27 Haziran 2012

Hello Kitty Makyaj Ürünleri

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com ' a aittir.

Hello Kitty'yi sevmeyen var mıdır bilmiyorum ama ben bayılıyorum kendisine :) Kaç yaşında olursam olayım da seveceğim kesin :) İçim kıpır kıpır ediyor Hello Kitty'li birşey görünce resmen kendimi çocukmuşum gibi hissediyorum :)
Neyse efendim Hello Kitty makyaj ürünleri Ekka Kozmetik sayesinde İstanbul'da artık.Ataşehir Hello Kitty World 'e gidip sadece kozmetikle kısıtlı olmayan birçok Hello Kitty ürününü kurcalayabilirsiniz :)Ayrıca artık Claire's mağazalarında da Hello Kitty ürünleri satılmaya başlanmış.Almak isterseniz gene Claire's mağazalarına göz atmanızda fayda var ;) İstanbul'da yaşamayanlar üzülmesin çünkü enmoda.com sayesinde Hello Kitty makyaj malzemelerine ulaşmak mümkün.Bunun yanı sıra yakında ekkakozmetik.com 'da da Hello Kitty makyaj malzemeleri online olarak satılmaya başlanacakmış.

Neyse lafı daha fazla uzatmadan aldığım Hello Kitty makyaj malzemeleriyle sizi başbaşa bırakmak istiyorum :) 

 Hello Kitty Terracota (No:02)

 Hello Kitty Magic Lipstick

 Hello Kitty Oje (No:23)

 Hello Kitty Lipgloss (No:03)

Hello Kitty Eyeliner

Ürünler bugün elime geçti,denedikten sonra ürünlerle ilgili ayrıntılı yorumlarımı paylaşacağım ;)
Hoşçakalın ^_^

17 yorum:

  1. Sizi kemiririm yaa :(
    Artık herkeste var , çok rağbet edilen ürünlerdende pek haz etmesemde sen ayrısın Kittyim :)

    Güle güle güzel günlerde kullan canım , yorumlarını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekür ederim tatlım,kısa süre içerisinde yorumlarımı paylaşmayı düşünüyorum ;)

      Sil
  2. Hello Kitty aşkı yaş kaç olursa olsun herkeste olabiliyor :) O aşıklardan biri de benim ya çok şekerlerrrrrrrr :) Kalitelerinden emin olamadığım için almamıştım ama senin yorumlarından sonra alabilirim bebeğim güle güle kullan hepsiniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol bebişim,aynen Hello Kitty aşkı bambaşka :D Bakalım ürünleri nasıl çıkacak,ben de merak içerisindeyim =)Öperim :*

      Sil
  3. Bi an önce paylaş yorumlarını merak ettim şimdi .)
    Banada beklerım blog actım .)
    http://ojediyari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam cnm kısa süre içerisinde paylaşıcam.Hayırlı olsun ;)

      Sil
  4. çok güzellermiş,bayıldım:)bu arada çekilişime beklerim:)

    http://kozmetikperisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Bende hello kıty kozmetık urunlerını yorumlardan sonra denemek ıstedım. bunun ıcınde ankara cepa'dakı douglasa gıttım ancak satıcıların olumsuz yorumları, onlar cocuklar ıcın sız deneyemezsınız gıbı cumlelerınden sonra sinirle cıktım. Fırma yetkılılerı umarım okuyorlardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar için mi?ilk defa duydum.Çocuklar neden makyaj yapsın ki,saçmalık yani :S

      Sil
  6. Hem sacmalık hemde ıster cocuguma alırım ıster kendıme alırım, satıcı sıfatıyla orda duran kadın denetmedı bıle. O saatten sonra elimde ne varsa bıraktım cıktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cnm yaptıkları büyük terbiyesizlik aslında ekka kozmetiğe twitterdan yazsan iyi olur ;)

      Sil
  7. Azimli Baykuş bugün firma bana mail atmış canım konuyla ilgili ;)

    Tuğçe Hanım Merhaba,

    Blogunuzda bize yer verdiğiniz için çok teşekkür ederiz :)

    Blogunuzun altında yorum yazan Azimli Baykusun yaşadıklarına üzüldük
    fakat Douglas'ta satılan ürünler Ekka Kozmetik'e ait değildir.
    Douglas'ta satılan ürünlerin Ekka Kozmetik ile alakası yoktur. Ekka
    Kozmetik'in şu an ki tek satış noktası İstanbul Cevahir AVM'dir.

    Teşekkür eder, başarılarınızın devamını dileriz.

    Sevgiler,

    Ekka Kozmetik

    YanıtlaSil
  8. Çok şirin görünüyorlar,yeşil renkli magic lipstick çocukluğumda bir yerlerden tanıdık geldi sanki,hepsini güle güle kullan :)
    bu arada izleyicinim,bana da beklerim :)

    www.makeupisrehab.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cnm çocukluğumuzda herkesin sürdğü sihirli rujlar gibi,sürdükten sonra pembiş pembiş oluyor dudaklar.Çok teşekkür ederim.Hemen ışınlanıyorum bloguna canım ;)

      Sil
  9. bunları ankarada nerdee bulabılırımm eye lınerını alcamm ??

    YanıtlaSil
  10. ankarada nerede bulabilirim acaba acilen pudrayı almam lazım da

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...