31 Temmuz 2012

PHYSICIANS FORMULA Glow-Boosting Pressed Shimmer Bronzer (Light to Medium)

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

  Yaz aylarının gelmesiyle birlikte bronzerlara ve ışıltılı ürünlere olan ilgimiz bir hayli arttı.O yüzden bu ara blogda terracotta tarzı ürünlere ve bronzerlara yer veriyorum sık sık:)


PHYSICIANS FORMULA;masum içeriğinden ve kaliteli ürünlerinden mütevelit benim çok severek kullandığım bir marka :) Masum içeriğinden dolayı dedim çünkü PHYSICIANS FORMULA ürün formülleri diğer kozmetiklerin içerdiği cilde zarar veren ve tahriş eden 132 tane zararlı kimyasal + PARFÜM ve PARABEN içermiyor ki güvenli oluşlarından dolayı eczanelerde satılıyorlar zaten.O yüzden güvenle alıp kullanabilirsiniz ;)


Efenimmm asıl konumuza dönecek olursak;gördüğünüz üzere bronzerımızın çok şirin ve bir o kadar da kullanışlı bir ambalajı var.Çünkü bu şirin ambalaj içerisinde 1 adet fırça ve ayna barındırıyor,aşağıdaki resimlerden de gördüğünüz üzere ;)



 Tabi bu ise büyük bir kullanışlılık sağlıyor :)Çantama atıp heryere gidiyorum ben bu bronzerla.İstediğim an istediğim yerde sürüp,tazeleyebiliyorum :)


Bronzer gayet ışıltılı bir yapıya sahip ama ışıltılı olması sizi yanıltmasın;içerisinde kesinlikle sim barındırmıyor.Rengini cilde çok kolay bir şekilde veriyor.İçerisindeki altın ışıltılar ciltte çok doğal ve nefis duruyor.Ben beyaz tenli olduğumdan dolayı allık olarak kullanıyorum kendilerini ve çok memnunum.Kalıcılık olayı gayet iyi,sürünce tazeleme ihtiyacı hissetmiyorum.Ürün 6.1 gram o yüzden uzun süre kullanılabilir.Tozuma olayı birçok allık/bronzerda olduğu gibi bu üründe de mevcut ama rahatsız edici boyutlarda değil kesinlikle;)Fiyatı da 70 TL.


Bronzer kullanmayı seviyor ve ışıltılı ürünlerden hoşlanıyorsanız bu ürünü kesinlikle öneriyorum ^_^

PHYSICIANS FORMULA ürünlerini yakınınızdaki yetkili eczanelerden veya bazı online satış yapan eczane sitelerinden satın alabilirsiniz ;)
Ayrıca PHYSICIANS FORMULA ürünlerini burdan ayrıntılı şekilde inceleyebilirsiniz ;)

3 yorum:

  1. Gerçekten çok pratik :)Ben de severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. pudraların görünümleri çok hoş bir gün almayı düşünüyorum :D

    http://minnokmiyav.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. bu markayı daha da çok duymaya başlıcaz sanırım :) fırçasını aynasını içinde barındıran ürünleri çok seviyorum çok kullanışlı oluyorlar
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...