13 Haziran 2012

VANİLYACLUB HAZİRAN KUTUSU

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

VanilyaClub haziran kutuları elimize ulaştı :) Bakalım bu ay kutudan neler çıktı ?


Yine birbirinden seçkin kozmetik markaları çıktı kutularımızdan ama tam boy ürün yine azdı malesef :(
Önümüzdeki aylarda daha çok tam boy ürün görmeyi temenni ediyorum...



Nuxe vücut yağı 2. kez çıktı kutumdan.O yüzden kullanmıştım daha önce bu ürünü.Genel olarak güzel bir ürün.Yüz,vücut ve saçta kullanılabilen fonksiyonel bir yağ.İçerisinde minik minik simler barındırıyor ve yaz aylarında özellikle de tatile gidince kullanılabilecek besleyici bir ürün.

(TESTER)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


Anna Lotan markasını ilk defa duydum ama özelliklerine bakılacak olursa gayet güzel bir ürüne benziyor.O yüzden denemek için sabırsızlanıyorum :)

(TESTER)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Bu ara nerdeyse her kutudan China Glaze oje çıkıyor ve bu durum oje severleri de gayet sevindirmişe benziyor :)Ben pek oje kullanmadığım için bu ojeciği yakın bir dostuma hediye edeceğim ;)

(ORİJİNAL BOY)
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------


L'occıtane genel olarak çok sevdiğim bir marka.Özellikle de kremlerini çok başarılı buluyorum lakin sabunlarını hiç denememiştim.Bu sayede deneme fırsatına kavuştum:)Deneyince yorumlarım blogda ;)

(TESTER)
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 Youngblood daha önce duyduğum ve gayet merak ettiğim bir markaydı çünkü gayet kaliteli ürünlere sahip bir marka kendisi.Kutumdan pudrasının çıkmasına sevindim ama tester gayet küçük.Birkaç kullanıma biter sanırım.Deneyince yorumlarım gene bu ürünü de ;)

(TESTER)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 



Bvlgari markasının parfümlerini genel olarak beğeniyorum.Kutudan çıkan kokular da gayet güzel ama halihazirda bitirmem gereken o kadar çok parfüm var ki bunları anneme ve babama havale ettim o yüzden ;)

(TESTER)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



The Lift markasını da ilk defa duydum ama kutudan çıkanlar anti-aging ürünler olduğundan yine anneme havale ettim bu testerları da;)

(TESTER)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Böylece bir VanilyaClub kutumuzun daha sonuna geldik:)
Siz de VanilyaClub'a üye olup,her ay birbirinden seçkin markayla tanışmak istiyorsanız buraya tıklayın lütfen ;)

***

3 yorum:

  1. nuxe'nin simlisine bayılıyorum yaa.. 2. yi göndermişler yine... hiç göndermiyebilirlerdi :D cimri ajanslar tam boy koysalar nolcak :D

    YanıtlaSil
  2. Ojenin rengi cooook guzel!!! :) Burdaki yani Almanyadaki kutularin icinde hep minik boy CG ojeleri oluyor. Cok sinir bozucu :(

    YanıtlaSil
  3. sırf ojeler yüzünden şu kutulara üye olmayı düşünen biri olarak, arkadaşınız adına şimdiden çok sevindim :D

    güle güle kullanın diğer ürünleri

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...