12 Ağustos 2012

VANİLYACLUB AĞUSTOS KUTUSU

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

 VanilyaClub ağustos kutuları Bu ay kutumuza sığmadık! sloganıyla evlerimize ulaştı ki o yüzden diğer kutuya nazaran siyah daha büyük bir kutuda geldi.


Geçtiğimiz aylarda kutulardan fazla tam boy ürün çıkmamasından mütevelit yakınıyorduk ki bu ay 4 tane tam boy,1 tane tester ürün çıktı kutudan.Ürünler yine saç/cilt bakım ürünü ağırlıklıydı.Aslında 4 tane tam boy ürün çıkması gayet sevindirici ama standartı bozmadan kutudan hala makyaj malzemesi yerine saç/cilt bakım ürünleri ürün çıkması açıkçası bu ayki kutunun da beni tatmin etmemesine sebep oldu.Keşke yurtdışındaki firmalar gibi tam boy makyaj malzemelerine de sık sık yer verseler kutularda artık.

Neyse...Kutudan çıkan markalara geçecek olursam;
Aldo Valdini El Kremi ve Vücut Peelingi:Aldo Valdini markasını daha önceden kullanmıştım ve çok sevmiştim,hatta blogumda da yer vermiştim.Okumak için tık tık.O yüzden kutudan çıkmasına sevindim açıkçası.

Freeman Seakelp Moisture Shampoo:Açıkçası adını ilk defa duyduğum bir marka.İçerisindeki deniz yosunları,mineralleri ve vitaminleriyle;saçı güçlendiren,besleyen,bakım yapan ve nemlendiren bir şampuanmış.Vaatleri büyük denemek için sabırsızlanıyorum :) 

Happy Morning Diş Fırçası:Tek kullanımlık kendinden macunlu bir diş fırçası bu.Kendisini şimdilik kullanmadım çünkü seyahatlerim için saklıyorum.

Givenchy Very İrresistible Parfüm:Bu parfümün orijinal boyu bende vardı zaten o yüzden kutudan çıkmasına pek sevinemedim ama gayet hoş bir koku,kesinlikle öneriyorum ;)

Bu ayki VanilyaClub kutumuzun sonuna geldik:)Peki sizin düşünceleriniz ne bu ayki kutuyla ilgili,beğendiniz mi kutuyu?

VanilyaClub' a aylık 35 TL'ye üye olmak istiyorsanız buraya tıklayın lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...