14 Temmuz 2012

Vivaldi Kozmetik'ten Gelenler

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

 Vivaldi Kozmetik,Gaziantep'te kurulmuş daha çiçeği burnunda bir kozmetik şirketi.Firma,tıpkı Avon ve Oriflame gibi temsilcileriyle katalogtan satış yapıyor ve makyajdan saç bakımına,parfümden cilt bakımına birçok ürünü bünyesinde barındırıyor.Ayrıca çok cici takılar ve saatler de satılıyor katalogda.Ürünler fiyat olarak ise gayet uygun fiyatlara satılıyor.Siz de şuraya tıklayarak bu ayki kataloga göz atabilir,ürünleri tek tek inceleyebilirsiniz.

Açıkçası ben de denemek için yukardaki ürünleri seçtim.Ürünleri detaylı inceleyecek olursak:


VİVALDİ PİNEAPPLE ALLIK -SA151-11.90 TL
Allığın rengine görür görmez vuruldum.Açıkçası çok tatlı bir pembe.Daha denemediğim için performansı hakkında bir bilgim yok malesef ama ilerleyen günlerde yorumlarımı paylaşacağım ;)





VİVALDİ PROFESSİONAL MAKYAJ SABİTLEYİCİSİ-12.90 TL
İşte yaz aylarında en ihtiyaç duyduğumuz şey!Siz de benim gibi karma/yağlı bir cilde sahipseniz yaz aylarında kalıcılıktan taraf çektiğim sıkıntıları az çok biliyorsunuzdur.Bu ürünle o sıkıntıları bir nebze de olsa azaltırım umarım.Yorumlar gene denedikten sonra blogda olacak.


 VİVALDİ PİNEAPPLE SİLVER RUJ-SR201-6.90 TL
Bir ruj delisi olarak katalogdan ruj seçmesem olmazdı o yüzden bu cici ruju kestirdim gözüme.Rengi gayet güzel,umarım yapı ve kalıcılık olarak da beğenirim :)




FİYONK BİLEKLİK-12.90 TL
Katalogda yukarda da belirttiğim gibi gayet güzel takılar satılıyor ama benim aşırı hassas cildimin altına bile alerjisi olduğundan katalogdan kendime ancak bu cici bilekliği seçebildim ve çok sevdim :)Kalite olarak iyi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim ;)

Vivaldi Kozmetiğin sitesini buraya tıklayarak inceleyebilir,satış temsilcisi olmak istiyorsanız temsilcilik başvurusu da yapabilirsiniz ;)

Ayrıca Vivaldi Kozmetik facebook hesabını buraya,twitter hesabını ise buraya tıklayarak takip edebilirsiniz ;)

...Şimdiden mutlu pazarlar...

7 yorum:

  1. Rujuna ve allığın tombul fırçasına bayıldım :) Güle güle kullan canım ..

    YanıtlaSil
  2. Rujun rengi beni cezbetti doğrusu :) iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  3. aaa simdi ben gurulandim bir Gaziantepli olarak=)))) gule gule kullan, allik cok guzel gorunuyor=)))

    YanıtlaSil
  4. vivaldinin bu sabitliyicisni çok merak ediyorum ama nereden alacağımı bilemiyorum:/
    heppsini iyi günlerde kullan:)

    daha yenide olsam bende beklerim:)
    http://7-24makyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Bende dün yeni bir site keşfettim bazı makyaj ürünleri gerçekten çok düşük fiyatlarla satılıyor. Bakmanızda fayda olacaktır. Günlük ihtiyaçlarınızı karşılamak için Parfum.com.tr alternatif olabilir.

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...