7 Haziran 2012

Yeni Biodermalar...


Bioderma Sensibio H2O ile ilgili yazımı yazdıktan sonra {yazıyı okumak için tık tık},Bioderma ürünleriyle ilgili çok soru almaya başladım.Öyle ki özellikle yukardaki üçlü çok merak ediliyordu :)

Bioderma'nın karma ve yağlı ciltler için üretilmiş;en çok tercih edilen serilerinden biri olan Sebium ve yaz aylarının gelmesiyle birlikte baya merak edilen Photoderm Max Spf 50+ güneş kremi bugün itibariyle elime geçti.Ürünleri denemek için sabırsızlanıyorum.Denedikten sonra yine her ürün için ayrıntılı postlar hazırlayacağım.

Beklemede kalın efenim :)

*Ürünler firma tarafından deneme/hediye amaçlı gönderilmiştir.Teşekkürler Bioderma!

3 yorum:

  1. iyi günlerde kullan tatlım, face'de özel mesaj yolladım sana bi bakarmısın :)

    YanıtlaSil
  2. bende merakla bekliyorum post´u : )

    YanıtlaSil
  3. ben biodermanın güneş koruyucusunun 400ml olanını aldım bu yaz. Gayet rahat sürülüyor yoğun değil losyon kıvamında. Yüz için de kullanabiliyormuş. ben sevmiştim umarım memnun kalırsın. =)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...