15 Haziran 2012

Missha Signature Wrinkle Filler B.B Cream SPF 37/PA++ (44 gr)

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

 Bildiğiniz üzere yaz aylarının gelmesiyle birlikte cildi yormayan,ciltte kalıp gibi durmayan ve cildi güneşin zararlı etkilerinden koruyan ürünler kullanmak şart oldu.İşte bu noktada devreye tabi ki BB kremler giriyor.Daha önceki birçok BB krem yazımda;BB kremlerin ne işe yaradıklarından,nasıl kullanıldıklarından uzun uzun bahsetmiştim size.Bu noktadan sonra sadece elimdeki ürünleri detaylı bir şekilde yorumlamak istiyorum :)


 Bugün tanıtacağım ürün yine Missha markasına ait olan Signature Wrinkle Filler B.B Cream !!!

 Bakalım ne işe yarıyormuş Missha Signature Wrinkle Filler BB krem ?

Kırışıklık Doldurucu BB Krem SPF37/PA + + (44 g)
DOLGU B.B KREM
Işıltı ve parlak bir cilt için , ince çizgileri ve gözenekleri kapatmak ve onarmak için tasarlanmış, güçlü bileşenleriyle bir araya gelmiştir.
                                                               FONKSİYONLARI:
* Cildi güneşten koruma SPF 37/Pa ++ özelliği
* Cildi beyazlatma
* Kırışıklık bakımı ve onarımı
* Anti-dolgu özelliği
* Gözenekleri sıkılaştırma ve onarma
* Cildi nemlendirme ve parlatma
                                                              ÖZELLİKLERİ:
1- Erimeyen birbirinden ayrılmış iki faktör ,ışıltılı ve pürüzsüz bir cilt için, ince çizgileri ve gözenekleri kapsayan BB Krem ( bej ) ile ,kırışıklık dolgu (beyaz ) formüle edilmiş ve bir araya gelmiştir.
2- Dolgu silikon elastomer cil tonunu eşitler kadifemsi dokusu ve BB Krem ile deri yüzeyini düzeltir,ince çizgileri gözenekleri kapsar onarır.
3- Kırışıklık bakımı nemlendirici gözenek bakımı ve cilt korumasıyla cildin sağlıklı ve genç durmasını sağlar ,bakım yapar.
4- İçindeki inci tozu ile cildi beyazlatır , cildi pürüzsüz seramik gibi ipeksi yapar.
                                                              NASIL KULLANILIR?
- Cildinize direkt uygulamayınız.
- Elinizin üzerine bir miktar sıkın ve parmagınızla kremi karıştırdıktan sonra cildinize uygulayın.
- Makyajınıza daha mat bir görüntü vermek ve cildinizin yüzeyini daha fazla kapatmak istiyorsanız MİSSHA fondöten ve pudralarını kullanınız.


Resimden de gördüğünüz üzere Signature Wrinkle Filler B.B Cream ilk başta şık ambalajıyla göz dolduruyor.Yani sadece ambalajı için bile alınabilecek bir ürün kendisi :)

Diğer BB kremlerden farklı olarak bu BB krem 2 renkten oluşuyor.

Bakınız:
BEJ KISIM:Kusurları,gözenekleri kapatan,cilde parlaklık katan ve cildi onaran BB krem.
BEYAZ KISIM:Kırışıklıkları ve ince çizgileri dolduran dolgu maddesi.

Ürünle ilgili yorumlarıma geçecek olursam;

