8 Temmuz 2012

KozmoTrend.com'dan Alışverişim

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

 KozmoTrend.com yeni açılan bir online kozmetik alışveriş sitesi.Makyajdan kişisel bakıma,parfümden saç bakımına kadar içerisinde birçok seçkin marka ve ürünü barındırıyor.Ben de ilk alışverişimi geçenlerde yaptım bu yeni siteden.Normalde kargolar 24-48 saat arası ulaşıyormuş alıcıların eline ama ben hediye çeki kullandığım için ve yoğunluklarından dolayı siparişlerim 4 gün gibi bir sürede elime geçti fakat ilgileri ve alakalarından memnun kaldım diyebilirim çünkü yolladığım maillere hemen geri döndüler.

Siteden aşağıdaki ürünleri aldım.Ürünler aşağıdaki şekilde paketlenmişti ve sağlam bir şekilde elime ulaştılar.

 Toplamda 6 ürün aldım ve 99 TL civarı bir fiyat ödedim.Sitede 50 TL ve üzeri siparişlerde kargo ücretsiz olduğundan kargo parası da ödemedim :)

 Siparişlerime ek olarak aşağıdaki hediyeleri yolladılar.

Ben yaptığım alışverişten memnun kaldım fakat bir konuya daha değinmek istiyorum:
Sitedeki bazı ürünlerin fiyatları bana pahalı geldi çünkü bazı ürünler normal piyasa fiyatının üzerinde satılıyor.Umarım bu eleştirimi dikkate alıp daha makul fiyatlarla satışlarına devam ederler.

Siz de KozmoTrend.com'dan alışveriş yapmak istiyorsanız buraya tıklayın lütfen...

Kozmotrend Hakkında
Kozmotrend, kişisel bakımına önem veren herkese eşsiz bir alışveriş deneyimi sunmak üzere kurulmuştur.
Profesyonel bir ekiple, gerek satış öncesi gerekse satış sonrası faaliyetlerimizle fark yaratmak için yola çıktık.
Dünyaca ünlü kozmetik ve kişisel bakım markalarını tek çatı altında topladık.
Çok özel fırsatlarla kaliteli ürünleri daha çok insanla buluşturduk.
İnternette kozmetik alanında yeni kapılar açarak, farklı projelere öncülük etmeye devam edeceğiz.

Kalite ve Güvenilirlik

Kozmotrend, seçkin markalarla yaptığı anlaşmalar sayesinde %100 orijinal ürünleri uygun fiyatlara tedarik etmektedir.
Sahip olduğu ISO 9001 kalite belgesi, Türkiye'nin her yerinden alan kodu çevirmeden canlı destek alabilme imkanı, geri iade garantisi, güvenli ödeme
ayrıcalıklarıyla güvenilirlik konusunda şüphe bırakmamaktadır.
Mağazamızdaki tüm ürünler gerçek üretici firmalar tarafından üretilmiş ürünlerdir.
Kozmotrend, sahte ürünlere karşı son derece hassastır.

Müşteri Memnuniyeti Garantisi

Kozmotrend'de herkes eşit ve mükemmel hizmet alır.
İlke edindiğimiz ve büyük titizlilikle uyguladığımız yüksek müşteri memnuniyeti ile tüm müşterilerimiz yaptıkları alışverişten iki kat keyif alıyor.

Kozmotrend'i Tercih Etmeniz İçin 7 Neden

  • Dünyaca ünlü markalar ve bol çeşit
  • Siparişlerin %99'unda aynı gün kargo
  • Kredi kartıyla, banka havalesiyle, kapıda ya da PayPal ile ödeme
  • 7/24 müşteri hizmetleri
  • Orijinal ürün ve geri iade garantisi
  • Alışveriş yaptıkça ve arkadaşlarını getirdikçe indirim kazanma imkanı
  • Güncel ve çok avantajlı fırsatlar

Kozmotrend bir A.C.A GROUP iştirakidir.
Bize ihtiyacınız olduğunda biz buradayız. Günde 24 saat, haftada 7 gün, yılda 365 gün.

9 yorum:

  1. Sudokremine kavuşmuşsun sonunda bebeğim güle güle kullan hepsiniii :)

    YanıtlaSil
  2. 99 lira mı??? Site uçmuş. Eğer buraya bakıyorlarsa şimdiden haber vereyim arkadaşlara, birkaç yıl kendi parasını kazanmayan kadınlardan az biraz ciro yaparsınız sonra batarsınız. İnsaf, hepsinin fiyatı belli dışarda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim aldiklarim daha normal fiyatlariydi canim ama en basitinden flormar terracotta powder 43 tl sitede!normalde flormar kiosklarinda ve diger sitelerde 27 tl.bazi urunler cidden piyasaya gore cok cok pahali :-\

      Sil
  3. sudocrem biliyorum çok yararlı bebeklerde o kadar etkili ki
    hepsini güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Bazı fiyatların uçtuğu konusunda ben de sana katılıyorum. Geçenlerde ben de indirim çeki ile alışveriş yaptım ama ancak normal fiyata geldi. Hatta yazmıştım ben de şuraya :) http://modamasallari.blogspot.com/2012/07/kozmotrend-alsverisim-la-roche-posay.html

    Sinir ola ola, sırf çek boşa gitmesin diye yaptım alışverişimi

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bende 4-5 defa sipariş verdim, fakat sizin dediğiniz gibi "uçuk fiyatlar" ile karşılaşmadım..
    Sadece kısa bir süreliğine fiyatlar yükselmişti, çünkü her 100 tl'lik siparişe 50 tl indirim vardı.. Siz de o zamana denk gelmişsinizdir.. :)
    Her ürünü indirimli fiyata verip ayrıca bir de 50 tl indirim yapıldığını düşünün? Bu da olmaz..
    Herkese 50 tl'lik indirim sağlandığı için yine de gayet uyguna almış olduk aslında..
    Mesela ben "Giorgio Armani Code Femme Edp 75 ml" almıştım.. Dışarda ki fiyatı genelde indirimli en ucuz 150 tl indirimsiz de 200 civarı..
    Sitede ki fiyat zaten 150 civarıydı, 50 tl de indirim çeki kullanılınca 100'e aldım. :) Gayet memnunum, hala siparişlerimi ordan veriyorum..
    Bunun gibi bir kaç büyük indirim daha olmuştu.. Sorusu olan varsa detayıyla yollarım.. :))
    Blog'culara da genelde bedava geliyor ürünler.. Siz ücret ödediniz mi..? Evet'se ne kadar? Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  7. Dünyaca ünlü kozmetik, parfüm ve makyaj markaları, en hoş kokular, fırsatlar ve yüksek müşteri memnuniyeti ile hizmetinizdeyiz.
    Güncel parfüm fiyatları için sitemizi sık sık ziyaret etmeyi unutmayın.
    Son trend Erkek Parfümleri ve Bayan Parfümleri hakkında bilgiler, haberler ve ünlülerin parfümlerini blog sayfamızda bulabilir ve sizde takip ettiğiniz ünlülerin parfüm ve makyaj sırlarını öğrenebileceksiniz.
    Çok yakında dünya markalarının en çok tercih edilen Kozmetik modellerini sizlere en ucuz fiyatlara sitemizde bulabileceksiniz.

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...