12 Temmuz 2012

Yves Rocher Hindistan Cevizli Duş Jeli (400 ml)

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Bu ara Yves Rocher ürünlerinde %50'ye varan indirim olduğundan,kullandığım Yves Rocher ürünlere yer vermek istiyorum blogda.

Yves Rocher hindistan cevizli duş jelini yaklaşık 2 aydır çoooooook severek kullanıyorum.Kokusu,yapısı,köpürmesi,temizlemesi herşeyine tek kelimeyle bayılıyorum.Cildimi yumuşacık ve pürüzsüz yapıyor,kesinlikle kurutmuyor.Gayet hassas bir cilde sahip olduğumu beni takip edenler biliyorlar zaten.Diğer duş jelleri cildimde kızartı,kaşıntı veya sivilceye sebep olabilirken bunda öyle bir duruma rastlamadım.Sanırım bu durum bitkisel içeriğe sahip olmasından ve ph değerinin cildin ph değerine uygun olmasından kaynaklanıyor.

Uzun lafın kısası benim hassas cildimde bile herhangi bir irritasyona sebep olmayan,müthiş kokulu bu duş jeli her zaman alınır.Zaten benimkinin bitmesi yakındır en kısa sürede ben de yenisini almayı planlıyorum.

Ürünün normal fiyatı 19 TL ama bu ara birçok ürün gibi bu ürün de mağazalarda indirimde.Ürünü bulunduğunuz şehirde Yves Rocher mağazası varsa temin edebilirsiniz ya da şuraya tıklayarak online alışveriş sitesinden 15 TL'ye satın alabilirsiniz.

2 yorum:

  1. ben de aynısının parfümünü kullanıyorum.Müthiş..

    YanıtlaSil
  2. ben de hindistan cevizi kokusunu sevdiğim için bunu ve losyonunu kullanıyorum seviyorum çok :)) Yanına kardeş tbs şu içinde pırıltıları olan hindistan cevizli vücut losyonunu ekledim takım oldular pek kullanamasam bile :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...