  • BB kremler fondötenlere göre biraz daha yoğun yapıya sahip oluyorlar ama buna rağmen cilde zarar vermiyor,yormuyor ve yapay durmuyorlar.Aksine fondötenlerden daha doğal duruyorlar ve daha iyi bir kapatıcılığa sahipler.Bu BB krem de yukarda bahsettiğim gibi 2 renkten oluşuyor.İçerisindeki beyaz dolgu maddesinden dolayı çizgileri/kırışıklıkları daha iyi kapatıyor.Zaten aşağıdaki resimden de görüyorsunuzdur,orta kapatıcılığa sahip ve gayet pürüzsüz duruyor cilt.Bu ise ürünü aşırı kullanmadığınız sürece cildinizde maske etkisi yaratmayacak ve cildi sorunlu olanları memnun edecek bir kapatıcılık demek.
  • Diğer BB kremlerde de olduğu gibi kalıcılık gayet iyi.Yalnız yaz aylarının gelmesiyle daha da parlama gösteren bir karma/yağlı cildiniz varsa birçok ürün gibi bu krem de ilerleyen saatlerde yüzünüzde parlama yapabilir ama bu sorundan kremin üzerine transparan pudra geçerek kurtulabilirsiniz.
  • Cildimde herhangi bir irritasyona yol açmadı.Aksine BB krem kullanmaya o kadar alıştı ki cildim;kullanmayınca sivilce,vs çıkıyor :)Zaten düzenli kullanınca cildi tedavi edici özelliğe de sahip ;)
Şu konuya da değinmek istiyorum açıkçası;Missha BB kremleri ilk kullanmaya başlayanlarda sivilce çıkmaya başladığını falan duymuştum gerçi bende öyle bir sıkıntı olmadı ama malum sivilce ilaçlarını da ilk kullanmaya başladığımızda derinin altındaki mikrobu atması açısından cildimizi sivilce basıyor ve düzenli kullandıkça o sivilcelerden kurtuluyoruz.Bu ilacın cildimize zarar verdiğini göstermiyor aksine tedavi ettiğini gösteriyor.Bu duruma da öyle bakmak lazım.1-2 defa kullanınca ve sivilce oluşunca direk kullanmayı bırakmayın bence bir süre daha devam edin belki cildinizi tedavi edecek,yararı dokunacaktır;)
  • Ürünün 21 ve 23 olmak üzere 2 rengi var.Yaz aylarının gelmesiyle cildim daha koyulaşağı için ben 23 nosunu aldım,cildime de uydu diyebilirim ama Missha keşke şu renk tonuna el atsa da daha sarı alt tonlu ürünler üretse.Çünkü bu krem de diğer missha kremler gibi ciltte hafif grimsi duruyor.Kremden yana da  tek şikayetim bu zaten.
  • SPF 37/PA++ güneş korumasına sahip.Bu ise yaz ayları için gayet iyi bir koruma demek.Ayrıca güneş kremine falan da para vermenize gerek kalmıyor bu ürünü kullanınca ;)
  • Ürün 44 gram ama zaten az bir miktar bütün cilde yettiğinden rahatlıkla 5-6 ay kullanılabilecek bir ürün.
  • Ürünü buraya tıklayarak 95 TL'ye satın alabilirsiniz.

İçeriği merak edenlere...
(Resmi büyütmek için üzerine tıklayınız.)

Elimde yorumlanmayı bekleyen birkaç BB krem daha var;onlara da yakın zamanda yer vereceğim blogda,beklemede kalın ;)

24 yorum:

  1. merhaba, bb kremi denemedim henüz ama en kısa zamanda denemek istiyorum.Ancak ürü şu an stokta yok diyor :(
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiha çünkü en sonuncuyu ben aldım :D :P
      bende en eski Missha'dan aldım yani klasik olandan.. şimdilik azcık açık geldi bana ama muhtemelen bir kaç haftaya normale döner :D

      Sil
    2. Serap;malum yazın en çok kullanılan ürünlerden birisi Bb kremler,ondan stokta kalmamıştır ama kısa süre içerisinde stokta olacaktır ;)

      Shewgy;güle güle kullan canım ;)

      Sil
  2. Kutusu ne güzelmis yahu, zaten Koreliler hem icerige, hem de dis görüntüye önem verirler. Cok süper bir seye benziyor, ve de cok siradisi. Daha önce iki farkli renkten olusan bir fondöten denememistim. Ilgimi cekti, mutlaka almak ve denemek isterim. Yazi güzel olmus, böyle devam, :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de dene tatlım gayet güzel bir ürün kendisi :) Yazımı benğenmene de sevindim,elimden geldiğince sizleri tatmin edecek düzeyde yazılar hazırlamaya çalışıyorum zaten ;)

