19 Haziran 2012

Loreal Studio Secrets Professional Primer (Makyaj Bazı)

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

 Malum yaz aylarının gelmesiyle birlikte nemden ve sıcaktan ötürü makyajın cildimizde kalma süresi minimuma indi.Bu durumlarda imdadımıza tabiki primerler (makyaj bazları) koşuyor.

Bugün size tanıtacağım ürün Loreal'ın Türkiye'ye yakın zamanda gelen Studio Secret Professional makyaj bazı!

  • Yoğun köpük kıvamında bir ürün ve silikonlu yapısından dolayı dağıtması gayet kolay.Buna nazaran kesinlikle ağır bir ürün değil yani cildi yormuyor.Cilt yüzeyini pürüzsüzleştiriyor,yumuşacık yapıyor ve mükemmel bir şekilde makyaja hazırlıyor.Sürdüğüm fondöten/kapatıcı resmen cildimin üzerinde kayıp gidiyor :)
  • Karmadan yağlıya dönük bir cilde sahip ve T bölgesiyle sorun yaşayan biri olduğumu biliyorsunuz.Özellikle de yazları sıcak ve nemden ötürü cildimdeki parlamalar hat safada oluyor :S Buna çözüm olarak pudradan başka kapatıcı kullanmamaya çalışıyorum ama ilerleyen vakitlerde o da parlama yapıyor ister istemez.Gel gelelim Loreal makyaj bazıyla bu sorunum azaldı.Çünkü cilde sürülen ürünleri matlaştırma özelliğine sahip.Belli bir saatten sonra eğer çok sıcaklara ve neme maruz kalmışsam yine cildimde parlama oluyor ama bazla birlikte bu parlama alt seviyeye iniyor ve rahatsız edici boyutlara ulaşmıyor fakat kışın hiçbir şekilde cildimde parlama,vs olmuyor bu bazla birlikte.Makyajım kalıcı ve hoş oluyor.Ama şunu da belirtmemde fayda var;bu makyaj bazı cilde sürülen ürünleri matlaştırma özelliğine sahip olduğundan karma ve yağlı ciltler bu ürünü daha çok seveceklerdir.Çünkü kuru ciltleri daha da kurutup,gerebilir.
  • Cildimde herhangi bir irritasyona sebep olmadı.
  • Baz,resimlerden de gördüğünüz gibi cam kavanozda satılıyor o yüzden hiç hijyenik değil.Keşke tüp veya pompalı bir ambalaja sahip olsaydı.
  • Ürün 15 ml ve 24 ay kullanım süresi var.Aslında uzun süre gitmeyecek bir ürün keşke gramajı biraz daha fazla olsaymış.
  • Fiyatı 22,5 TL.Birçok kozmetik mağazasında satılıyor.
  • Sonuç olarak fiyat/performans açısından bakarsak iyi bir makyaj bazı ve günlük kullanım için çok uygun ama yukarda belirttiğim gibi yaz aylarında daha da parlamaya/yağlanmaya müsait karma veya yağlı bir cildiniz varsa sizi çok fazla tatmin etmeyebilir.Ben günlük olarak kullandığım için memnun kaldım sayılır üründen ama özel günler için daha iyi bir makyaj bazı almam gerektiği bir gerçek :)Tavsiyeleriniz varsa yazarsanız sevinirim :)

7 yorum:

  1. merak ettiğim bir üründü canım ama cildim kuru pek cesaret edemiyorum bu ürüne
    sephoranın bazından ben cok memnunum yazın da mac prepprime serisine bakacagım daha iyiyse onlarla devam edeceğim yoksa yeniden sephora stoklayıp döneceğim tatilden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol cnm öneri için;)Sephoranın makyaj bazını merak ediyorum ben de,bir de inglotu.İstanbul'a geçince alıp deneyeceğim mutlaka ;)

      Sil
  2. :( Cildim yağlı ve alışveriş listeme eklenmişti , silindi :(:( Sen güle güle kullan canım :)

    Banada beklerim :)
    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok yağlı değilse sorun yok aslında cnm,çünkü cildi baya matlaştırıyor ;)

      Sil
  3. parlama sorunun varsa makyaj sabitleyici olarak skindinavia no more shine derim :) gerci ben 10 years younger kullanıyorum bir süredir, o da oldukca ıyı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Skandinavia yı duymuştum cnm,kullananlar memnunlardı baya.Onu da listeme ekledim,tişkürler =)

      Sil
  4. benim aldığım ilk makyaj bazıdır loreal studio secrets. ancak fazla yoğun kıvamı nedeniyle pek pratik bulmamıştım, cildi matlaştırma açısından çok çok başarılı evet ama makyajın çizgilere dolmasını pek engelleyemiyor. sephora'nınkini kullanıyorum şu an, ondan önce de pastel'in bazını merak ederek almıştım. pastel'e hiç bulaşma derim, hiçbir artısı olmadığı gibi yağlı bir his oluyor cildinde. sephora ise makyajı sabitleme ve çizgileşmeyi engelleme açısından çok başarılı, matlaştırma konusunda loreal'i geçemiyor ama.

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...