutlaka yerine yenisi alınacak ürünler kategorisine çoktan girdi kendisi :)

10 yorum:

  1. Masallahhh sende iyi bitirmissin : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cnm,aslında daha çok ürün bitirmiştim de onları atmıştım yazmayı unutup :P

      Sil
  2. 1-4 ve 7 yi ben de kullandım çok beğendiğim ürünlerdi :) Diğerlerinden de denemek istediklerim var :) Anlatımların için teşekkürler canımcım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim,beğenmene sevindim tatlım :*

      Sil
  3. Max Factor Masterpiece mascara ile ilgili yorumlarınıza aynen katılıyorum. Artık kiprik kıvırıcıya bile gerek duymuyorum. Bende çok memnun kaldım. Diğer ürünleride çok açıklayıcı yazmışsınız.

    YanıtlaSil
  4. Arm and Hammer'ın Baking Soda olanını kullanıyorum ben de canım, tadı iğrenç ama biraz beyazlatıyor gibi. Dediğin gibi diğer markalara kıyasla daha iyi beyazlatma konusunda.

    YanıtlaSil
  5. Canım aynda 2 ve 5 numaryı bitirdik yaa süpersin ben şampuan ve deodoranttan acaip memnun kaldım. Bebeeekk öpüyorum

    YanıtlaSil
  6. Bu tip postlara bayiliyorum. Cok fazla fikir ediniyorum. Ayrica max factorun performansina sasirdim. False lash effectteki hayal kirikligimi hala unutamiyorum.

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masterpiece kesinlikle super bir rimel cnm,false lashı da kullandm ama ondan kat kat iyi.gozum kapalı oneriyorum:-)

      Sil
  7. Hello it's me, I am also visiting this site on a regular basis, this site is in fact pleasant and the users are genuinely sharing fastidious thoughts.
    My website :: tattoo removal

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...