28 Temmuz 2012

FLORMAR TERRACOTTA ALLIK SERİSİ

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Bu seriyi görmeyen duymayan yoktur herhalde.Fırınlanmış ürünlere bayılan biri olarak ben de çok severek kullanıyorum kendilerini,o yüzdendir ki bütün seriyi ele geçirdim :)







Seri yukarıdaki resimlerden de gördüğünüz üzere 6 güzel renkten oluşuyor.Sedefli yapılarından dolayı ciltte gayet canlı duruyorlar.45 numara hariç diğer allıklar sim içermiyor.Tozuma olayı da fazla yok.

Allıkların herbiri 9'ar gram o yüzden çoooooook uzun süre kullanılabilirler.Uzun süredir defalarca kullanmama rağmen hala en ufak bir azalma görmedim allıklarımda o derece yani :)

Kalıcılık çok iyi,sürdüğüm zamanlar kesinlikle tazeleme ihtiyacı hissetmiyorum.Cildimde herhangi bir irritasyona da sebep olmadı.

Ben zamanında tanesini 22,5 TL'ye almıştım,şimdiki fiyatı hakkında bir bilgim yok.

Gerçekten çok başarılı bir seri,sizin de benim gibi terracotta ürünlere zaafınız varsa hazır yaz ayları da gelmişken kesinlikle öneriyorum :)


17 yorum:

  1. 46 numaraya bayıldımmm:) bloğuma beklerim

    nymphatthelake.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cnm 46 numara cok farkli ve guzel bir renk ;-)

      Sil
  2. Çoook Güzeller Hala Satıştalarmı Haberin Varmı Canım ???

    YanıtlaSil
  3. bende de 46 numarası var. kullan kullan bitmiyor gerçekten. maybellinne'in mango diamonds rujuyla kullanıyorum harika duruyor. özellikle yazın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ettim o ruju simdi,guzel duruyorsa kullanirim ben de 46 noyla birlikte ;-)

      Sil
  4. ben çok seviyorum gerçekten. 3yıldır kullanıyorum. hatta bitti yenisini aldım bugün. watsonsda %40 indirim var.

    YanıtlaSil
  5. 41 numaradan bende de var gerçekten güzel bi ürün:)

    YanıtlaSil
  6. 41 ile 46 ya bayıldım tam benlik :) Hemen alınacak listesine yazıldı :)

    http://rengarenkojem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir post :)
    ben bu güzel seriye 45 numarayla başladım ne yazık ki :( simi de bol gelmiş benimkinin herhalde sadece sim geliyordu fırçaya attım gitti
    diğer renkler çok güzel görünse de cesaret edemedim tekrar almaya bu seriden

    YanıtlaSil
  8. Sağol cnm beğenmene sevindim ;) Bir tek 45 numara simli ve açıkçası bu serideki tek sevmediğim allık da o simli oluşundan dolayı ama diğerleri içerisinde kesinlikle sim barındırmıyor ve çok güzel bir ışıltı veriyorlar yüze.O yüzden diğerlerini kesinlikle tavsiye ediyorum ;)

    YanıtlaSil
  9. Bende de 41 numara var. Bayılıyorum. Kullanmaya kıyamıyorum.

    YanıtlaSil
  10. bende 45 numara aldım evet çok simli ve pek belirgin değil uçuşuyor her sürmeye kalktığımda ama 41i deniycem 46da çok güzel

    YanıtlaSil
  11. bendede 41 yada 44 tam hatırlayamadım simdi var.
    cok al al yapıyo ama kalıcılıgı iyi belki az sürersem daha hoş gözükebilir ama bende bu allık işini bol bulamac seviyorum ya :)

    YanıtlaSil
  12. 44 numara bende var tüm sülalem kullandı benimle birlikte ufacık azalma yok sihirlimi ne mi bu allıklar anlamadım gitti :))

    YanıtlaSil
  13. eğer dilerseniz elimde serinin her rengi var hemde piyasanın nerdeyse yarı fiyatına...

    YanıtlaSil
  14. eğer dilerseniz piyasanın nerdeyse yarı fiyatına serinin tüm renkleri mevcut..bana ulaşın...

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...