6 Temmuz 2012

VANİLYACLUB TEMMUZ KUTUSU

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

VanilyaClub temmuz kutum bugün elime ulaştı ve sıcak sıcak sizinle paylaşayım dedim.Kutudan 1 tam boy ve 3 tester olmak üzere toplamda 4 tane ürün çıktı.
Ürünlerin gramajları diğer aylara nazaran dahi iyi.


1)Calvin Klein Beauty Parfüm ve Çanta: Parfümün çiçeksi ve hafif bir kokusu var,o yüzden beğendim lakin bitmesi gerekn birçok parfümüm olduğu için diğerleri gibi bunu da anneme verdim =) Çanta ise gayet güzel,birçok makyaj çantam olmasına rağmen yeni gözdem oldu kendileri <3 {Tester}

2)Rubis Cımbız: Duyumlarıma göre cımbızları gayet beğenilen bir markaymış.Şuan Yves Rocher'ın cımbızını bayılarak kullanıyorum ama bu da güzelse yeni gözdem neden olmasın ? =) {Orijinal boy},{Fiyat=25 TL}

3)Perricone MD Yüz Temizleyicisi: Açıkçası bu markayı ilk defa duyuyorum ama katalogda yazılanlara göre gayet iyi bir ürüne benziyor.Denemek için sabırsızlanıyorum =) {50 ml=Tester},{150 ml=177 TL}

4)Alessandro One Minute Pedikür Kremi: Önceki kutularda daha başka ürünleri de çıkmıştı Alessandro'nun ama ne yazık ki bu ürün ilgimi çeken bir ürün değil.O yüzden bunu da anneme verdim bile =) {50 ml=Tester},{150ml=96 TL}

Böylece bir VanilyaClub kutumuzun daha sonuna geldik =) Sizce bu ayki kutumuz nasıl ?

VanilyaClub'a üye olmak için tık tık...

***

4 yorum:

  1. ben bu paketi çok beğendimm ve üye olmaya üşendiğim için yine kızdım kendime... parfüm ve cımbız çok dikkatimi çekti. teşekkürler paylaştığın için :))

    YanıtlaSil
  2. Ben de beğendim bu ay gelen kutuyu ama bir benim cımbızım renkli değil vallahi kıskanıyorum :D
    Güle güle kullan =)
    gizemizmirli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Cantaya bayildim, nekadar güzel! Güle güle kullan : )

    YanıtlaSil
  4. Ürünler gayet güzel gözüküyor. Minnacık tester olmamaları da güzel. Ben bu kutu işini seviyorum ama süpriz ürünlere ayırabileceğim bütçe en fazla 20 lira. Lila kutu alıyorum o yüzden ama o da son 2 aydır güzel değil :(

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...