30 Ağustos 2012

Marbella Eyeliner Pen (Siyah)

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

 Benim makyajda olmazsa olmaz ürünüm eyelinerdır.Çünkü bence makyajı makyaj yapan eyeliner ve rimeldir.O yüzdendir ki bu konuda gayet seçiciyim.Her eyeliner kolay kolay takdirimi kazanamaz :)


Bugün tanıtacağım ürün bir Alman markası olan Marbella Eyeliner Pen.Ürün bu şubat ayında Türkiye'ye geldi ve rakiplerine baya fark atacak bir yapıda !


Yukarıda Marbella Eyeliner Pen'in özelliklerini görüyorsunuz zaten,kendi yorumlarıma geçecek olursam:


  • Ürünün 16 renk seçeneği mevcut.Ben sıklıkla siyah renk eyeliner kullandığım için tercihimi siyahtan yana kullandım.
  • Bu eyelinerla göz makyajınızda profesyonel görünüm yaratabilirsiniz.Eyeliner keçeli ince uçlu olduğundan sürümü gerçekten çok çok kolay.Marbella eyeliner penle;eyeliner sürmeyi hiç beceremeyenler bile hiç zorlanmayacaklar,bana güvenebilirler :)Ayrıca göze sürüldüğü an çabucak kuruyor ve bulaşmıyor.Rengi ve yapısı ise günlük kullanıma gayet uygun hafif ıslak bir görünüme sahip.
  • Kalıcılık cidden muazzam!Yaklaşık 12 saat gözümde kalmasına rağmen ne akma ne de bulaşma yaptı hatta yerinden oynamadı bile :) Bioderma makyaj temizleyicimle bile çıkarmakta zorlandım gözümden o derece yani :) Fakat yağlı göz kapaklarınız varsa far ve far bazıyla eyelineri sabitlemenizi öneririm.Aşağıdaki fotoyu da eyeliner gözümde 12 saat kaldıktan sonra çekmiştim,far crease bölgemde birikmiş bile ama eyeliner bana mısın demedi :)12 saat geçmesine rağmen hala ilk sürüldüğü andaki gibi duruyor gözümde :)
  • Diğer eyeliner penler gibi kısa süre içerisinde kurumuyor.Çift taraflı aplikatörü sayesinde yaklaşık 1 sene kullanım ömrü var ve çok büyük bir avantaj bu.
  • Çok hassas bir göz yapım olmasına rağmen alerji,kızarıklık,yanma,vs gibi sorunlara sebebiyet vermedi göz kapağımda.
  • Fiyatı 19,90 TL.Bu fiyata cidden performansı mükemmel bir ürün.Kolay kolay eyeliner beğenmeyen biri olarak kalbimi fethetti diyebilirim.Bundan sonra bittikçe alacağım bir ürün kendisi :)Benim gibi eyelinerlara düşkün ve seçiciyseniz gözüm kapalı öneririm ;)
  • Marbella Eyeliner Pen'lerle ilgili daha detaylı bilgiye ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz ;)


4 yorum:

  1. canım güle güle kullan. renk seçeneğinin çok oluşu cezbetti beni. nerden satın alabiliriz bu ürünü acaba?

    YanıtlaSil
  2. Nerden aldın peki? Ben ilk kez duyuyorum.

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Sitesinde satılan yerler yazıyor,bayiler kısmından bakabilirsiniz :-)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...