3 Temmuz 2012

Yeni Golden Rose Maskaralar

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.
 Golden Rose gayet uygun bir fiyata 3 adet yeni maskara çıkarmış.Diğer kullandığım Golden Rose 
maskaralardan memnun kaldığım için bir maskara delisi olarak yeni maskaralarını da denemek istedim.

Ürünlerin ambalajını Max Factor False Lash Effect maskaranın ambalajına çok benzettim,tek fark bu maskaraların ambalajları renkli ve bence daha güzel :)


Maskaraların fırçaları resimlerden de gördüğünüz üzere plastik ve ben en çok plastik fırçalı maskaralardan performans alıyorum.Ayrıca 3 maskaranın da farklı işlevleri olduğundan fırçalar birbirinden farklı.

İlk kez dün turuncu ambalajlı maskarayı ilginç fırçasından dolayı denedim ve çok sevdim gerçekten.Fiyatına göre performansı çok çok iyi.Uygun fiyata maskara arayanlara kesinlikle öneririm ;)

Diğerlerini de yakın zamanda deneyip,yorumlarımı blogda paylaşacağım zaten ;)

GOLDENROSE CATWALK MASKARA

GOLDENROSE MAXİMEYES MASKARA

GOLDENROSE CİTYSTYLE MASKARA

Maskaraların tanesi normalde 5,90 TL ama ben BuyCosmo.com 'dan gayet uygun bir fiyata 2,95 TL 'ye satın aldım :)Siz de almak istiyorsanız buraya tıklayın ;)

Edit:Maskaraların fiyatı tanıtım amaçlı sadece bu haftalık 2,95 TL 'ymiş yani alacaksanız elinizi çabuk tuttun :)

***

15 yorum:

  1. Aaaa 5.90 mıı ne kadar ucuzmuş şaşırdım :D Ben de Maybelline'in tombik ambalajlarına benzettim bunlarınkini :)) Güle güle kullaan cnm !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onlara da benziyor canım :) Teşekkür ederim ;)

      Sil
  2. Harika görünüyorlar! Ama gözündeki durusunu da görmek isterim :-) Ve cooook ucuzlar! Ben de TRden bunlari bana alan ve gönderen birini bulmaliyim derhal. Süper yazi yine canim, ellerine saglik :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindimm bebeğim.Aynen çok ucuzlar :)Güzel bir post hazırlamayı düşünüyorum zaten.Öperim çooookkk <3

      Sil
    2. Zaten senin gözlerine her sey yakisiyor canim, ne sürersen sür muhtesem görünüyor :-)
      Keske Golden Rose burda da satilsa. Ben gecen yil Aralikta Antalya'ya gitmistim, ama sadece GR ojeleri almistim ucuzlar diye haha, simdi pismanim! Keske GR standina da bir göz atsaydim bee :(

      Sil
    3. Sagol tatlim keza senin gozlerin de oyle.makyajlarina bayiliyorum ♥golden rose urunlerini ben genel olarak cok begeniyorum zaten.elimde bir suru urunu var,blogda tanitcam ins hepsini :-)

      Sil
  3. Ne kadar ucuzlar ya. Ve işlevleri sanki iyi olacakmış gibi bir halleri var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cok ucuzlar cnm,yazida da belirttigim gbi turuncu ambalajliyi denedim ve cok begendim.digerleri de oyledir tahminimce.bu fiyata kesinlikle kacirilmaz :-)

      Sil
  4. AAAAAAA bir rimelli kız bununasıl kaçırır yaaaaa :'(( Tatildeyim ya ondan ondan :(( Hıh alcam bende sürüncem ....

    Şaka bir yana güle güle kullan canım benim , sevgilerle ..

    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşk ederim canım :) Tatilden dönünce alırsın artık Golden Rose rimellerden ;) Sevgiler...

      Sil
  5. ambalajlar ne cici öyle ambalaj için satınalınır;)

    YanıtlaSil
  6. bende 3ünden aldım ama daha deneme fırsatım olmadı hangisi uzun hangisi kalın gösteriyor bilmiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sarı olan uzun gösteriyor. acıkcası ben diğerlerini beğenmedim ama sarı çok basarılı

      Sil
  7. catwalk turuncu ambalajlı olanı denedim.malesef hiç memnun kalmadım kuruyup dökülen etkisiz bir rimel

    YanıtlaSil
  8. Ben normalde 80 100 liralık rimel kullanan biri olarak promosyon seklinde bu rimele ulaştım. Ve çok samimi söylüyorum ki sarı olan maxim eyes rimel mükemmel! Kirpiklerim normalde de haddinden fazla uzun ama bircok arkadaşıma denettirdim her biri memnun kaldı. Ve artık rimele o kadar para vermiyorum rimele. Kirpikleriniz uzun veya kısa farketmez tane tane ve kıvrık olacaktır. Garantisi benden :D

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...