16 Eylül 2012

ANN YVETTE İNCİ TOZLU GÖZ KREMİ

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.
 Ann Yvette el ve ayak kreminden şu yazımda bahsetmiştim.Bugün göz kreminden bahsetmek istiyorum sizlere :

24 yaşındayım,sorunlu bir göz çevresine sahip değilim sadece yüzümün diğer kısımlarına nazaran daha kuru bu yüzden göz çevremi çok iyi nemlendirecek ürünler seçmem gerekiyor.Bu kremin yoğun bir yapısı var.Kuru bir göz çevresine sahip olmama rağmen cildimi güzelce nemlendireceğini düşünmüştüm,başardı da ama başka sorunlar ortaya çıktı malesef.Kremi sürdükten belli bir zaman sonra sanki yeni uykudan kalkmışım gibi göz çevremde şişlikler oldu ayrıca sulanma yaptı gözlerimde.Sadece bende mi bu etkiyi yapıyor acaba diye merak ettiğimden anneme de kullandırdım kremi ve onda da aynı sorunlar meydana gelmiş.Yani kısacası yoğun ve yağlı yapısı göz çevreme çok ağır geldi.Bundan dolayı kullanımı kestim malesef.Daha hafif yapılı ve iyi nemlendiren bir göz kremine geçtim.Onu da yakında tanıtacağım blogda ;)

Bunun dışında;gördüğünüz gibi cam bir ambalajı var ve ağzı açık haliyle dışardaki tozlar ve elimizdeki mikroplar kremin içerisine giriyor bu yüzden hiç hijyenik değil.Normalde göz kremleri 15'şer gram olur ama bu krem onlardan farklı olarak 20 gram,yoğun yapısından dolayı da uzun süre kullanılabilir.İçerik bitkisel ve zararlı kimyasallar içermiyor bu açıdan iyi tabi.Yanılmıyorsam 76 TL olması lazım fiyatının ve 12 ay ömrü var.


Ann Yvette ürünlerine yetkili eczanelerden ve online satış yapan eczane sitelerinden ulaşabilirsiniz.Diğer yazıda görüşmek üzere ;)

4 yorum:

  1. Bende de aynı sorunlar oldu. Ürün bozuk mu dedim ama yok değil çok yağlı ve çok katı yapısı ve dediğin gibi hiç hijyenik değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar ağır bir ürün yapmalarına gerek yoktu bence,yine iyi nemlendiren,yağsız ve hafif yapılı ürünler göz çevresine daha uygun,öyle bir ürün yapabilirlerdi.

      Sil
  2. ben de yüz kremini kullandım (henüz 1 defa) aynı vıcık vıcık yağlı hissi bende de bıraktı. Umarım vaadlerini gerçek olur

    YanıtlaSil
  3. Bu ürün dışında önerebiliceğin başka bir göz altı kremi var mı?
    Bende 24 yaşındayım ve sorunlu bir gözaltım yok sadece nemlendirici amaçlı ve yaşıma uygun kırışıklık önleyici bir krem istiyorum gözaltlarım için, bir fikrin var mı diye sormak istedim. :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...