      Sil
  3. valla ben de 2 gün missha bb creamle aşk yaşadım, sivilcelenince korkup bıraktım. yine bloglardan öğrendiğim üzere spf içeren bu tür kremlerin makyaj temizleme yağıyla temizlenmesi durumunda sivilce oluşmuyormuş. ya çok seviyorum ben bu blogları, beni missha bbmle başbaşa bırakın, ama signature stoklara düşer düşmez onunla aldatacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu ben de duymuştum cnm ama ben temizleme yağı falan kullanmamama rağmen bende sivilce,vs yapmadı aksine cildime çok iyi geldi.Ciltten cilde değişiyor bence bu durum :)

      Sil
  4. güle güle kullan canım, ambalajı ne güzelmiş cidden :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşk ederim Onurcum,beğenmene sevindim :)

      Sil
  5. Sırf o mükemmel ve şık ambalajı için bile alınır bu ürün yaa bayıldımmm :) Ebay den en yakın zamanda sipariş vereceğim ben de 25 dolarmış orada da :)) Güle güle kullan bebeğimmm güzelliğine güzellik katsın inşallahhhhh :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşk ederim balım,ambalaj cidden harika ben de çok sevdim :)

      Sil
  6. Gercekten cok guzelmis ve cok guzel tanitmissin ellerine saglik gordugum yerde almayi planliyorum. Yararlari bol duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim cnm,çok sağol.Gerçekten farklı ve güzel bir ürün,tavsiye ederim ;)

      Sil
  7. ooo çok şıkmış... ben missha klasikten çok memnunum cildime çok iyi geliyor lancome teintmiracle kullanıyorum fondoten olarak okadar cilde iyi geliyor demelerine rağmen missha ondan daha iyi geliyor cildime. çok güzel bir post olmuş eline sağlık.. sanırım eldeki fondötenler tükenince hedef belli oldu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BB kremler bir başka ya...Hiçbir kapatıcıdan BB kremden kaldığım kadar memnun kalmıyorum =)

      Sil
  8. Kabi cok sIkmIs! Ilk gördügümde Dior falan sandim, cok güzel görünüyor : )

    YanıtlaSil
  9. missha ürüleri kullanıyorsun sanırım çok güzel bir yazı olmuş bu arada misshanın http://www.misshashop.net/?view=products&cid=--1-23&sub=0&content=Missha-Turkiye/Missha-MASKELER.html şu maskelerinden kullandınmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cnm yazımı beğenmene sevindim ;)Evet birçok missha ürününü kullanıyorum ama maskelerini daha kullanmadım :(

      Sil
  10. ben birşey sorabilir miyim benim cildim yağlı ve çok fazla olmasada sivilceli , uzun süredir araştırıyorum bu bb kremleri sivilce tedavisinde kullanılıyor cart curt deniyo fakat ben garnier'ınkini kullandım bana fazla yağlı geldi ve ne yazıkki sivilcelenme yaşadım mishhada yada skin79 da yağsz bi bb krem var mıdır yada sizin bildiğinizi çok teşekkr ederm cevaplarsanz çok sevnrm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier'in BB kremini kullananların çoğu şikayetçi zaten.Avrupa markalarıda BB krem sürüyorlar piyasaya ama onların ki iyi olmuyor araştırmalarıma göre.Bende M Shiny BB Cream ya da M Vita BB Krem almayı düşünüyorum.Etude House ve Skin79 markalarıda çok ünlü Uzakdoğu markaları zaten.Alırsan ya Missha ya Etude House ya da Skin79 almanı öneririm.

      Sil
  11. yazın için çok teşekkürler bende yeni açılan Missha sitesinden denemek için 20ml aldım umarım bende çok mutlu olurum ve umarım orjinal çıkar

    YanıtlaSil
  12. http://urun.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/missha-m-perfect-cover-bb-cream-50-ml-74779297

    YanıtlaSil
  13. Merhaba.
    Bir süredir bb kremleri araştırıyorum. Bu ürün ilgimi çekti.
    Yanlız renk konusunda aklim karıştı. Beyaz tenliyim
    fakat gri bir tonistemiyorum yüzümde. 23 cok mu koyu durur sizce?

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...