28 Ağustos 2012

KOZMODA.COM KARDEŞ BLOG ÇALIŞMASI #2 (Deborah Ürünleri)

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

 Kozmoda.com ile kardeş blog çalışmasına başladığımızdan geçen günlerde bahsetmiştim.Hatta bu çalışmanın birinci etabinda birçok Flormar ürününü tanıtmıştım size,o yazımı da buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

Kardeş blog çalışmamızın ikinci etabinda Kozmoda.com tarafından aşağıdaki gördüğünüz Deborah marka ürünler denemem ve sizlere tanıtmam için yollandı fakat acil olarak şehir dışına çıkmam gerektiğinden ve evime daha bugün dönebildiğimden bu yazıyı biraz gecikmeli yazıyorum.


Deborah makyaj ürünlerinden daha önceden haberdardım ve birçok yerde standını görüyordum ama hiç denememiştim.Kozmoda.com sayesinde deneme şansına kavuştum :)


Kutudan gördüğünüz üzere ruj,fondöten ve rimel olmak üzere 3 parça ürün çıktı.Şimdilik rimel ve ruju deneyebildim ve ilk izlenim olarak gayet memnun kaldığımı söyleyebilirim.Özellikle de rimel beklentilerimi ve vaatlerini fazlasıyla yerine getirdi.

Bu ürünlerle ilgili ilerleyen günlerde ayrıntılı bir post hazırlayacağımdan şimdilik bu kadar bilgi vermekle yetiniyorum,detaylar yakında beklemede kalın efenim :P

Ayrıca Kozmoda.com siz sevgili takipçilerimi de unutmadı.Yukarıdaki 3 Deborah ürününden oluşan hediye paketini kazanmak için tık tık =)

Son olarak;Kozmoda.com kutunun içine bu tatlı notu sıkıştırmış :)

Ben de;benimle çalışma yaptığınız ve bu güzel ürünlerle beni tanıştırdığınız için size teşekkür ederim *_*

Kozmoda.com online kozmetik alışveriş sitesine ışınlanmak için buraya tıklayın lürfen ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...